Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokken er jævla mye og jeg skal opp halv 8. MEN får faen meg ikke sove! Kommer til å være sååå forbanna trøtt i morra!

OMFG.

Oh man do I know this feel. Ikke bare måtte jeg tidlig opp i morra, men det var noen som hadde fest i borettslaget i går som jeg hørte rimelig godt. Våknet også for tidlig pga. urolig søvn :(

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Vi minner om dette:
Regler:
* Forumets generelle retningslinjer skal følges.
* Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres.
* Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende.
* Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill!
* Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste.
* Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet.

Lenke til kommentar

Om faren din ikke har frie midler til å by 300k over takst er det kanskje en ide å se på eiendom som starter litt lavere?

Står ikke på det, men det er meningen at jeg skal ha råd til å sitte med den etter utdanningen min.

Siste bud på 3.350.000,- helt syke priser her... 58 kvm

Edit: 3,4

Om faren din ikke har frie midler til å by 300k over takst er det kanskje en ide å se på eiendom som starter litt lavere?

Står ikke på det, men det er meningen at jeg skal ha råd til å sitte med den etter utdanningen min.

Edit: 3,4

Edit: 3,5

Det er også 80k i omkostninger ... HELT SYKT

Edit: 3,55

Edit: 3,6

Edit: 3,65

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Da er det vel godt å ha en pappa i ryggen som bistår med penger. Må være uhorvelig kjipt å måtte ta det der helt alene.

Lenke til kommentar

Du må se på leiligheter med takst godt under ditt budsjett. Selgere setter en lav pris for å tiltrekke seg potensielle kjøpere, som deretter starter en budkrig.

Kanskje bevege seg lenger bort fra sentrum? Alle vil bo i sentrum. Tross alt derfor prisen er som den er. Og jeg er ikke overrasket over den prisen, leilighetene var jo dritfin!

Du er utrolig heldig som har en far som er villig til å hjelpe deg med å komme igang.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...