""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Grow teh fuck up, smågodt er for dritunger. Dummeste jeg har hørt. Smågodt er for alle som liker det. Jeg elsker småågodt, men smågodten på europris er ikke så bra. Tja, finnes da noe bra der. 35% som er godt og 65% som er vondt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Tja, finnes da noe bra der. 35% som er godt og 65% som er vondt. Har du sikre kilder på disse tallene? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg tror nok det er litt feiltall der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nei, det er det så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at på mange sider kan jeg ikke bruke emailer som ender på .xxx Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at jeg har vært så gretten og i så dårlig humør de siste dagene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at jeg føler en ubeskrivelig trang til å sitte oppe om kvelden, uten noen som helst grunn. Tror det der er noe som går. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Faen som jeg hater når jeg hallusinerer. Var ganske sikker på at jeg skimtet T-banetoget, så jeg løp, men oppdaget at det fortsatt var 3 min til den kom. Pleier også å høre at telefonen vibrerer og sikker på at det er SMS/ringing, men nada. Scumbag brain. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Da er det forståelig. Legger ikke på meg uansett hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, jeg. Bare glad det ikke ser ut som om jeg har anoreksi. Takk og lov. Det er en illusjon at du kan spise så mye du vil og ikke gå opp i vekt, i alle fall for alle som er friske og raske og ikke har noen sykdommer som påvirker energiinntak/-forbruk (kan ikke noe spesifikt om hypoglykemi). Det er ganske enkelt, får du i deg mindre/like mye som du forbruker så går du ikke opp i vekt. Har lenge spist litt for lite selv og tok nå og sjekket hvor mye mat f. eks 3000 kalorier faktisk er, da oppdager man kanskje hvor lite man spiste før selv om "man ikke la på seg uansett hvor mye og hva man spiste". Og akkurat det er temaet for dagens irritasjon; har såpass mye energioverskudd at jeg ikke klarte å sovne før sikkert kl. 3 og dermed blir forsinket til skolen.. Endret 22. august 2012 av Occi Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Legger ikke på meg uansett hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, jeg. Du eter mindre enn du trur. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg merket veldig fort hvor mye den timen med gym i uka utgjorde på energiforbruket. Spiste like mye i år uten gym som jeg gjorde året før med gym og har lagt på meg mer i år. Ikke at dette får meg til å trene eller spise mindre da men... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Tull og tøys. Alle vet at de heldige av oss som kan spise hva vi vil uten å legge på oss, pisser energidrikker. Hva pokker tror du Burn og slikt er laget av? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Da er det forståelig. Legger ikke på meg uansett hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, jeg. Bare glad det ikke ser ut som om jeg har anoreksi. Takk og lov. Det er en illusjon at du kan spise så mye du vil og ikke gå opp i vekt, i alle fall for alle som er friske og raske og ikke har noen sykdommer som påvirker energiinntak/-forbruk (kan ikke noe spesifikt om hypoglykemi). Det er ganske enkelt, får du i deg mindre/like mye som du forbruker så går du ikke opp i vekt. Har lenge spist litt for lite selv og tok nå og sjekket hvor mye mat f. eks 3000 kalorier faktisk er, da oppdager man kanskje hvor lite man spiste før selv om "man ikke la på seg uansett hvor mye og hva man spiste". Og akkurat det er temaet for dagens irritasjon; har såpass mye energioverskudd at jeg ikke klarte å sovne før sikkert kl. 3 og dermed blir forsinket til skolen.. Jeg har to søsken som ikke er plaget med for eks. hypoglykemi, diabetes osv. De legger på seg mye fortere enn meg. Vi har vært like aktive siden barndommen, har gått på svømming i tre år. Noe som øker forbrenningen, siden du bruker alle musklene i kroppen. Det er også sagt at om du har vært mye i fysisk aktivitet som barn, så er det en stor sjanse for at du har rask forbrenning rundt ungdomstiden. Jeg har hatt hypoglykemi siden så lenge jeg kan huske. Strever alltid med å få i meg nok sukker, spesielt om det er varmt ute. På det meste kan jeg spise opp til 8-10 ganger daglig. Blir sulten igjen etter en time, og da går jeg og lager meg mat med engang, om vi ikke har noe middagsrester som jeg kan spise. Er godt mulig at jeg får i meg for lite kalorier. Kostholdet hjemme hos er typisk norsk. Veldig mye brød, potet osv. Spiser bare taco, lasagne ol. i helgene. Spiser også veldig mye frukt; bananer, pære, nektarin, jordbær. Spiser også havregryn, om vi har yoghurt i huset. Hender seg at jeg spiser junkfood i hverdagene. Men det er ikke så ofte, og aldri med familie. Bare i sammenhenger med alkohol i bildet, eller bare for kosen eller for feiringsskyld. Drikker nesten aldri energidrikker. De gangene jeg drikker det er om jeg virkelig har behov for det, etter en natt uten søvn og skal på jobb. Har ingenting imot å innrømme at jeg kan ta feil. Men vil også legge til at jeg har vært til kostholdsekspert på St.Olavs på hypoglykemien min. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvis du ikke legger på deg, så forbruker du like mye energi som du tar inn. Så enten spiser du lite, eller så beveger du deg mye. Det er de eneste to mulige forklaringene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier. Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm Hvis du ikke legger på deg, så forbruker du like mye energi som du tar inn. Så enten spiser du lite, eller så beveger du deg mye. Det er de eneste to mulige forklaringene. Beveger meg en del. Så må isåfall være at jeg ikke får i meg nok kalorier. Noe som ikke er usannsynlig med kostholdet jeg er oppvokst med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier. Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm Hvis du ikke legger på deg, så forbruker du like mye energi som du tar inn. Så enten spiser du lite, eller så beveger du deg mye. Det er de eneste to mulige forklaringene. Beveger meg en del. Så må isåfall være at jeg ikke får i meg nok kalorier. Noe som ikke er usannsynlig med kostholdet jeg er oppvokst med. Beklager, det er en tredje. Du spiser akuratt passe, og du beveger deg akuratt passe. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier. Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm Hvis du ikke legger på deg, så forbruker du like mye energi som du tar inn. Så enten spiser du lite, eller så beveger du deg mye. Det er de eneste to mulige forklaringene. Beveger meg en del. Så må isåfall være at jeg ikke får i meg nok kalorier. Noe som ikke er usannsynlig med kostholdet jeg er oppvokst med. Beklager, det er en tredje. Du spiser akuratt passe, og du beveger deg akuratt passe. Regnet med litt kritikk. Uansett, om du dere har noen tips, slik at jeg faktisk KAN legge på meg, så tar jeg de imot med glede. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Spis junk food og sitt helt stille i sofaen hver eneste kveld. Skulle gjøre susen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå