Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at jeg blir poka på facebook av "kompiser" og at de kontakter meg og vil ha meg med ut etter endret sivilstatus?`Har jo flere kompiser, men dette er slike som har sagt at de er interesserte i meg for ikke så altfor lenge siden. Virker som en shittest. Hva faen?

Fordi dem er keen på deg. Jenter og gutter funker ikke som venner spesielt bra.

Det funker sjeldent, ja. Men har fortsatt noen gode kompiser som jeg har avvist tidligere, jeg fortsatt har god kontakt med. Er ikke umulig.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper politiet får ut "tøffingene" og skjønner at de er en fare for det norske folk, ut med 50 ekstreme muslimer eller beholde 500 nordmenn ? Før eller siden sprekker bobla, det vil ikke være et flott syn.

Idiotisk at se i det hele tatt har kommet inn i landet, men stem rødgrønt for åpne grenser, wohoo.... -.-

Nåvel. Jaja, da vet jeg at en jente jeg liker, eller likte, og som jeg virkelig trodde likte meg også, var feil!

Ser ut som at hu liker kompisen min ja!

Jeez. Faen feiler det hu. Slutt å flørt med meg hvis du ikke er interessert i meg for helvete!

Visst faen at jeg skal bytte skole nå. Regner med at det går an selv om jeg har fått plass på samme skole. Ingen jævla grunn til å gå på den skolen jeg gjorde før sommeren.

Lenke til kommentar

Grådig irriterende at ALLE fjernkontrollene funker på DVD-spilleren. Da selvsagt slik at den f.eks. setter filmen på pause om jeg justerer volumet på TV-en eller dytter ut DVD-en om jeg trykker nedover på kontrollen til Canal Digital-boksen. Relativt lite gunstig...

Lenke til kommentar

Facebook ga meg plutselig automatisk Timeline. Yay!

FU.

Timeline suger balle.

Men på facebook er det nye endringer titt og ofte, så må bare venne seg på shieten.

ARGH

Skal jeg fortelle deg om noen som ikke likte forandringer. det var aboriginerene. de likte seg så godt at de fortsatte å leve som hulemenn helt til engelskmennene kom og viste dem hvordan man lever sivilisert. problemet var bare det at engelskmennene er ikke like gode på alle områder, så nå lever aboriginerene som eks-hulemenn med dårlige tenner fordi engelskmennene ikke er så flinke på det med å ta vare på tennene sine imotsetning til oss nordmenn og franskmennene. Dersom aboriginerene hadde vært heldige hadde det komt franskmenn eller noen andre som kan å ta vare på tennene sine, men sånn var det nå ikke. Dersom de hadde sett fram til forandringer derimot, så hadde de utviklet seg sånn som alle oss andre og fått fine tenner og kunnet se ned på engelskmennene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...