Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittunger som er flere år yngre som er tøff i kjeften både på nett og i virkeligheten.

Begynner å bli lei av kidsa på laget, jævla høy i hatten på trening og er stor i kjeften mot både meg som er noen år eldre og de større som er sånn 5-8 år eldre enn de.

Hmf

Lenke til kommentar

Drittunger som er flere år yngre som er tøff i kjeften både på nett og i virkeligheten.

Begynner å bli lei av kidsa på laget, jævla høy i hatten på trening og er stor i kjeften mot både meg som er noen år eldre og de større som er sånn 5-8 år eldre enn de.

Hmf

Funker ikke vold, så har du ikke brukt nok vold.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hmf

Må sette deg i respekt da!, vis hvem som er fysisk overlegen uten å skade den tøffeste av dem så skal du se de roer seg ned.

Edit: Ikke noe stress når du går på fotball med de, er jo bare å takle dem som faen hele tiden, hisser noen seg seg opp, ler du bare og gir han ett lite klask på pungen.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah Sulfuric.

Jeg kan jo ikke akkurat banke dem opp heller, selv om det frister.

Jeg trener paintball med dem, kanskje jeg kan skyte dem litt ekstra når de er ute!

Men de drittungene må faen vise respekt for både meg og alle de andre som er mange år eldre uten at jeg må bruke noe vold! Kan jo ikke random gjøre noe mot de heller

Men får svare med samme mynt. Kanskje de roer seg ned da, men blir pissed.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du/dem?

Da jeg gikk på videregående var det daglidags og småknøvle frekkaser :p Bare gi én advarsel når en av de sier noe frekt, er han frekk tilbake så hiver du han ned i bakken, knebler han og spør han hva mer han har og si.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du/dem?

Da jeg gikk på videregående var det daglidags og småknøvle frekkaser :p Bare gi én advarsel når en av de sier noe frekt, er han frekk tilbake så hiver du han ned i bakken, knebler han og spør han hva mer han har og si.

Går VG2. De drittungene er vel 14-15 mens de voksne på laget er mellom 20-25.

Kan jo ikke hive han og de i bakken, da får jeg bare høre det lang tid etterpå :p

Jævla drittunger, at foreldrene ikke kan gi de litt folkeskikk. Kanskje jeg skal si det til lederen og han videre til foreldrene.

Eller så skyter jeg de ekstra og svarer med samme mynt. Ja, være en kuk tilbake!

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

*sniff, sniff* Lukter som om non har kost seg med litt syre mens de ser gamle repriser...

Mulig du og Gunfreak koser dere med tresprit/rompesprit i skauen og/eller på fest men det er ikke min greie :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"ta han i rumpen. vis dominans"

Nå må dere slutte og disse Jan Thomas.......what he ever do to you guys :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at hun var tilknyttet politikk i det hele tatt.

Men da er det selvfølgelig overdrevet aksjon. La hun dø.

:roll:

HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE HENNE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...