Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kompisene mine unner meg det somregel de gangene jeg har muligheten til og prioritere sex over venner. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Er en greie i Europa Universalis 3 som gjør at om jeg klikker på diplomatiet så godtar jeg fredsavtalen uten å ha vært i nærheten av selve boksen der fredsavtalen står sånn at jeg til tider godtar de helt åndssvake tilbudene dems. Nei fuck off Portugal jeg vil faen ikke betale 600 dukater og ditche vasallene mine, jeg har okkupert hele landet deres før og jeg kan gjøre det igjen. Og så fucker spillet seg opp i fuckings november så jeg må spille opp igjen fra januar. Helvette. Dessuten så nekter land alltid å gå med på fred med mindre jeg okkuperer regionene deres - hei Bohemia jeg driter en lang vei i det fuckings hellige romerske keiserriket deres, jeg har 48 warpoints og banker alle soldatene dere sender mot meg og om det ikke var for infamy skulle jeg gjerne ha annexet vennene deres også. Men de vil ikke engang godta white peace hva faen. Og ikke bare det, Paradox annonserte EU4 også istedenfor EU:Rome 2. TW:Rome2 kommer sikkert til å lage masse interesse for romertiden igjen og masse folk som blir lei av det tåpelige TW gameplayet som vil ha mer og så wham, der slipper de ut EU:Rome2 og åpner opp øynene til folk for mer avansert gameplay og masse gøye saker. Ikke får jeg registert CDkeyene mine på Paradox forumet heller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dafuq did I just read? 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Surfe på youtube om kvelden. Har nå endt opp med å stirre på videor fra en youtuber i 3-4 timer :nei2: Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 blehbleh total war: medieval (1) < EU Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dafuq did I just read? Slapp av, det kunna ha vore verre. Det kunne ha handla om EVE Online. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dafuq did I just read? Slapp av, det kunna ha vore verre. Det kunne ha handla om EVE Online. Enig, det å prøve og få Europa Universalis til og høre komplisert ut virker bare påtvingt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Liker bare å skyte på ting i spill, eller slå folk med sverd. Hvorfor folk vil ta på seg slike stressende roller i spill som f.eks i Anno 1404 skjønner jeg ikke. Det spillet er jo en heltidsjobb. Presidenten i USA gjør jo mindre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dafuq did I just read? Slapp av, det kunna ha vore verre. Det kunne ha handla om EVE Online. Enig, det å prøve og få Europa Universalis til og høre komplisert ut virker bare påtvingt. Jeg synes ikke Europa Universalis er noe komplisert, men det er en OK ting å sitte og dille med. Total War medieval 1 spilte jeg ikke noe særlig mye fordi da jeg fikk det kom toeren ut om sånn et år elns, og fordi jeg egentlig synes middelalderen er kjedelig. Victoria 2 er enormt mye bedre og jeg regner med å gå tilbake til det om ikke lenge. Dafuq did I just read? Slapp av, det kunna ha vore verre. Det kunne ha handla om EVE Online. Du forveksler meg med Khaymeera. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg begynner faktisk og tro på at du er 14 år bob Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Når man sykler og får insekter i øye eller nesen. Dø! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hater når man får en sykkel i øyet eller nesen. Faen det er irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hater når man får en sykkel i øyet eller nesen. Faen det er irriterende. Hater når det skjer, azz... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Irriterer meg at media prøver å få vår egen statsminister til å gå av. Er ikke fan av fyren, men en plass bør grensen gå. Hjelper ikke å være etterpåklok heller, jeg kunne ha latt være å drete på meg da jeg var baby jeg også, men jeg gjorde ikke det. Derfor bør mor bli satt i fengsel. Alt for mye makt og støtte fra unge folk via slafrefitteavisa VG Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vet ikke hvorfor mobilen begynte å prate med en mannstemme, men det er plagsomt og creepy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Vet ikke hvorfor mobilen begynte å prate med en mannstemme, men det er plagsomt og creepy. Du er flink til å få menn til og snakke til deg. Det er bare bra, en ung pike som deg må gifte seg emd en prins. Endret 15. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Når man sykler og får insekter i øye eller nesen. Dø! Er ikke du dyreverner da? :\ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Bare om de kan koses med. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Når man sykler og får insekter i øye eller nesen. Dø! Er ikke du dyreverner da? :\ Insekter er ikke dyr Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Bare om de kan koses med. Bare om de er søte, haha! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå