Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

samme her. med mindre det er jeg som er full da :D da er det ikke så falig. Men hvis ølflaska er tom da.. er alt håpe ute for den festen :omg:

Så du drikker en ølfalske gjennom hele festen?

så klart ikke. men når alle ølflaskaene er tomme da... er det værre :p

Lenke til kommentar

"bestevennen" min som vistnok prøvde seg på dama mi på en fest i hele går.

De har rotet/hatt seg 3 ganger før jeg og hu møttes, så jeg hater over alt at de møtes på fester når jeg ikke er der (bor på et lite sted, så hver gang det er en stor fest så er de fleste man kjenner der).

Hun avviste han hele tiden så klart, men da de fikk skyss i samme bil hjem etter festen, å han ringer meg kun for å fortelle at "nå sitter jeg ved siden av dama di her", så blir jeg forbanna!

Vet at jeg kan stole på hu, men når han driver sånn hele tiden så er det forstatt utrolig irriterende. Å vite at han kommer til å gjøre alt han kan for å få seg et ligg med henne den dagen det evt. blir slutt er også kvalmende å tenke på :sick:

Jeg vet du er sterkere enn han. Enig med de over, sett han skikkelig på plass. Et halvtlivsvennskap gjør ikke saken bedre. Hvis du mener dere er så gode venner, så er dere vel det etter han har fått litt bank også?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Internettet mitt er bra, helt til naboen kommer hjem. Har lyst til å slå, men vil ikke starte nabokrangel med en jeg deler kjøkken og bad med.

Vurderer eget nett snart.

En annen ting som irriterer er NTNU-studenter fra Oslo.

Prikk like hele gjengen.

De har sånn tykk "student-aura" over seg. Kjipe folk.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer er NTNU-studenter fra Oslo.

Prikk like hele gjengen.

De har sånn tykk "student-aura" over seg. Kjipe folk.

I smell jelly.

Haha. Jeg skal jo studere drømmefaget nå. Bare ikke på NTNU.

Altså, greit nok at de studerer på NTNU, creds liksom, men de trenger ikke å gå rundt å være så "studentaktige". Er ikke meninga man skal kunne kjenne igjen en student. Men de har samme stil, samme væremåte, samme hele driten. No jelly.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

En ting til som irriterer meg sykt, er når jeg skriver lange mld til noen. Med masse føleser og bullshit åsså får jeg bare k. eller ok. tilbake! de kan bare grave seg ett hull og sitte der. :sleep2:

Ok.

Stuck in a job I hate, in a town I hate with people I mildly despise... Quite lucky to be alive, though *que munnspill*.

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...