Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som tvinger deg til å kjøpe pose. Du kan uten problemer ta med deg en anonym pose hjemmefra(mye bedre for naturen) eller bruke et nett. Pose er en vare som alt i resten av butikken og er som alt annet ikke en tvang.

Meeen, vi kan jo prøve å unngå en posediskusjon her også...

Endret av Refsa
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men vi går rundt å reklamerer for kjeden. Det er normalt å betale for sånt, ikke ta seg betalt.

Vel, om du har handlet for flere hundre kroner, og butikken faktisk nekter å gi bort gratis poser, så kunne nok butikken tatt seg ennå bedre betalt for en pose. Din betalingsvilje hadde nok vært ganske mye større enn 1 krone om du har masse varer å bære på. Om man ikke vil reklamere for kjeden, så ta heller andre poser hjemmefra.

Lenke til kommentar

I am in loooove :love:

Fra nå av skal du beskytte ræva mi her på forumet fra alle som hater meg. Og passe på at jeg ikke blir pælma ut.

Ps. Og du skal slutte være slem mot meg. Men du kan få være hardhendt.

Uff virker som at Tricell hadde rett allikevel, som det smerter. Min fantasikjæreste er forelsket i en annen!

Lenke til kommentar

Faen meg umulig å få leid leiebil under 21 selv med hovedsjåfør langt over 25. Snakk om noen få måneder... trodde man kunne få til alt bare man betalte litt ekstra, men ikke faen.

Man kan være 15 for å kjøre opp i Florida, men å få leid en bil som 20 åring, neida. Loonies.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Faen meg umulig å få leid leiebil under 21 selv med hovedsjåfør langt over 25. Snakk om noen få måneder... trodde man kunne få til alt bare man betalte litt ekstra, men ikke faen.

Man kan være 15 for å kjøre opp i Florida, men å få leid en bil som 20 åring, neida. Loonies.

Hvor i Florida befinner du deg?

Lenke til kommentar

Hvor i Florida befinner du deg?

Holder på å bestille tur. Har funnet en utleier, men det blir 2000 kr for 3 dager for en full size sedan. Satser på den. Så får jeg heller klare meg resten av de tre ukene ved å sitte på med min far...

Lenke til kommentar

Ingen som tvinger deg til å kjøpe pose. Du kan uten problemer ta med deg en anonym pose hjemmefra(mye bedre for naturen) eller bruke et nett. Pose er en vare som alt i resten av butikken og er som alt annet ikke en tvang. (...)

Jeg tar med pose så ofte jeg husker det, men ofte stikker jeg innom når jeg alikevell er ute, og da må jeg nesten kjøpe pose. Jeg hater reklame over alt på jord. Jeg kjøper ikke klær hvor merket er synlig, av nøyaktig samme grunn.

Lenke til kommentar

I am in loooove :love:

Fra nå av skal du beskytte ræva mi her på forumet fra alle som hater meg. Og passe på at jeg ikke blir pælma ut.

Ps. Og du skal slutte være slem mot meg. Men du kan få være hardhendt.

Uff virker som at Tricell hadde rett allikevel, som det smerter. Min fantasikjæreste er forelsket i en annen!

Jeg bare bruker han, det er du som har forum-hjertet mitt !

Lenke til kommentar

Holder på å bestille tur. Har funnet en utleier, men det blir 2000 kr for 3 dager for en full size sedan. Satser på den. Så får jeg heller klare meg resten av de tre ukene ved å sitte på med min far...

Hvorfor ikke bestille lengre? Er ikke så dyrt.

Anbefaler å bruke Alamo leiebil ihvertfall.

Vi bestilte en sedan som vi sku leie borte i Miami/Fort Lauderdale, men den hadde de ikke så vi fikk en svæær SUV istedenfor :D

Ellers hvor i Fl er det?

Lenke til kommentar

Insekter er ikke dyr

Jo

Nei.

Dyr er flercellete, heterotrofe organismer som i utgangspunktet har indre fordøyelse, minst ett fritt bevegelig livsstadium, som besitter Hox-gener og ikke produserer cellevegg. Dyr sammenfattes i riket Animalia eller Metazoa, på norsk også kalt dyreriket.

Det finnes meg kjent ikke et eneste insekt som ikke er flercellede, så derfor; Jo.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...