Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Strøk på teorien til klasse B. Føler meg som en taper samtidig som jeg er veldig sur og skuffet over meg selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kjipt, lykke til neste gang. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Idiotiske parkeringer. Hvordan kan det være så jævla vanskelig å parkere imellom hvitstripene? Er ikke så jævla lett å parkere en Cadillac, skjønner du. Endret 15. august 2012 av treskopus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Nazimoderatorer som ødelegger kvaliteten på forumet ved å gjøre det til et kjedelig sted uten personangrep og krangling. Og posten under. Endret 15. august 2012 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det var jeg som rapporterte He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Unnskyld meg, ingen som liker intriger, drama, spenning og usensurert innhold? Amish hele gjengen. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Foretrekker at jenter skværer opp ved hjelp av et gjørmehull. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Idiotiske parkeringer. Hvordan kan det være så jævla vanskelig å parkere imellom hvitstripene? Er ikke så jævla lett å parkere enn Cadillac, skjønner du. Du kjøre en Cadillac? Med din intelligens har du inget annet valg enn å sexe deg veien opp til toppen. Eneste du egner deg til å kjøre er menn. Biler er for kompliserte for din del. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det var jeg som rapporterte He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! De har begynt igjen, hold deg unna nå ellers sender jeg folk på deg. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Endret 16. august 2012 av treskopus Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg får hvert fall mer pikk enn deg, feiten Tuller du? Jeg må ha verdenskartet bare for å finne rævva mi. Så ille er det! Jeg drar ikke noe menn i det heletatt. ((((((( 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 At det virker som jeg havner i klasse med en gjeng "outsiders". Type folk som bruker WoW-karakterene sine som profil og veggbilde på Facebook. Jaja. Får vel bare dra meg igjennom det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg kjenner ikke én eneste av de jeg kom i klasse med, jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dataelektroniker VG3, så ja. Samme her Banksy. Kjenner absolutt ingen av de jeg begynner med. Det som irriterer aller mest er at jeg har måttet flytte skole alle tre skoleårene, så mister kontakten med alle de jeg har blitt kjent med. Har storkost meg VG1 og VG2, men det ser litt mørkt ut nå. Får håpe min forhåndsdømming er helt på jordet. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Noe som irriterer er det faktum at ikke enkelte skaffer seg en blogg fremfor å overøse et helt forum med oppdateringer om sitt tafatte liv... Er du ikke enig, Kaken? Endret 15. august 2012 av treskopus Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noe som irriterer er det faktum at ikke enkelte skaffer seg en blogg fremfor å overøse et helt forum med oppdateringer om sitt tafatte liv... Er du ikke enig, Kaken? Visste ikke at det var mulig at du kunne irritere deg over dine egne problemer, men nå vet vi jo det og. Kanskje det blir slutt på alle de attention-whores trådene Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noe som irriterer er det faktum at ikke enkelte skaffer seg en blogg fremfor å overøse et helt forum med oppdateringer om sitt tafatte liv... Er du ikke enig, Kaken? Som du gjør angående dine samlivsproblemer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå