Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte gale brukere på forumet som er helt bortevekk. Det de skriver gir ikke mening i det hele tatt.

Burde sendt dem rett på Østmarka for det virker som de skriver under psykose.

Var jo bare trolling tydligvis da ts ikke virket like tilbakestående andre plasser.

Edit:

Irriterer meg at jeg går inn i fjerde dagen med kontinuerlig hodepine.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Var jo bare trolling tydligvis da ts ikke virket like tilbakestående andre plasser.

http://www.diskusjon...owtopic=1367358

Forresten, jeg tror jeg hadde rett.

F***e, jeg fyrer meg litt opp litt på dette temaet.

"Jeg sliter nok med psykoser selv til å trenge en snever snærk sitte og gi meg bæsjebart fordi han er redd for psykopater, men egentlig ikke utdyper hva personen selv mener er en psykopat. Det gir lite rom for ettertanke. Ettertenkere som leser dette kan vel selv ta og føle på psykoser ettertanker kan by på, så n***a please."

Men nok uthenging, blir bare surrete i hodet av å lese vrøvl.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som "liker" Car Town, Likhuset, SpareBank1, PS Bil AS, Fanta Strawberry til Norge!, Chalany High Heels, KERN2, Nerd P0rn, Restplass, Skybyen Lolpics, Ridestore, Noroff, Nettlappen.no - aldri mer stryk!, Vestkapp, SpareBank1, Rebecca Black for President, On a scale of 1 to Rebecca Black, How much do you love Friday, Rebecca Black, justin bieber ! <3, Justin Bieber Fan Club, Justin Bieber Fan Page, Justin Bieber Fans, Justin Bieber, Justin Bieber, Eid vidaregåande skule, Chida La Vida 2012, Stadlandet skule, Maurstad, Sogn Og Fjordane, Norway, Slave arbeid hos mamma og pappa, ikke no, 8 ting gutter SKAL gjøre mot jenter, Jeg er ikke lille, jeg er bare ikke så høj!!! -.-'', Like A G6 - Dev, The Cataracs, Far East Move…, Strandstaden Pub&Bistro, Expeditionen, Likhuset, Fanthomas, Carisma Star, ICA-Jerry, Stop dyremishandling, Alla vi som inte röker!, Vis mer, 12 tegn på at kjæresten er utro, Ervik Havfiske, Skybyen.no, G-Sport, Bevar Hardanger!, Mafiaens Hevn, Rødvin, Notabene, Libero.no, Kjør hardt, kjør stil, drit i traktor skaff deg bil!!, Poke!, Leger Uten Grenser, Nordfjordeidet, Sogn Og Fjordane, Norway, Jean Paul, Fengselslave ved Åheim Skule, Yogaportalen.no, artige.no, MTV Norway, Continental Dekk - Brems Ned, Berle, GO NUTS, Selje, Smash, JEG HAR INGEN VENNER Å MISTE - IKKE KJØR I FYLLA!, Statoil, Eid Ungdomsråd, Blakset, Sogn Og Fjordane, Norway, Gjøvik, Norway, VAKRE HJEM & INTERIØR, Machinima Respawn, Oluf Rallkattli, FRAMSNAKKING, Stryn, Cash King Pirates, Snåsamannen, Jeremy Clarkson, Minecraft, Windows Live Messenger, Rosa sløyfe, Biler og andre kjøretøy, Klarer Vi 5000 Som Hater Lekser, Norges søteste bestevenn, Travis Pastrana, Lars Monsen, Raufoss Taxi, Nille Nordfjordeid, Dingle, Sweden, Mafiaspillet, Best Likes on FB, Jimmy jump, Helg!, Peppes Pizza, Julenissen, Ja til smashrull ! 50.000 og jeg ringer nidar !, BergArt Gullsmedverkstad, The Voice, Renati, Freia Påske-egg, godtebiten til norge, Moods of Norway, Truls Svendsen, Skittles, DC Shoes, iTunes, Sørlandschips, Spotify, Mr Hiccup, Kebab, O'boy, VG Nett, LITAGO, sid, YouTube, PlayStation, Xbox, 成龍 Jackie Chan, Sova, Fjesboka, Selena Gomez, Captain Jack Sparrow, Red Bull, Monster Energy, Largest Facebook group ever! We need 9,999,998 members to break a world rec, Gatebil, The Annoying Orange, Mr. Bean, Machinima.com, Fanta Grape til Norge!, WWE, Pepsi Blue til Norge!, The Stig, Raske Menn, Bergen Kino, Ali Reza and the Rezas, Golden Goal, Coca-Cola, Sheldon Cooper, Ylvis, Volcom, Triana Iglesias, Megan Fox, TusenFryd, Spar Miljøet - Dusj sammen!, Pondus, Sjokolade <3, Zoosk, Norsk Country Treff, Opel, RockeBrus UB, Ja til snøscooter kjøring i Norge!!, Kjære snøvær. jeg vil herved si opp mitt abonnement! ;), 4bit Social Solution, Vi Som Vil Ha Freia Påskeegg Hele Året!, Staying online until the person you like goes to sleep, Ja Til Pinnerakketter!!, Spill.no, Premier League, FarmVille, 6waves Games, Lover of the day, Car Town, Crimecitygame, Mine Bilder, Drink it up, Toilet Paper Roll, MindJolt, Mitt Byliv, SocialCity, PS Bil AS, Nordfjordeid, heidi, Pringles, Converse, Disney og Adam Sandler, Energy Til Norge!, Lunde vidregående skole, Need for Speed, Ford Mustang, artige.no, Norges diggeste fjortis, Happy-Chatten, Norges søteste 97, Kim McBrown (if i get 10000 fans i will publish my xxx pics), Vanylvsråkk, AMFI Roseby, Norges vakreste blondine., Norges diggeste 96 jente, Petter Dass, Hos mamma og pappa !, Mafia Wars, Elkjøp, VG Nett, Selje Skule, Baot-is, Få Mest Mulig ut av NetCom, Bergensbåten, Friskimpuls, ASSOS diamond, Stiftelsen Organdonasjon, Hore-huset, Chess, Rødvin, Kjære snøvær. jeg vil herved si opp mitt abonnement! ;), junkyard.no, hakje'ru nåke med :), Fanta Strawberry til Norge!, Truls Svendsen, Dyreparken, Sørlandschips, Alle skal få, Spar Miljøet - Dusj sammen!, Bevar Hardanger!, Stop dyremishandling, Valve, Volda.com - hva mener DU om Volda?, Plan Norge, Lars Monsen, Leger Uten Grenser, BERGANS OF NORWAY, Rosa sløyfe, Kreftforeningen, Pondus, Fanthomas, Norwegian, FRAMSNAKKING, Malakoff Rockfestival, Sig Hansen, Kardemommeloven, Selje Hotel, Snåsamannen, Sovmorgon, Forby pels nå, Heime, Raudeberg, Silda, Russ 2015, Bilbelteløftet, JEG HAR INGEN VENNER Å MISTE - IKKE KJØR I FYLLA!, BingoBanden Youtube, Vi som vil ha en "liker ikke" knapp ved siden av "liker" knappen, Thunder Snus!, Pepsi Blue til Norge!, Norges fineste øyne, 1996, Sony Mobile, Moods of Norway, Watch » Hatchet II (2010), hip-hop is better than rock !, Selje, Åheim, ESP Guitars, Freia Påske-egg, PC World Norge, Sjokolade <3, Rockstad: Falun, Helg!, Coca-Cola, sid, FINN.no og Morten Ramm på Facebook.

