Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Du har nok misforstått noe, Laffe (hva faen er det for et nick?), da det jo er en åpenbar forskjell på å legge frem konkrete spørsmål og å legge ut detaljerte _rapporter_ om livet sitt fra A til Å i et forum. Det er to ting like forskjellige som deg og meg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis

At det virker som jeg havner i klasse med en gjeng "outsiders". Type folk som bruker WoW-karakterene sine som profil og veggbilde på Facebook.

Jaja. Får vel bare dra meg igjennom det.

året er 2012 og sånne folk finnes enda. jøss

• Liker 2
Lenke til kommentar

hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis

At det virker som jeg havner i klasse med en gjeng "outsiders". Type folk som bruker WoW-karakterene sine som profil og veggbilde på Facebook.

Jaja. Får vel bare dra meg igjennom det.

året er 2012 og sånne folk finnes enda. jøss

:roll:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Du har nok misforstått noe, Laffe (hva faen er det for et nick?), da det jo er en åpenbar forskjell på å legge frem konkrete spørsmål og å legge ut detaljerte _rapporter_ om livet sitt fra A til Å i et forum. Det er to ting like forskjellige som deg og meg....

Nå kommer det veldig an på hvor tråden ligger! Ligger den på OT-forumet, så er det jo samme faen om de prater om deres liv så lenge det er i samme kontekst som tråden (ref: Forumkafèn, der dem prater om alt mulig, samt livet deres)

Lenke til kommentar

Er du helt vekke, eller? For det første har jeg ingen respekt for folk med bilder som ditt, og for det andre er jeg ganske så veldig sikker på at du også en gang bare hadde et tosifret antall innlegg... (dog glad jeg ikke har et antall som ditt, da hadde jeg hatt svært lite å gjøre!)

Lenke til kommentar

Er du helt vekke, eller? For det første har jeg ingen respekt for folk med bilder som ditt, og for det andre er jeg ganske så veldig sikker på at du også en gang bare hadde et tosifret antall innlegg... (dog glad jeg ikke har et antall som ditt, da hadde jeg hatt svært lite å gjøre!)

Er nok du som er borte. Dette her er et FORUM.. hvis du vet hva det er for noe? noe du tydligvis ikke vet.

Lenke til kommentar

treskopus, hva faen er det for ett nick. Ingen bilder, traaaaaaaaaaaaaaaaaagisk og attpåtil litt for stor i kjeften for sitt eget beste. STFU newbie og kom tilbake når du grodd et ballehår.

• Liker 3
Lenke til kommentar

dont_know_what_the_fuck_is_going_on-s351x359-173897.jpg

Ok unnskyld, du har rett, dine poster er av høy kvalitet og bildet ditt også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo.

Lenke til kommentar

Bouncer du mellom jobber eller noe? Jeg har ikke peiling på hvilken situasjon du er i, men hvorfor finner du deg ikke en jobb du liker og prøver å bygge en karriere? Så lenge du har helsen i orden så skal du kunne få deg en grei jobb, kjøpe deg en fin bolig og leve med relativt grei standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...