Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Irriterer meg at jeg var hos tannlegen idag og hadde FIRE hull! Ved siste sjekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på to år, og bare pusset 1-2 ganger i uka. Likevel hadde jeg null hull. Forstå det den som kan Jeg snuser og drikker 1L cola daglig, men jeg slapp unna hull jeg og. Nå skal det sies at jeg pusser 2 ganger per dag, skyller med listerine og tar tanntråd tre ganger per uke. Endret 30. november 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Late mennesker som ikke bidrar til samfunnet og udugelige mennesker. Jeg vet de kan, men de sitter svarte meg bare på ræva og røyker pot. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Folk som tror det blir en 3. verdenskrig eller atomkrig av Koreaspenningen. Herregud, skaff dere virkelighetssans for faen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Late mennesker som ikke bidrar til samfunnet og udugelige mennesker. Jeg vet de kan, men de sitter svarte meg bare på ræva og røyker pot. Man er blitt født inn i denne verden ufrivillig, og har fri vilje. Du som bidrar til sammfunnet får LØNN, så jeg fatter ikke hva du syter etter. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Cowboy Bob spiser Mr. Lee noodles for øyeblikket, det irriterer. Smaker jo papp for faen. inb4 shitstorm Endret 30. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nudler smaker like mye Papp som at mora di er playboymodell. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå fikk jeg lyst på yum yum! Satan og kjipt at jeg nettopp kom hjem fra butikken. Forresten max irriterende med folk som ikke greier å ha lommeboka klar når de skal betale varene sine. Er ikke alltid like gøyalt å vente ti min på at noen skal rote rundt i veska si Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Late mennesker som ikke bidrar til samfunnet og udugelige mennesker. Jeg vet de kan, men de sitter svarte meg bare på ræva og røyker pot. Man er blitt født inn i denne verden ufrivillig, og har fri vilje. Du som bidrar til sammfunnet får LØNN, så jeg fatter ikke hva du syter etter. Hvordan blir man født som udugelig? Lever du i Mumbai? Har man ikke jobb så lever man ikke resten av livet på trygd (med unntak), man prøver å få seg en jobb, og jobber er det nok av i Norge. Arbeidsløse får også lønn. Det kalles trygd. 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Øst-Europeiske småunger som babler i vei på Slovakisk i verdens mest høyfrekvente tone når jeg spiller L4D2. Ble noen teamkills der ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg må innrømme at jeg hadde gjort nøyaktig det samme, Mr. Graves. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Øst-Europeiske småunger som babler i vei på Slovakisk i verdens mest høyfrekvente tone når jeg spiller L4D2. Ble noen teamkills der ja. Er ikke bare L4D2 det skjer. Høres ut som 8 åringer på stemmen og oppførselen. Hvis di i tillegg er bortskjemte og eier serveren de er på så blir alt kjapt mye værre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er ikke bare L4D2 det skjer. Riktig, men L4D2 er det eneste spillet jeg har voice-talk aktivert på. Er et av de spillene jeg føler at litt tett samarbeid kan virkelig gjøre under på, fremfor mange andre spill. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Riktig, men L4D2 er det eneste spillet jeg har voice-talk aktivert på. Er et av de spillene jeg føler at litt tett samarbeid kan virkelig gjøre under på, fremfor mange andre spill. Det beste er nok noen faste folk å spille med. Da vet du hvordan de spiller, og da kan du bruke teamspeak/skype/ventrilo osv OT: Irriterer meg at jeg aldri klarer å få sove når jeg burde. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Cowboy Bob spiser Mr. Lee noodles for øyeblikket, det irriterer. Smaker jo papp for faen. inb4 shitstorm Sitter du der og snoker på hva jeg spiser? lol. Synes dem er okai jeg, greit med litt variasjon. Utenom at jeg svidde tungen min som alltid når jeg spiser nudler. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, Cowboy Bob, det gjør jeg hver dag. :!: Neida, så bare i din retning haha.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Cowboy Bob er slik en usunn kar. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ohmeigod! Ja, han må virkelig begynne å sphise sunt! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 får ikke spillt :/ noen andre som har problemer med Steam i dag? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 får ikke spillt :/ noen andre som har problemer med Steam i dag? Jepp Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 At vi skal ha naturfag, samfunnsfag og norsk presentasjon på samme dagen som vi har matteprøve! WTF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå