Skurupu Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Adblocken til Safari tar ikke reklamer i videoer, bare de på nettsiden Rart. Jeg bruker Chrome, og jeg ser ingen reklamevideoer. Kanskje du manuelt kan sperre adressen som sender ut reklamen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg bruker AdBlocker i Firefox, men jeg får reklame i VGTV og i DB sine nett tv-er... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Adblocken til Safari tar ikke reklamer i videoer, bare de på nettsiden >Safari Fant problemet ditt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Å? Bare fordi du liker en annen nettleser bedre? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kødd ikke med oss fra bygda! Vi er overlegne dere byfolk! Dere er dessverre et døende folk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) http://www.adressa.n...icle3289439.ece Slektning. Har ikke opplevd at noe sånt skjer med folk som jeg kjenner. Er kanskje ikke så veldig nær slekt med han, men veldig nær slekt med pårørende. Dette er jo ikke noe irriterende i den forstånd, men jeg unngår den mørke og dystre deppetråden. Endret 20. august 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Klokken er jævla mye og jeg skal opp halv 8. MEN får faen meg ikke sove! Kommer til å være sååå forbanna trøtt i morra! OMFG. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 har ikke sovet på 52 timer nå... Ikke faen om jeg blir trøtt heller.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skal treffe en person jeg ikke husker hva heter senere i dag. Flaut. Gruer meg :s Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Våknet med hodepine,rennende nese og sur hoste. Faen! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Klokken er jævla mye og jeg skal opp halv 8. MEN får faen meg ikke sove! Kommer til å være sååå forbanna trøtt i morra! OMFG. Oh man do I know this feel. Ikke bare måtte jeg tidlig opp i morra, men det var noen som hadde fest i borettslaget i går som jeg hørte rimelig godt. Våknet også for tidlig pga. urolig søvn Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er slettet en haug med "homo-offtopic". Hold dere til emnet! Kristian Moderator Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Moderatormelding Vi minner om dette:Regler: * Forumets generelle retningslinjer skal følges. * Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres. * Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende. * Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill! * Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste.* Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er snill og grei ikke grei og snill. Noe som forøvrig var litt irriterende. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Da var leiligheten jeg ville ha utav vår grense. Første bud var 300 000 over takst! Da har vi en igjen å by på idag... EDIT, 350 000 over. Leiligheten: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36485103 Endret 21. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Om faren din ikke har frie midler til å by 300k over takst er det kanskje en ide å se på eiendom som starter litt lavere? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Om faren din ikke har frie midler til å by 300k over takst er det kanskje en ide å se på eiendom som starter litt lavere? Står ikke på det, men det er meningen at jeg skal ha råd til å sitte med den etter utdanningen min. Siste bud på 3.350.000,- helt syke priser her... 58 kvm Edit: 3,4 Om faren din ikke har frie midler til å by 300k over takst er det kanskje en ide å se på eiendom som starter litt lavere? Står ikke på det, men det er meningen at jeg skal ha råd til å sitte med den etter utdanningen min. Siste bud på 3.350.000,- helt syke priser her... 58 kvm Edit: 3,4 Edit: 3,5 Det er også 80k i omkostninger ... HELT SYKT Edit: 3,55 Edit: 3,6 Edit: 3,65 Endret 21. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Om faren din ikke har frie midler til å by 300k over takst er det kanskje en ide å se på eiendom som starter litt lavere? Står ikke på det, men det er meningen at jeg skal ha råd til å sitte med den etter utdanningen min. Siste bud på 3.350.000,- helt syke priser her... 58 kvm Da er det vel godt å ha en pappa i ryggen som bistår med penger. Må være uhorvelig kjipt å måtte ta det der helt alene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Du må se på leiligheter med takst godt under ditt budsjett. Selgere setter en lav pris for å tiltrekke seg potensielle kjøpere, som deretter starter en budkrig. Kanskje bevege seg lenger bort fra sentrum? Alle vil bo i sentrum. Tross alt derfor prisen er som den er. Og jeg er ikke overrasket over den prisen, leilighetene var jo dritfin! Du er utrolig heldig som har en far som er villig til å hjelpe deg med å komme igang. Endret 21. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå