Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg var hos tannlegen idag og hadde FIRE hull! :(

Ved siste sjekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på to år, og bare pusset 1-2 ganger i uka. Likevel hadde jeg null hull. Forstå det den som kan :confused:

1 til 2 ganer i uken? Rart at tenna dine ikke ser ut som brunsvidde gråstein. Mulig du ikke får noe hull, men lukta slipper du ikke unna.

Lenke til kommentar

^

Nei, men så hadde de ikke behov for tenner i mer enn 25 år da. Og jeg ser ikke for meg at huleboere hadde noen særlig sjarmerende smil heller.

Irriterer meg at folk bruker "de klarte seg uten det i gamle dager" som argument. :tease:

EDIT: Treig. Ment til WarpX

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

Hva irriterer meg i dag?

Vel, for å være ærlig:

Alle idiotene på diskusjonsforum som er umodne og tilbakestående og ikke har peiling på noe som helst!

Det pleide å fungere for meg også, WarpX. Knapt pussing, og allikevel null hull.

Derimot, sist jeg var innom hadde jeg to hull, hvorav ett må rotfylles FFFFFUUUUUUUUUUUUUU-

Og det irriterer. Dyrt blir det og.

Om noen år sprekker tanna fordi den har blitt sprø av å være død. Da blir det dyrt da!

EDIT: Jeg skulle skrive to separte innlegg, men nå endte de opp sammen av en eller annen grunn. Jeg mener IKKE at du er idiot :!:

Endret av Kaarerekanraadi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...