Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Meh.

For eksempel alle stallene jeg har hatt hesten min på siden vi kom til Trøndelag, har en ingen-hester-behøver-over 6 kg mat- politikk. (eller 10 hvis det er ensilasje) (som for øvrig er noe dritt for min hest)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hun spiser tydeligvis ikke kjøtt (ganske fail siden kjøtt er noe av det besteste som finnes!) og er interessert i hester. Så...

[/quote

Gjør jeg ikke?

Lenke til kommentar

"bestevennen" min som vistnok prøvde seg på dama mi på en fest i hele går.

De har rotet/hatt seg 3 ganger før jeg og hu møttes, så jeg hater over alt at de møtes på fester når jeg ikke er der (bor på et lite sted, så hver gang det er en stor fest så er de fleste man kjenner der).

Hun avviste han hele tiden så klart, men da de fikk skyss i samme bil hjem etter festen, å han ringer meg kun for å fortelle at "nå sitter jeg ved siden av dama di her", så blir jeg forbanna!

Vet at jeg kan stole på hu, men når han driver sånn hele tiden så er det forstatt utrolig irriterende. Å vite at han kommer til å gjøre alt han kan for å få seg et ligg med henne den dagen det evt. blir slutt er også kvalmende å tenke på :sick:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Sett han på plass. Ingen "bestevenner" bør holde på slik.

Helt enig,har en del kompiser som ville gitt meg pryl hvis jeg gjorde noe sånt.

Høres ut som en skikkelig creepy og ufin type dette...

Håper da virkelig at dama di avviser han skikkelig,og ikke oppfører seg slik at han tror det er noe håp,eller at det ligger noe mer bak....

Lenke til kommentar

Hun sa til han at hun ikke skjønner hvorfor han driver sånn når hun er sammen med meg.

Hun hadde vist gjort alt hun kunne for å unngå/avvise han i hele går.

Han er faktisk veldig ufin når det kommer til damer/venners damer. Dette er på ingen måte første gang for å si det sånn.

Hver gang jeg konfronterer han så kommer han med unnskyldninger som "hæ? Gjorde jeg det? Faen jeg var full ass" osv.

Skinner ganske godt igjennom at han lyver, men jeg lar det gå siden vi har vært gode venner i snart halve livet.

At han tør skjønner jeg heller ikke, da jeg har så til de grader det fysiske overtaket over han, om jeg en vakker dag skulle blitt skikkelig sint..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...