Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Man kan skaffe seg en jobb hvor du begynner fra f. eks. 15. september 2012. Vips, du har fått deg jobb - og leilighet ordner du etterpå. Vanskeligere er det ikke.

Og du har mye erfaring i leiemarkedet?

Annen ting som irriterer. Folk som skriver som dette:

hei Jonny, neida ska ikke flytte nei,,,(selv om ungan trekker,,,,,,)om et år kanskje,,,,,,,,nei har mye liggende som æ ikke har bruk for,både nytt å brukt,,,,,,,så kan vel like godt selge d,som å gå å flytte på d,,plass tar d,,,,,,,,kjøp Thunderbirden du no da , så blir æ av m den å,,,,,,,,,,,,,,,du ska få en grei priis,,,,:-)spesial price 4 u:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på TV for første gang på lenge her om dagen da jeg var på besøk til familien. Skrur på Discovery da det er en av de få kanalene som er faktisk verdt å se på. Første som møter meg er den jævla plumboautomaten. Seriøst Norge? PLUMBOAUTOMAT? BRENN.

Satt på record og skrudde av TVen inntil det jeg skulle se på var ferdig tatt opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så på TV for første gang på lenge her om dagen da jeg var på besøk til familien. Skrur på Discovery da det er en av de få kanalene som er faktisk verdt å se på. Første som møter meg er den jævla plumboautomaten. Seriøst Norge? PLUMBOAUTOMAT? BRENN.

Satt på record og skrudde av TVen inntil det jeg skulle se på var ferdig tatt opp.

Jeg, hadde en dag tven på med discovery i flere timer nesten.. Ble ganske så lei ola nordmann sangern etterhvert. Forbanna plumboautomat faenskap.

Lenke til kommentar

Småunger som sier at jeg har hermet etter navnet deres, eller sier f.eks. Kurt, stor gutt! eller: Mathilde stor jenta!

Lærere irriterer meg også grenseløst.

Små drittunger som liksom truer meg med bank.

Wannabe kids.

Jenter som ikke snakker om annet enn Justin Bieber og kaller deg idiot om du ikke liker ham.

Feite jenter som spiser is mens de klager over vekta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

....Når det kommer en cunt med musikkønsker når jeg er midt inne i et dj set. Hva faen? Ser du ikke at vi er i skogen og ikke et eller annet bedritent utested?

I skogen? Hvor?!

Eller, skog og skog. Ute på Langøyene, men det var inne i bushen. Nevnte cunt var en typisk vestkantpike. Hun mente på at jeg spilte så skummel musikk og at jeg heller burde spille noe "gla`låter" .

Lenke til kommentar

At Youtube er så bugget for tiden at jeg ikke kan se en hel video uten at den stopper opp random slik at jeg må reloade siden for å se videre eller at hele spilleren flytter seg til høyre slik at jeg ikke ser hele videoen. Begynner å bli så lei når jeg ser hvor pent og elegant feks Vimeo ser ut. At ikke Youtube bare kan fikse det og holde det slik, og ikke drive med snikoppdateringer som ødelegger hele brukeropplevelsen.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Lenke til kommentar

[Eller, skog og skog. Ute på Langøyene, men det var inne i bushen. Nevnte cunt var en typisk vestkantpike. Hun mente på at jeg spilte så skummel musikk og at jeg heller burde spille noe "gla`låter" .

Du har et forkvaklet menneskesyn, som kaller folk du ikke kjenner for cunt. Jeg velger å kalle deg for idiot.

Når man kommer å ber en dj som spiller psy om å sette på noe gladere, så har man ikke mye respekt. Brukt lang tid på å skreddersy en musikalsk opplevelse, så kommer det en å ber meg skifte fordi hun vil høre på noe annet? Nei vet du hva.

At hun er en cunt er fakta. Det er bare cunts og douchebags som gjør slikt (Sjekk gjerne hva som skjedde når Paris Hilton forsøkte på dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...