Lenke til kommentar

At jeg har så små og tynne blodårer at helsesekretærene på legesenteret har problemer med å få tatt blodprøver på meg. Etter andre forsøk, blir jeg så svimmel at jeg omtrent besvimer. Så måtte tilbringe en kvarter-tyve minutt ekstra på legesenteret. Gikk uten problem på tredje forsøk når jeg fikk ligge mens de tok prøven.

Heldigvis ble jeg henvist videre til St.Olavs for utredning for ME, får mest sannsynlig B12-sprøyter hver uke igjen, så er jeg veldig fornøyd med hvordan personalet på legesenteret takler slike situasjoner. Spesielt siden det ble kaos på laboratoriet etterhvert.

Tynne blodårer jeg også, har blitt stukket seks ganger på det meste, tre forskjellige leger prøvde før de sendte meg til sykehuset i stedet. Glad for at jeg ikke har noe problem med nåler.

Utredning for ME, mulighet for at du har det?

Lenke til kommentar

Bor du i bygda?

Born & raised så til de grader :green:

Edit: Har dog ett lit hat/elsk forhold til gatebil, En ting er jo alle de synnsyke byggene osv. man ser der. Det jeg ikke liker er at det virker som om de prøver og få alle som liker bil til og fremstå som dritings, innavla, bondeknøler som ikke vet noe bedre enn å se billige, tynne, platinablonde-silikon "babes" vrenge av seg klærne på en scene.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg har så små og tynne blodårer at helsesekretærene på legesenteret har problemer med å få tatt blodprøver på meg. Etter andre forsøk, blir jeg så svimmel at jeg omtrent besvimer. Så måtte tilbringe en kvarter-tyve minutt ekstra på legesenteret. Gikk uten problem på tredje forsøk når jeg fikk ligge mens de tok prøven.

Heldigvis ble jeg henvist videre til St.Olavs for utredning for ME, får mest sannsynlig B12-sprøyter hver uke igjen, så er jeg veldig fornøyd med hvordan personalet på legesenteret takler slike situasjoner. Spesielt siden det ble kaos på laboratoriet etterhvert.

Tynne blodårer jeg også, har blitt stukket seks ganger på det meste, tre forskjellige leger prøvde før de sendte meg til sykehuset i stedet. Glad for at jeg ikke har noe problem med nåler.

Utredning for ME, mulighet for at du har det?

Oi. Heldig der da! Jeg har alltid hatt sprøyteskrekk, men sjelden jeg faktisk besvimer.

Ja. Lillesøsteren min har det og, i tillegg så har jeg fått behandling for kronisk b-vitaminmangel i 8 mnd uten effekt. Er sliten hele tiden, men presser meg selv og liker å teste grensene mine.

Noe som ikke alltid kan være en god egenskap, ettersom jeg fikk fire akutte infeksjoner på et halvår, for tre år, siden jeg ikke ga kroppen den roen den har behov for, og immunforsvaret mitt gikk deretter helt til helvete. Prioriterte skolen fremfor helsa, ikke det smarteste valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...