""" Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det meste som blir postet på både artige.no, 9gag og lignende sider suger noe helt sinnsykt. Sikkert morsomt om man er 10-12 år, men når man har fylt 14 blir det fort kjipt, gitt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Pfft, er folk som er mye eldre enn 14 som henger på artige. Det er ikke alderen som er greia, men hvilken humor folk har. 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har stabilisert Skyrim modsa jeg har installert så mye som jeg klarer... Men får fortsatt random CTD's med 1-4 timers mellomrom... Ustabilt spill i utgangpunktet, men jaja... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ruter klarte å irritere meg også. De har henvendelser for alt mulig rart, men ikke for en generell kontakt for spørsmål. Håper sannelig at nr 1 vil fortsette til Ellingsrudåsen ganske snart. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Irriterer meg at jeg ikke har noe å irriterer meg over i dag! Faen ta dette gode humøret...Be gone! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Partylåter som går "put your hands up", "party all night", osv. Are you even trying?!!?!?!!!! 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Prisene på Tusenfryd. 44 kroner for en kopp med slush? Skyt dere selv. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Grr, hater når tekstredigerings programmer lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Grr, hater når tekstredigerings programmer lever sitt eget liv. Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dette hysteriet om at "noen må gå av!" etter 22. Juli-rapporten. Når en hel etat feiler så blir det bare tåpelig å vise at man tar tak i problemet ved at "noen må gå". Også de som hauser hele greia opp som at Stoltenberg må gå av. Kan forsåvidt også irritere meg over dette "hevntoktet" som enkelte ser ut til å være på. Hele poenget med rapporten og granskningen er at vi skal kunne lære av den til senere, ikke at vi skal henge enkeltindivider. Holdt på å klikke i vinkel da jeg så intervjuet med en familie som mistet noen på øya som sa at "de håpet at enkeltpersoner ble stilt til ansvar". Enkeltpersoner skal så faen meg ikke bli stilt til ansvar! Dette er den typen situasjon som all verdens trening ikke kan forberede deg på. Det er utrolig lett å være etterpåklok og si at de burde gjort sånn og sånn, men det er noe helt annet når man står oppi det hele. Når et system feiler så er det systemet som bør bli byttet ut eller endret på, ikke enkeltpersoner. Dersom politiets øverste sjef går av, vil hele politietatens oppbygning på magisk vis bli bedre? 5 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kommentarer til artikler på nett der det bare står "Ok".. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Dama til bestekompisen min bestemte seg plutselig for at hun ville inn på samme skole som oss... FAEN... nå kommer han bare til å henge med henne der også. Faen jeg hater klengete jenter som ikke lar typen være noe i fred. Endret 14. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dama til bestekompisen min bestemte seg plutselig for at hun ville inn på samme skole som oss... FAEN... nå kommer han bare til å henge med henne der også. Faen jeg hater klengete jenter som ikke lar typen være noe i fred. Det er typen sin skyld som ikke klarer å sette ned foten, og ikke forstår seg på bros before hoes. 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tøffel til tusen. Sex over vennskap tydligivis. Gleder meg til de slår opp, skal vi se hvem som er der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Sex over vennskap anyday. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kompiser er jo der hele tiden, mulighet til og få dyppa løken derimot? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dama til bestekompisen min bestemte seg plutselig for at hun ville inn på samme skole som oss... FAEN... nå kommer han bare til å henge med henne der også. Faen jeg hater klengete jenter som ikke lar typen være noe i fred. Kan da fint gå på samme skole, men om hun valgte samme skole som dere ene og alene bare pga kjæresten sin er det bare latterlig. Og om hun er så klengete, skal du bare være sykt glad dere ikke skal gå i samme klasse, da hadde det hele vært ti ganger verre. Og hva er greia med å være med hverandre 24/7? At de ikke går lei. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Endret 14. august 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Trippelbooter allerede OSX, Ubuntu og Win8 på denne maskinen. Men skal vurdere Gentoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå