Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Folk på buss. Hvorfor i helvete må folk gjøre seg klar til å gå av bussen flere hundre meter før bussen stopper? klarer de ikke å vente til den har stoppet? JEG på den annen side irriterer meg over folk som ikke er klare til å gå av når bussen stopper og må gå gjennom hele korridoren, dra med seg sitt mikk makk og vi blir stående med døren på gløtt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ehm ehm.. poengterer noe?... Du har manglende stor forbokstav, ufullstendig ellipse og en fragmentert setning. this. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fordi de har dårlig tid? Fordi de vil gi sete sitt til folk som evt står? Fordi bussen stinker, og de vil ut fortest mulig? Mange muligheter. Alltid lite folk på bussen. Jeg mener at hvorfor går de opp noen minutter før bussen stopper når de kan gjøre seg klar 10 sek før bussen stopper. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det at banne tråden er stengt irriterer meg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ehm ehm.. poengterer noe?... Du har manglende stor forbokstav, ufullstendig ellipse og en fragmentert setning. this. This irritates me. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det at banne tråden er stengt irriterer meg nå Meg og! så er en viss person dum nok til å lage en ny med en gang som blir stengt Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1279334&st=0#entry16556141 sånn arhm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ehm ehm.. poengterer noe?... Du har manglende stor forbokstav, ufullstendig ellipse og en fragmentert setning. this. Stor forbokstav! 5 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fatter ikke at folk setter tilbake utbrente/brukte fyrstikker i esken! Er plagsomt å finne en eske, riste den i og tro at "her var det fyrstikker", bare for å finn 1 i en hel eske som ikke var brukt!!! Aaarrgg!! 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er for at varmen på fyrstikkene ikke skal få noe til å ta fyr med et uhell, som f.eks hvis man setter dem på et bord. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så å legge den tilbake i en eske fylt med lett tennbare fyrstikker er tryggere? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fatter ikke at folk setter tilbake utbrente/brukte fyrstikker i esken! Er plagsomt å finne en eske, riste den i og tro at "her var det fyrstikker", bare for å finn 1 i en hel eske som ikke var brukt!!! Aaarrgg!! legg alltid de brukte motsatt vei Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ting som irriterer meg: RETARDS i trafikken, som vanlig. Jeg prøver å la meg irritere over minst mulig, har blitt mye flinkere på det, men det er umulig å ikke bli irritert over folk som er udugelige på forskjellige områder bak rattet. Så her kommer noen tips for å gjøre meg til en blidere sjåfør: 1. Når du rygger har du vikeplikt for ALLE! Det gjelder over alt. Takk. 2. Vent heller 10 sek. med å kjøre ut på forkjørsvei til jeg har kjørt slik at jeg slipper å komme opp i ræva di. Takk. 3. Bruk blinklys! Er det så jævlig vanskelig? Den ene freakings spaken ved siden av rattet hjelper meg så sinnsykt med å finne ut hvor du skal, med å unngå nestenpåkjørsel og at jeg mange ganger vet at det er klart å kjøre ut på en forkjørsvei. Bruk den spaken! Takk. 4. Folk med tilhenger, campingvogn ol. som bare kjører som om de eier veien. De kjører sakte og de er stort sett langt over gulstripa slik at det er umulig å kjøre forbi. Bruk SPEIL så ser du at jeg er bak. Bruker du deretter hodet så finner du at jeg vil forbi. Gjør det mulig for meg eller kjør ut av veien. Takk. 5. Feil lysbruk. Kutt ut tåkelyset så lenge det ikke er forhold som påkrever det. Slå for all del av langlysene så jeg ikke blir blendet. Og når jeg har passert kan de slås på igjen. Ikke rett før. Parklys skal brukes når man er parkert. Ikke når man kjører. Og ikke minst, når du er parkert, bruk parklys! På den måten risikerer jeg ikke å tro at veien går i retning utkjørselen og dermed kræsjer. Skal du ettermontere noen lys, bruk lovlige. Ikke tivoli- eller flomlys. Og juster de riktig. Takk. 6. Når jeg har kjørt ut til venstre og tydeligvis har tenkt meg forbi deg, la meg kjøre forbi deg. Det vil si at du skal senke farta, IKKE øke den. Alt annet er potensielt livsfarlig. Det er ikke noe bilspill, det har ikke noe å si om du blir forbikjørt, idiot, la meg bare gjøre det trygt og greit. Takk. 7. Ligger du derimot bak meg så slapp av. Jeg skal ikke hindre deg, jeg skal hjelpe deg forbi om du vil. Men for faen, ikke sett Hella Luminatorene inn i kupeen min og tut som en tulling. Finn en passende mulighet og bare kjør forbi. Takk. 8. Når dere ikke skal kjøre for ei stund, altså parkere, bruk hodet også da. Er det mulig for to biler å stå på en plass så skal du ikke gjøre det umulig. Oppta en plass og ikke mer. Skal du bare innom en bensinstasjon for en burger, VG eller kaffe så trenger du ikke å blokkere drivstoffpumpa. Parker et annet sted. Og forresten, dere late jævler som parkerer på handicapplasser, kjør bilen i en fjellvegg. Takk. 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Så utrolig mange bilister som kjører "enøyd". Klarer de ikke å skifte pære på bilen sin, bør de la den stå til en mekaniker får sett på den. Jeg sjekker lysene på bilen min hver dag når jeg venter på at garasjeporten skal åpne seg. Ser jeg to lysprikker på porten, vet jeg at jeg har to fungerende nærlys. Napper jeg litt i fjernlysspaken, får jeg to sterkere lysprikker. Da vet jeg at fjernlyset virker også. Sjekk lysene regelmessig. Ikke vent til en politibetjent gir deg bot for manglende lys, eller til en bil treffer deg front-mot-front fordi han trodde den ene lykta di som virket var en motorsykkel som kjørte i veikanten. Og til dere som kjører Mercedes: Husk å slå dem på! Jeg vet ikke hva som feiler Mercedes eller dens eiere. Men dere er verstinger til å glemme å slå på nærlysene. Endret 30. november 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 kunne ikke vært mer enig med de 2 siste postene, men ang mercedes så er det slik at alle biler som blir solgt i tyskland blir solgt med bryter som du kan slå av eller på lyset, hvorfor de har det slik må du spør gudene om. har selv kjørt rundt i en tysk kjøpt mondeo, hvor jeg fort glemte å slå på lysene når jeg begynte å kjøre, desverre Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ting som irriterer meg: RETARDS i trafikken, som vanlig. Jeg prøver å la meg irritere over minst mulig, har blitt mye flinkere på det, men det er umulig å ikke bli irritert over folk som er udugelige på forskjellige områder bak rattet. Så her kommer noen tips for å gjøre meg til en blidere sjåfør: 1. Når du rygger har du vikeplikt for ALLE! Det gjelder over alt. Takk. 2. Vent heller 10 sek. med å kjøre ut på forkjørsvei til jeg har kjørt slik at jeg slipper å komme opp i ræva di. Takk. 3. Bruk blinklys! Er det så jævlig vanskelig? Den ene freakings spaken ved siden av rattet hjelper meg så sinnsykt med å finne ut hvor du skal, med å unngå nestenpåkjørsel og at jeg mange ganger vet at det er klart å kjøre ut på en forkjørsvei. Bruk den spaken! Takk. 4. Folk med tilhenger, campingvogn ol. som bare kjører som om de eier veien. De kjører sakte og de er stort sett langt over gulstripa slik at det er umulig å kjøre forbi. Bruk SPEIL så ser du at jeg er bak. Bruker du deretter hodet så finner du at jeg vil forbi. Gjør det mulig for meg eller kjør ut av veien. Takk. 5. Feil lysbruk. Kutt ut tåkelyset så lenge det ikke er forhold som påkrever det. Slå for all del av langlysene så jeg ikke blir blendet. Og når jeg har passert kan de slås på igjen. Ikke rett før. Parklys skal brukes når man er parkert. Ikke når man kjører. Og ikke minst, når du er parkert, bruk parklys! På den måten risikerer jeg ikke å tro at veien går i retning utkjørselen og dermed kræsjer. Skal du ettermontere noen lys, bruk lovlige. Ikke tivoli- eller flomlys. Og juster de riktig. Takk. 6. Når jeg har kjørt ut til venstre og tydeligvis har tenkt meg forbi deg, la meg kjøre forbi deg. Det vil si at du skal senke farta, IKKE øke den. Alt annet er potensielt livsfarlig. Det er ikke noe bilspill, det har ikke noe å si om du blir forbikjørt, idiot, la meg bare gjøre det trygt og greit. Takk. 7. Ligger du derimot bak meg så slapp av. Jeg skal ikke hindre deg, jeg skal hjelpe deg forbi om du vil. Men for faen, ikke sett Hella Luminatorene inn i kupeen min og tut som en tulling. Finn en passende mulighet og bare kjør forbi. Takk. 8. Når dere ikke skal kjøre for ei stund, altså parkere, bruk hodet også da. Er det mulig for to biler å stå på en plass så skal du ikke gjøre det umulig. Oppta en plass og ikke mer. Skal du bare innom en bensinstasjon for en burger, VG eller kaffe så trenger du ikke å blokkere drivstoffpumpa. Parker et annet sted. Og forresten, dere late jævler som parkerer på handicapplasser, kjør bilen i en fjellvegg. Takk. Fler som starter med lister! Jess, liker det. Og nå skal dere få lov til å irritere dere over min lange quote. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 6. Når jeg har kjørt ut til venstre og tydeligvis har tenkt meg forbi deg, la meg kjøre forbi deg. Det vil si at du skal senke farta, IKKE øke den. Alt annet er potensielt livsfarlig. Det er ikke noe bilspill, det har ikke noe å si om du blir forbikjørt, idiot, la meg bare gjøre det trygt og greit. Takk. Folk får bare kjøre forbi meg, men jeg senker ikke farten for deg. (med mindre det er vanskelige kjøreforhold, men da burde du ikke kjøre forbi heller.) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Bilen min har nærlys hvis motoren er i gang, men spaken man drar i for å få fjernløs må roteres to knepp for å få BÅDE nærlys OG lys i instrumentpanelet. Dette glemmer jeg imidlertid ALDRI. Sær konstruksjon, da det er rimelig å anta at alle ønsker å kjøre med belysning i speedometret. Men så kommer bilen min fra de svette armhulers og hvitløksbaguettenes land. Hva kan man vente? Endret 30. november 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Folk får bare kjøre forbi meg, men jeg senker ikke farten for deg. Hvis dette er grunnen til at en familiebil på vei på påskeferie med tre barn kræsjer og alle dør, vil du sitte der og tenke "DET VAR IKKE MIN FEIL DE SKULLE IKKE KJØRT FORBI MEG"? 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bilen min har nærlys hvis motoren er i gang, men spaken man drar i for å få fjernløs må roteres to knepp for å få BÅDE nærlys OG lys i instrumentpanelet. Sær konstruksjon, da det er rimelig å anta at alle ønsker å kjøre med belysning i speedometret. Men så kommer bilen min fra de svette armhulers og hvitløksbaguettenes land. Hva kan man vente? Nja. Bilen din har nok kjørelys hvis motoren er i gang. For bruk på kjøring i dagslys. Da trenger du ikke lys for å se instrumentpanelet. Vrir du om får du på nærlys, for bruk ved kjøring i mørket, og da får du også lys i instrumentene. Hørtes nå ganske normalt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå