cowboy bob Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Å sitte på jobb når man har lite søvn og store menstruasjonssmerter, med en nazisjef som følger arbeidet ditt til punkt og prikke. Heldigvis har jeg et stort konkurranseinstinkt, og det skal en god del til for at jeg gir meg. Cashflow! Alltid trodd du var en gutt Vedder på at du forveksler med kakemot. De er tvillinger elns. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fuck Europris! Hva har skjedd? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fuck Europris! Fuck you.Smågodt til 5.90 hver lørdag slår aldri feil. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Å sitte på jobb når man har lite søvn og store menstruasjonssmerter, med en nazisjef som følger arbeidet ditt til punkt og prikke. Heldigvis har jeg et stort konkurranseinstinkt, og det skal en god del til for at jeg gir meg. Cashflow! Alltid trodd du var en gutt Vedder på at du forveksler med kakemot. De er tvillinger elns. Nope. Trodde de var gode kompiser, if you know what I mean. Mind blown nå... Endret 21. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fuck Europris! Fuck you.Smågodt til 5.90 hver lørdag slår aldri feil. Grow teh fuck up, smågodt er for dritunger. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Vi er alle drittunger. Husk det. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Å sitte på jobb når man har lite søvn og store menstruasjonssmerter, med en nazisjef som følger arbeidet ditt til punkt og prikke. Heldigvis har jeg et stort konkurranseinstinkt, og det skal en god del til for at jeg gir meg. Cashflow! Alltid trodd du var en gutt Vedder på at du forveksler med kakemot. De er tvillinger elns. Nope. Trodde de var gode kompiser, if you know what I mean. Mind blown nå... HOMOSEX? 2 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har nettopp brukt èn time for å finne noe jeg har lyst på i butikken. Så endte jeg opp med noe jeg ikke liker egentlig, det er irriterende det! DET er irriterende det 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Haha, gutt faktisk. Dagens! Hva har fått deg/dere til å tro det? Tar det som et kompliment, at jeg ikke oppfører meg som ei crazy bitch. Endret 21. august 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Haha, gutt faktisk. Dagens! Hva har fått deg/dere til å tro det? Tar det som et kompliment, at jeg ikke oppfører meg som ei crazy bitch. Gutter kan også være crazy bitches. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Haha, gutt faktisk. Dagens! Hva har fått deg/dere til å tro det? Tar det som et kompliment, at jeg ikke oppfører meg som ei crazy bitch. Jeg liker deg. Du er en av de få kvinnfolk med litt vett i skallen. 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Haha, gutt faktisk. Dagens! Hva har fått deg/dere til å tro det? Tar det som et kompliment, at jeg ikke oppfører meg som ei crazy bitch. Gutter kan også være crazy bitches. Indeed. Men de er som regel lettere å håndtere enn gale kjerringer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Aner faen ikke hva jeg skal gjøre! Skal jeg skifte skole eller ikke? VGS.. Denne skolen jeg går på nå, så er jeg i en flott og hyggelig klasse. Mange morsomme og fete folk, MEN valgfagene her suger. Jeg er nødt til å jobe med fag, som jeg selv har valgt, som jeg synes er kjedelig (noen ihvertfalK, bla biologi.) Kunne tatt tegning og slikt, men faen det orker jeg ikke mye av! Skolen jeg tenker å bytte til, har IKT!! KJEMPEKJEKT! Jobbe med noe jeg liker. Er også mange som jeg kjenner på den skolen fra før mange hyggelige peps, men finnes noen der jeg som jeg gikk med ungdomsskolen som jeg ikke vil møte. Også er det jævlig kleint synes jeg å begynne i ny klasse hvor mange allerede har gått et år sammen. Et jævla dilemma og jeg har ikke allverdens tid på å bestemme meg! Åh. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 KJEMPEKJEKT! Jobbe med noe jeg liker. Do it. Er også mange som jeg kjenner på den skolen fra før mange hyggelige peps, Do it. men finnes noen der jeg som jeg gikk med ungdomsskolen som jeg ikke vil møte. Do it. Utfordre deg selv. Ikke la dem stoppe deg i gjøre det du liker. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fuck Europris! Fuck you.Smågodt til 5.90 hver lørdag slår aldri feil. 6.90 her. Fuck europris Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 6.90 her. Fuck europris Kan være det er det, men billig uansett.Bare 9.90 til vanlig, så allerede der stiller de sterkt . Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fuck Europris! Fuck you.Smågodt til 5.90 hver lørdag slår aldri feil. Grow teh fuck up, smågodt er for dritunger. Trist. Lar alderen avgjøre hva du skal spise. Smågodt er og blir episk. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 12-16 åringer med "Gaming" youtube kanal med UTELUKKENDE "Kål åff Djuti Mådærn Vårfer", som tror de er så jævla mye bedre enn alt og alle... De kan faen meg brenne hardt og lenge... 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Smågodt er og blir episk. Man blir episk feit av det. DET irriterer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå