Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Bouncer du mellom jobber eller noe? Jeg har ikke peiling på hvilken situasjon du er i, men hvorfor finner du deg ikke en jobb du liker og prøver å bygge en karriere? Så lenge du har helsen i orden så skal du kunne få deg en grei jobb, kjøpe deg en fin bolig og leve med relativt grei standard.

Enklere sakt enn gjort da, men er jo det er planen. Har forøvrig tenkt og flytte til en kommune som skriker etter arbeidskraft, og det som hindrer meg blir at jeg ikke finner ett sted og bo. Jobb får jeg garantert.

Når jeg leser innleggene til Gypsy, ser jeg dette:

10e.jpg

Edit: Og dette:

a4c.gif

He he he.

Lenke til kommentar

Hva skal man med neglklipper når man har tenner?

snip

vs

snupp

Som om alle som bruker neglesaks har så fine negler. Selv biter jeg bare negler når de er lange og har alltid gjort det. Har langt i fra slike negler som øverste bildet. Verste jeg veit er å se folk med 0.5 centimeter lange negler som stikker frem fordi de hverken klipper eller biter de ofte nok. DET er ekkelt det.

Hva skal man med neglklipper når man har tenner?
Det er veldig uhygenisk.

Jeg har enda ikke daua av det. Vasker jo som regel henda ganske ofte, noe muligens negleklipper gjengen ikke gjør...

Lenke til kommentar

At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo.

Man kan skaffe seg en jobb hvor du begynner fra f. eks. 15. september 2012. Vips, du har fått deg jobb - og leilighet ordner du etterpå. Vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar

Det var snakk om uhygienisk å bite negler. Så lenge du ikke går rundt og peller deg i rumpa tror jeg ikke man anskaffer noen spesielt farlige bakterier ved å gjøre det.

Jeg har ikke dødd av det iallefall, jævla irriterende å bite negler, men jeg er rastløs, så må ha noe å gjøre hele tiden :p

Prøver dog å slutte ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...