Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Og der hadde man mista bostøtta. Og fått trussel om at jeg kanskje må betale tilbake bostøtta jeg fikk i 2011 og i 2012.

AAP+Ung Ufør er visstnok sosialhjelp uten de godene man får på sosialen.

Tydeligvis er du ikke svart nok i tryne for den rødgrønne regjeringen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Trending articles" på Facebook. Hvem faen tenkte at det var en god idé å dytte masse memer inn i timelinen min?? Det eneste som kan få Facebook til å slutte å bli en så svær side er om de fortsetter med sånne rævva oppdateringer som gjør det mindre kjekt å browse timelinen, altså dette og at man får opp kommentarer og likes på bilder til folk man har 1 felles venn med. Som er den som kommenterte.

Lenke til kommentar

"Trending articles" på Facebook. Hvem faen tenkte at det var en god idé å dytte masse memer inn i timelinen min?? Det eneste som kan få Facebook til å slutte å bli en så svær side er om de fortsetter med sånne rævva oppdateringer som gjør det mindre kjekt å browse timelinen, altså dette og at man får opp kommentarer og likes på bilder til folk man har 1 felles venn med. Som er den som kommenterte.

Du er bare for lat til og slutte og abonnere på alle som spammer drit.

Edit: selv abonnerer jeg bare på 3-4kompiser, 150-170 brukbare jenter og endel nisje-sider (Bil/treningsrelatert)

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver å roe ned egoet, se noe godt i alle mennesker, ikke dømme folk og tenke som en buddist, men det er jo faen ikke mulig med alle de satans idiotene som vandrer rundt og gjør at jeg mister håpet for menneskeheten.

Får fokusere på de awesome folkene jeg kjenner, og de nye som jeg kommer til å møte.

Fuck resten. Det er virkelig ikke håp for mange av de som bor i borettslaget der jeg jobber nå.

Folk som klipper plena si naken, runker på verandaen, og låser inn thaikjerringene sine i et rom sånn at politiet må komme.

Fuck det her!

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Facebook irriterer grenseløst. Og da snakker jeg ikke bare om timeline.

Derfor jeg slettet hele driten her om dagen.

Og nå er jeg irritert over at jeg var så avhengig av det, selv om jeg bare gikk inn én gang i timen, scrollet nedover, fnyste for meg selv av alle dumme statusoppdateringer og bilder, logget ut igjen. For så å gjenta samme prosedyre timen etter.

Lenke til kommentar

"Mange halvautomatiske våpen kan omgjøres til helautomatiske våpen. Dette kan skje ved kjøp av ekstrautstyr som nye magasiner."

"– Det bør etableres et forbud mot anskaffelse av halvautomatiske våpen og våpendeler som kan gjøre vanlige skytevåpen om til halvautomatiske våpen."

Jeg synes det er litt krise at en slik rapport fra 22/7-kommisjonen er såpass inkompetent. Et halvautomatisk våpen blir ikke helautomatisk ved å kjøpe ekstra magasin. Ikke er det så enkelt å gjøre en boltrifle om til en halvautomatisk rifle...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er bare for lat til og slutte og abonnere på alle som spammer drit.

Edit: selv abonnerer jeg bare på 3-4kompiser, 150-170 brukbare jenter og endel nisje-sider (Bil/treningsrelatert)

De som spammer drit slutter jeg å abonnere på, men det er mange jeg gjerne vil lese statusene til - jeg vil bare ikke se statusene de liker eller kommenterer på.

Irriterer meg også at fordi det brått ble så jævlig varmt så mast jeg all ordk til å gjøre noe nyttig sånn som jeg hadde tenkt i dag. Det eneste jeg har orket å gjøre var å putte ting inn og ut av vaskemaskinen ettersom den er i kjelleren og der er det deilig og svalt, men er liksom ikke så jævlig ofte jeg kan gjøre det.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Telenor har brudd på linja igjen. What else is new?

De sier det kan ta opptil tre dager å fikse. 3 dager? What the fux.

Heldigvis har jeg gratis mobilt bredbånd gjennom jobben, men still.

De skal faen meg i hvert fall trekke fra de tre dagene på fakturaen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt krise at en slik rapport fra 22/7-kommisjonen er såpass inkompetent. Et halvautomatisk våpen blir ikke helautomatisk ved å kjøpe ekstra magasin. Ikke er det så enkelt å gjøre en boltrifle om til en halvautomatisk rifle...

Ser heller ikke relevansen, Breivik brukte da ikke helautomatiske våpen på Utøya?

Lenke til kommentar

Ser heller ikke relevansen, Breivik brukte da ikke helautomatiske våpen på Utøya?

Nei, det gjorde han ikke. Tingen er i hvert fall at denne saken fortjener i hvert fall ikke slikt slurvete arbeid. Når kommisjonen påstår at man ved å kjøpe ekstra magasin, kan gjøre en halvautomatisk rifle om til en helautomatisk rifle, så håper jeg inderlig at resten av rapporten ikke er like slurvete og full av faktafeil.

Lenke til kommentar

"Mange halvautomatiske våpen kan omgjøres til helautomatiske våpen. Dette kan skje ved kjøp av ekstrautstyr som nye magasiner."

"– Det bør etableres et forbud mot anskaffelse av halvautomatiske våpen og våpendeler som kan gjøre vanlige skytevåpen om til halvautomatiske våpen."

Nei, det gjorde han ikke. Tingen er i hvert fall at denne saken fortjener i hvert fall ikke slikt slurvete arbeid. Når kommisjonen påstår at man ved å kjøpe ekstra magasin, kan gjøre en halvautomatisk rifle om til en helautomatisk rifle, så håper jeg inderlig at resten av rapporten ikke er like slurvete og full av faktafeil.

http://www.youtube.com/watch?v=dvLt8-Wf7r0

Veldig enkel løsning for å få full auto uten å kjøpe en klasse 3 lisens(eller hva faen det heter)

Fra semi til full auto med en enkel work-around. Riktignok ikke et magasin, but close enough.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Uansett er full auto helt idiotisk. Og bare "bad" fordi media vil at du skal tro det. Du sløser ammo og mindre treffsikkerhet.

Panikk i full auto også.

Med mindre 100 stykker står helt inntil hverandre på et lite sted, sure. Og ingen løper rundt/fra deg.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett er full auto helt idiotisk. Og bare "bad" fordi media vil at du skal tro det. Du sløser ammo og mindre treffsikkerhet.

Panikk i full auto også.

Med mindre 100 stykker står helt inntil hverandre på et lite sted, sure. Og ingen løper rundt/fra deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...