Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en greie i Europa Universalis 3 som gjør at om jeg klikker på diplomatiet så godtar jeg fredsavtalen uten å ha vært i nærheten av selve boksen der fredsavtalen står sånn at jeg til tider godtar de helt åndssvake tilbudene dems. Nei fuck off Portugal jeg vil faen ikke betale 600 dukater og ditche vasallene mine, jeg har okkupert hele landet deres før og jeg kan gjøre det igjen. Og så fucker spillet seg opp i fuckings november så jeg må spille opp igjen fra januar. Helvette. Dessuten så nekter land alltid å gå med på fred med mindre jeg okkuperer regionene deres - hei Bohemia jeg driter en lang vei i det fuckings hellige romerske keiserriket deres, jeg har 48 warpoints og banker alle soldatene dere sender mot meg og om det ikke var for infamy skulle jeg gjerne ha annexet vennene deres også. Men de vil ikke engang godta white peace hva faen. Og ikke bare det, Paradox annonserte EU4 også istedenfor EU:Rome 2. TW:Rome2 kommer sikkert til å lage masse interesse for romertiden igjen og masse folk som blir lei av det tåpelige TW gameplayet som vil ha mer og så wham, der slipper de ut EU:Rome2 og åpner opp øynene til folk for mer avansert gameplay og masse gøye saker. Ikke får jeg registert CDkeyene mine på Paradox forumet heller.

Lenke til kommentar

Dafuq did I just read?

Slapp av, det kunna ha vore verre. Det kunne ha handla om EVE Online.

Enig, det å prøve og få Europa Universalis til og høre komplisert ut virker bare påtvingt.

Jeg synes ikke Europa Universalis er noe komplisert, men det er en OK ting å sitte og dille med. Total War medieval 1 spilte jeg ikke noe særlig mye fordi da jeg fikk det kom toeren ut om sånn et år elns, og fordi jeg egentlig synes middelalderen er kjedelig. Victoria 2 er enormt mye bedre og jeg regner med å gå tilbake til det om ikke lenge.

Dafuq did I just read?

Slapp av, det kunna ha vore verre. Det kunne ha handla om EVE Online.

Du forveksler meg med Khaymeera.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at media prøver å få vår egen statsminister til å gå av. Er ikke fan av fyren, men en plass bør grensen gå.

Hjelper ikke å være etterpåklok heller, jeg kunne ha latt være å drete på meg da jeg var baby jeg også, men jeg gjorde ikke det. Derfor bør mor bli satt i fengsel. Alt for mye makt og støtte fra unge folk via slafrefitteavisa VG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...