Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett på Facebook:

Jente blir i lag med fyr.

Jente forlover seg med fyr, etter et par måneder maks.

Jente og fyr planlegger bryllup.

Jente og fyr slår opp kort tid etter.

Jente blir i lag med ny fyr, 3-4 uker etter at forlovelsen ble brutt.

Jente er dum.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Sett på Facebook:

Jente blir i lag med fyr.

Jente forlover seg med fyr, etter et par måneder maks.

Jente og fyr planlegger bryllup.

Jente og fyr slår opp kort tid etter.

Jente blir i lag med ny fyr, 3-4 uker etter at forlovelsen ble brutt.

Jente er dum.

Tell me about it. Har to kompiser som ble forlovet i en alder av 18, han ene med ei som bor i Moskva (Ja... Helt i Russland). Begge er nå "skilte", heldigvis uten barn involvert.

Det første jeg tenkte når jeg hørte om frieriene var at det ikke ville vare lenge, ihvertfall ikke med han som hadde postalbriden sin i Moskva. Jeg hadde riktig; det tok et halvt år.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Holder på å bestille tur. Har funnet en utleier, men det blir 2000 kr for 3 dager for en full size sedan. Satser på den. Så får jeg heller klare meg resten av de tre ukene ved å sitte på med min far...

Hvorfor ikke bestille lengre? Er ikke så dyrt.

Anbefaler å bruke Alamo leiebil ihvertfall.

Vi bestilte en sedan som vi sku leie borte i Miami/Fort Lauderdale, men den hadde de ikke så vi fikk en svæær SUV istedenfor :D

Ellers hvor i Fl er det?

Vi bruker Alamo. Men de tilbyr ikke noe til meg desverre... Orlando og Fort Lauderdale/Miami

Lenke til kommentar

Hva er greia med at jeg blir poka på facebook av "kompiser" og at de kontakter meg og vil ha meg med ut etter endret sivilstatus?`Har jo flere kompiser, men dette er slike som har sagt at de er interesserte i meg for ikke så altfor lenge siden. Virker som en shittest. Hva faen?

Lenke til kommentar

Hva er greia med at jeg blir poka på facebook av "kompiser" og at de kontakter meg og vil ha meg med ut etter endret sivilstatus?`Har jo flere kompiser, men dette er slike som har sagt at de er interesserte i meg for ikke så altfor lenge siden. Virker som en shittest. Hva faen?

Fordi dem er keen på deg. Jenter og gutter funker ikke som venner spesielt bra.

Lenke til kommentar

http://touch.vg.no/article.php?artid=10067797

Dette irriterer meg grenseløst ! At ekstreme muslimer tror de er kongen på haugen og vil ha Grønland i Oslo som islamistisk stat er ille, virkelig ille. Norge er en kristelig stat (vet, ingen statskirker, hell yeah <3), når skal muslimene skjønne dette ? Dra til Midtøsten og lek tøffinger, vi vil ikke ha dere her.

Nå drar jeg kanskje alle muslimer under en kam, og det finnes nok mange flotte muslimer , men en kan ikke komme til Norge og tro at de bestemmer. Det blir bare teit. Ekstreme islamistiske muslimer, vennligst hold dere til norsk lov og orden. Takk :/

Beklager om noen føler seg støtt, no offence.

Endret av Hunterra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med deg.

Er det ikke jøder i Israel forresten?

Uansett enda værre. Hater sånne folk som skal "ta over" verden og det vissvasset der. Kommer hit og skal ha ditt og datt.

Dere får faen pelle dere ut av landet hvis dere tror vi skal følge deres tro og drittlover! Ei heller skal dere bestemme.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Enig med deg.

Er det ikke jøder i Israel ?

Jo, du har vel rett. Tenkte geografi at de ligger rundt vel samme plass, men redigert til midtøsten istedet :)

Håper politiet får ut "tøffingene" og skjønner at de er en fare for det norske folk, ut med 50 ekstreme muslimer eller beholde 500 nordmenn ? Før eller siden sprekker bobla, det vil ikke være et flott syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...