Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person!

Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen..

I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig.

But they are butiful as a person and i can see that from the pictures!!

Det er så stygt at KUN fordi nokon er handicappa/sjuke/minoritet, så er det liksom ei sjølvfølge at den personen er så brave/kind/beautiful. Newsflash, handicappa kan også vere kukfjes.

Hun der adalia rose er jo et godt eksempel på dette.

Lenke til kommentar

Synes det er greit og gi handikappede litt slack, spessielt handikappede unger.

Hadde jeg fått kreft/blitt lam fra nakken ned eller lignende hadde jeg dog bedt om og få se tits istedefor "u so brave n butiful" kommentarer på face.

Hvis jeg hadde blitt lam fra nakken og ned, så haddej eg trent opp slik at jeg kan kjøre en elektrisk rullestol. Også Dra til grand canyon på ferie.

Resten kan dere tenke dere.

Lenke til kommentar

adalia_rose-63427.jpg

Syns liksom det blir litt feil å holde på slik. Er en grusom sykdom og fint at man støtter folk, men det hjelper ikke å lage bilder med captions å poste de på nettet..

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har no fint å si kan du holde kjeft, var det noen som sa en gang.

Alle veit jo at hun ikke er vakker, men hva er vitsen med å hamre det inn?

Poenget er jo den store andelen av personangrep samt bemerkninger om hvor forferdelig du er om du ikke kommenter hvor vakker hun er.

Lenke til kommentar

adalia_rose-63427.jpg

Syns liksom det blir litt feil å holde på slik. Er en grusom sykdom og fint at man støtter folk, men det hjelper ikke å lage bilder med captions å poste de på nettet..

JO DA BLIR VERDEN ET BEDRE STED MED BLOMSTER OG REGNBUE OG ENHJØRNINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I god norsk ånd spiller hva du mener liten rolle.

Det viktigste er å se ut som om du bryr deg om alt og alle og at du har så flotte meninger. Og at ditt bilde/side/whatever har så og så mange likes tyder på at du har en virkelig god mening og dermed et meget flott menneske som folk ønsker å være rundt.

Hva skjedde med å vite med seg selv hva en mener og ikke måtte få bekreftelse fra alt og alle at det er greit å mene det du mener? Ja, det irriterer meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Leser om Gillian Anderson , påstås hun har noe på gang med Duchovny.......

Hun likte ikke å gjøre XF bortsett fra $$$.......syns heller hun burde vært takknemlig for å få en slik sjanse , ikke alle som får det.

Principal ble jo bitter post-Dallas siden karrieren ikke tok av........samme skjedde med Stevenson og Linville etter at dem forlot MASH.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...