;_; Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Prøve i naturfag i morgen, må vel begynne å øve snart Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Prøve i naturfag i morgen, må vel begynne å øve snart vær glad for at du har 1 og ikke 4 -.- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Haha, minner meg om i fjor da jeg gikk almenn. Da gikk det sånn her: 3 uker uten noen prøver elns, og så en uke med sånn 6 prøver/presentasjoner Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Prøve i naturfag i morgen, må vel begynne å øve snart vær glad for at du har 1 og ikke 4 -.- Joda Synes 1 prøve er nok og vel så det. Endret 30. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå kan denne jævla kulden dra seg bort herifra. Blir snart sint. Har ikke dusj (vannet er frossent) det er iskaldt på rommet, har en gammel vareovn men kan ikke ha den på fult for da går sikringen, så blir ikke varmt. Til tross for vinterdyne og tykt ullteppe ligger jeg bare å fryser å spenner hele kroppen når jeg skal sove, fordi jeg FRYSER og da nytter det selvfølgelig ikke å sove. Hater dette. Hater kulde! Ah, det er så kjipt. Særlig å ikke ha vann suger hardt. Men å fryse i sitt eget hjem er ikke særlig kos det heller. Regner med du ikke har vedovn, men det er mulig å investere i en gassovn eller parafinovn. Det gir ordenltig varme og det skjer fort. Det var forresten plutselig hele 1 varmegrad i dag. Kjentes jo ut som sommer. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hadde håpet av hele mitt hjerte att det ble varmegrader her også Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Irriterer grenseløst at ingen vil bli med på fjelltur. Er da ikke SÅ kaldt ute? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Den 21. Oktober leverer jeg inn iPod på reperasjon. I går 29 November får jeg iPoden tilbake (over en måned). De har gjort det samme som jeg gjorde (resette iPoden) og etter det fant de ut at den ikke funket. Dette har de brukt en måned på? Fikk et notat med tlf.nr til Apple support og et "Lykke til". FFFFFFFFUUUUUU--- 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fikk et notat med tlf.nr til Apple support og et "Lykke til". Bevis på at apple har selvinnsikt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var elektrobutikken som fører Apple som ga dette til meg. Ugh. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ble oppringt av noe båtførerkursgreier nå nettopp som jeg aldri har hørt om. "Blablabla, vet du hva, nå tar jeg å melder deg opp, koster bare 1400 blabla, så sier vi det sånn blablabla. Da skal du ha kurs kl da og da". Veldig pågående og slik. Da jeg sier at jeg står over, blir røret lagt på med en gang, uten forvarsel. Høflige folk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fjollete moderatorer som stenger min elskede bannetråd uten grunn. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Late mennesker som ikke bidrar til samfunnet og udugelige mennesker. Jeg vet de kan, men de sitter svarte meg bare på ræva og røyker pot. Man er blitt født inn i denne verden ufrivillig, og har fri vilje. Du som bidrar til samfunnet får LØNN, så jeg fatter ikke hva du syter etter. Hvordan blir man født som udugelig? Lever du i Mumbai? Har man ikke jobb så lever man ikke resten av livet på trygd (med unntak), man prøver å få seg en jobb, og jobber er det nok av i Norge. Arbeidsløse får også lønn. Det kalles trygd. Siden naive deg tror det er så enkelt å skaffe seg jobb så kan jo du gå rundt og skaffe jobb til alle arbeidsledige? Og trygd er trygd, lønn er lønn. Ikke begynn å blande begrepene. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 særskrivningsfeil. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 særskrivningsfeil. Manglende stor forbokstav i tillegg til å stave ordet feil. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ehm ehm.. poengterer noe?... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ehm ehm.. poengterer noe?... Du har manglende stor forbokstav, ufullstendig ellipse og en fragmentert setning. 3 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ble oppringt av noe båtførerkursgreier nå nettopp som jeg aldri har hørt om. "Blablabla, vet du hva, nå tar jeg å melder deg opp, koster bare 1400 blabla, så sier vi det sånn blablabla. Da skal du ha kurs kl da og da". Veldig pågående og slik. Da jeg sier at jeg står over, blir røret lagt på med en gang, uten forvarsel. Høflige folk. Du kunne nok tenke deg et sånn kurs, ja. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Folk på buss. Hvorfor i helvete må folk gjøre seg klar til å gå av bussen flere hundre meter før bussen stopper? klarer de ikke å vente til den har stoppet? EDIT: Kjenner jeg blir irritert når jeg ser eldre kjerringer oppi 80 åra gå med sånn pels kåpe og pels lue. Liker ikke folk som går med pels. Endret 30. november 2010 av Ownbeef 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Fordi de har dårlig tid? Fordi de vil gi sete sitt til folk som evt står? Fordi bussen stinker, og de vil ut fortest mulig? Mange muligheter. Endret 30. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå