Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg når jeg ikke for pluss selv om jeg fortjener det.

Og at jeg er "plusshore".

Du får nok ikke noe pluss av meg når du skriver "for" i stedet for "får".
Lenke til kommentar

At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo.

Hahaha, diskriminering.
Lenke til kommentar

At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo.

Hahaha, diskriminering.

Det er diskriminering. Tenk da, at vi ikke får bil, båt, hus og hytte av staten? Mens de som har jobbet for det kan kjøpe seg det! Norge i et nøtteskall. Heia!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du skjønner tydeligvis hva jeg skriver. Og jo, vil kalle det diskriminering. Hadde ikke du syntes det var diskriminerende om du ikke får leie bosted fordi du er kristen?

Lenke til kommentar

Kristendom er en personlig tro, og har ingen innvirkning på en persons økonomi eller sosial status.

En person uten arbeid er en uviss inntekt. De som leier ut må ha penger også, og de som ikke har jobb, kan plutselig ende opp med å bli flere måneder med minusinntekt, som igjen kan ende opp med konkurs for utleier.

Diskriminering? Nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...