Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Smågodt er og blir episk. Man blir episk feit av det. DET irriterer meg. Da er det forståelig. Legger ikke på meg uansett hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, jeg. Bare glad det ikke ser ut som om jeg har anoreksi. Takk og lov. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da er det forståelig. Legger ikke på meg uansett hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, jeg. Føkk deg da! Tipper du spiser en hekto og synes det er kjempemye! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Smågodt er og blir episk. Man blir episk feit av det. DET irriterer meg. Bullshit. Du blir ikke feit av smågodt. Du blir feit av for mye energi-inntak i forhold til energi-forbruk. Bruker du like me energi som du får gjennom snopet, legger du ikke på deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da er det forståelig. Legger ikke på meg uansett hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, jeg. Føkk deg da! Tipper du spiser en hekto og synes det er kjempemye! Kjøper ca ett kg hver gang jeg drar på kino. Eller nå tuller, jeg. Omtrent hver gang jeg kjøper meg smågodt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kjøper ca ett kg hver gang jeg drar på kino. Eller nå tuller, jeg. Omtrent hver gang jeg kjøper meg smågodt. Vel, du har jo alltids diabetes som kan komme og ringe på døra. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kjøper ca ett kg hver gang jeg drar på kino. Eller nå tuller, jeg. Omtrent hver gang jeg kjøper meg smågodt. Vel, du har jo alltids diabetes som kan komme og ringe på døra. Har noe som kalles hypoglykemi. Noe som er tvert det motsatte av diabetes. Kroppen min produserer for mye insulin. Så det er nok umulig i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skal vi bytte? Min diabetes mot din hypoglykemi? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har noe som kalles hypoglykemi. Noe som er tvert det motsatte av diabetes. Kroppen min produserer for mye insulin. Så det er nok umulig i mitt tilfelle. Så du blir på en måte kurert av søtsaker? Hadde ikke sagt nei til det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har noe som kalles hypoglykemi. Noe som er tvert det motsatte av diabetes. Kroppen min produserer for mye insulin. Så det er nok umulig i mitt tilfelle. Så du blir på en måte kurert av søtsaker? Hadde ikke sagt nei til det. Damn right! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det nå vi skal komme med "ikke rart du har hypoglykemi, så søt som du er"-kommentarer, eller hadde du foretrukket at vi tok det senere? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det nå vi skal komme med "ikke rart du har hypoglykemi, så søt som du er"-kommentarer, eller hadde du foretrukket at vi tok det senere? Bortkastet tid Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Notert og arkivert. Move on people. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Disse arkivene må vel begynne å bli litt store nå, Slimda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nærmer meg ett tusen kvinner nå. Arkiert under "potensielle" og "farlig". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ingen "mindreårig" mappe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at jeg føler en ubeskrivelig trang til å sitte oppe om kvelden, uten noen som helst grunn. Ingen "mindreårig" mappe? Trenger ikke det når samtlige er det. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Grow teh fuck up, smågodt er for dritunger. Dummeste jeg har hørt. Smågodt er for alle som liker det. Jeg elsker småågodt, men smågodten på europris er ikke så bra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Meh, jeg spiser verken godteri eller drikker brus. Vel, noen ganger drikker jeg brus, men det er veldig sjeldent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Spiser jo ikke så mye da. Og drikker sjelden brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå