Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scooter kommer til byen, men på en torsdagskveld. Blir avspasering på fredagen da ...

Scoootahhrr

sånn hørtes det ut når han MCen skulle si scooter på en konsert for maaange år siden.

Husk Respect to the man in the ice cream van!,and It's nice to be important, but it's more important to be nice(classic scooter/scooter quote theft :) ).

Er bare generelt irritert i dag,men dårlig dagsform irriterer mye fremdeles.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

For en stund siden kjøpte jeg en tegneseriebok fra amazon.co.uk ettersom den bare kostet 6 pund med shipping fra en forfatter som jeg har lest noe fra tidligere som jeg likte, selv om jeg var litt mer skeptisk til denne serien. Joda, serien var grei nok og definitivt verdt den billige prisen så jeg tenkte jeg skulle plukke opp neste volum, men den hadde de bare som hardcover (noe som ville ha sett helt åndssvakt ut i bokhyllen min, softcover ved siden av hardcover i 1 serie liksom) og mye dyrere - 19 pund. På Amazon.com har de den til $10 dollar så jeg kan jo bare skaffe den neste gang jeg kjøper noe fra .com, men det er jo tross alt ikke så ofte. Kanskje jeg burde hinte til at om noen kjøper meg Troy and Abed in the morning kopp til bursdagen så kan de også plukke opp tegneserien.

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig skal det være å installere Inventor 2013?! Skal jo bare være å trykke på "Install", men neeeeeeida.

Og når jeg endelig har fått installert driten så har den installert Fusion utgaven eller hva det nå pokker er. Jeg skal ha Professional for f***!

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Meh, prøver å fikse døgnrytmen min, så er jeg godt på vei. Hva skjer? Jeg våkner kl. 3 om dagen bare plutselig, og nå er den sikkert fucked igjen.

Uff, det (nesten) skjedde meg i går. La meg til et allreit tidspunkt, fikk sovne og alt mulig etter at jeg åpnet vinduet så det ble litt mindre varmt og så i 3-4 tiden kom det plutselig noen narkiser utenfor som lagde masse HØYE lyder (haha den var morsom) og sånn. Av og til suger det å bo midt i sentrum.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å ta meg en joggetur, og da kom regnet. Pøseregn til og med, og nå kan jeg ikke jogge den vanlige grusveien i kveld. Irriterer!

Jo, du kan vel det, men det suger hardt. Blir regn her og i morra, skal ta meg helt ut i det våte helvete.

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å ta meg en joggetur, og da kom regnet. Pøseregn til og med, og nå kan jeg ikke jogge den vanlige grusveien i kveld. Irriterer!

Jo, du kan vel det, men det suger hardt. Blir regn her og i morra, skal ta meg helt ut i det våte helvete.

Det er faktisk litt deilig å løpe i regnet! Føler seg levende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...