Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ting som irriterer: Folk som staver pommes frites med en m. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Heller Pomes Frites enn Påmmfri 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Enig i den. Eller Påmmes Frittes som ble sagt på "Hoff Opphøgde Pottiter"-reklamen som gikk for 1-2 år siden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Er du gammel nok til å huske det, da? (Nå skal du få lov til å skrive at folk som er nedlatende irriterer.) Endret 30. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Irriterer meg at jeg glemte av secret santa i år Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er du gammel nok til å huske det, da? (Nå skal du få lov til å skrive at folk som er nedlatende irriterer.) Haha, er nok det Okei, folk som er nedlatende irriterer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Irriterer meg at jeg var hos tannlegen idag og hadde FIRE hull! Ved siste sjekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på to år, og bare pusset 1-2 ganger i uka. Likevel hadde jeg null hull. Forstå det den som kan Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det pleide å fungere for meg også, WarpX. Knapt pussing, og allikevel null hull. Derimot, sist jeg var innom hadde jeg to hull, hvorav ett må rotfylles FFFFFUUUUUUUUUUUUUU- Og det irriterer. Dyrt blir det og. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk For stor last? Nå? Hvor mange brukere har forumet klokken 04:13 om natta? Endret 30. november 2010 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Irriterer meg at jeg var hos tannlegen idag og hadde FIRE hull! Ved siste sjekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på to år, og bare pusset 1-2 ganger i uka. Likevel hadde jeg null hull. Forstå det den som kan 1 til 2 ganer i uken? Rart at tenna dine ikke ser ut som brunsvidde gråstein. Mulig du ikke får noe hull, men lukta slipper du ikke unna. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Håper han mente 1-2 ganger om dagen. Virkelig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Skal jo lukte litt mann av tenna da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gode tenner er gener. Kan ikke si at jeg er så flink med tannpussen selv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg pusser tenner 2 ganger dagen og skyller med fluor. Allikevel sitter jeg her nå med halve siden av fjeset bedøvet. Det irriterer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Håper han mente 1-2 ganger om dagen. Virkelig Det er jo hysteri. Tygger tyggis ofte da (med Xylitol), så det har en del å si både for tenner og ånde. Tenk på at man ikke ble født med tannbørste i hånda. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jaja, jeg er heller hysterisk og pusser tennene to ganger daglig, enn at munnen min lukter som om jeg har gjemt et grisekadaver der inne. 2 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) ^ Nei, men så hadde de ikke behov for tenner i mer enn 25 år da. Og jeg ser ikke for meg at huleboere hadde noen særlig sjarmerende smil heller. Irriterer meg at folk bruker "de klarte seg uten det i gamle dager" som argument. EDIT: Treig. Ment til WarpX Endret 30. november 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hva irriterer meg i dag? Vel, for å være ærlig: Alle idiotene på diskusjonsforum som er umodne og tilbakestående og ikke har peiling på noe som helst! Det pleide å fungere for meg også, WarpX. Knapt pussing, og allikevel null hull. Derimot, sist jeg var innom hadde jeg to hull, hvorav ett må rotfylles FFFFFUUUUUUUUUUUUUU- Og det irriterer. Dyrt blir det og. Om noen år sprekker tanna fordi den har blitt sprø av å være død. Da blir det dyrt da! EDIT: Jeg skulle skrive to separte innlegg, men nå endte de opp sammen av en eller annen grunn. Jeg mener IKKE at du er idiot :!: Endret 30. november 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 EDIT: Jeg skulle skrive to separte innlegg, men nå endte de opp sammen av en eller annen grunn. Jeg mener IKKE at du er idiot Litt rart det der; noen ganger "smeltes" de sammen om man poster to kjappe innlegg, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 EDIT: Jeg skulle skrive to separte innlegg, men nå endte de opp sammen av en eller annen grunn. Jeg mener IKKE at du er idiot Litt rart det der; noen ganger "smeltes" de sammen om man poster to kjappe innlegg, andre ganger ikke. Ja, det er et eller annet som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå