Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hysteriet om at "noen må gå av!" etter 22. Juli-rapporten. Når en hel etat feiler så blir det bare tåpelig å vise at man tar tak i problemet ved at "noen må gå". Også de som hauser hele greia opp som at Stoltenberg må gå av.

Kan forsåvidt også irritere meg over dette "hevntoktet" som enkelte ser ut til å være på. Hele poenget med rapporten og granskningen er at vi skal kunne lære av den til senere, ikke at vi skal henge enkeltindivider.

Holdt på å klikke i vinkel da jeg så intervjuet med en familie som mistet noen på øya som sa at "de håpet at enkeltpersoner ble stilt til ansvar". Enkeltpersoner skal så faen meg ikke bli stilt til ansvar! Dette er den typen situasjon som all verdens trening ikke kan forberede deg på. Det er utrolig lett å være etterpåklok og si at de burde gjort sånn og sånn, men det er noe helt annet når man står oppi det hele. Når et system feiler så er det systemet som bør bli byttet ut eller endret på, ikke enkeltpersoner.

Dersom politiets øverste sjef går av, vil hele politietatens oppbygning på magisk vis bli bedre?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Dama til bestekompisen min bestemte seg plutselig for at hun ville inn på samme skole som oss... FAEN... nå kommer han bare til å henge med henne der også. Faen jeg hater klengete jenter som ikke lar typen være noe i fred.

Det er typen sin skyld som ikke klarer å sette ned foten, og ikke forstår seg på bros before hoes.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Dama til bestekompisen min bestemte seg plutselig for at hun ville inn på samme skole som oss... FAEN... nå kommer han bare til å henge med henne der også. Faen jeg hater klengete jenter som ikke lar typen være noe i fred.

Kan da fint gå på samme skole, men om hun valgte samme skole som dere ene og alene bare pga kjæresten sin er det bare latterlig. Og om hun er så klengete, skal du bare være sykt glad dere ikke skal gå i samme klasse, da hadde det hele vært ti ganger verre. Og hva er greia med å være med hverandre 24/7? At de ikke går lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...