Skosåle Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person! Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen.. I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 LIKE THIS COMMENT OR UR MOM GONNA DIE TOMORROW! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person! Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen.. I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig. But they are butiful as a person and i can see that from the pictures!! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 ja! Helt sant! Var engang et bilde av en mørkhudet unge der det sto "like this if you are not a racist".. Uff! Jeg kommenterte faktisk "nigger" på bildet, bare for å være troll og kvalmende mot idiotene som liker sånt. Men, dama syns det var litt drøyt, så jeg måtte slette det Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) kjøp billig 50" til hytta, problem solved får jo splitter ny, helt kurrant 1080p plasma for 5k nå Vet men det er forseeeeint nå! Ååh. HELVETE!! Basketballkampen mellom USA og Argentina går på samme tid som mord og mysterier som kvinnfolka skal se på! Har ikke mer enn ett TV her heller, jeez!! Endret 10. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person! Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen.. I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig. Alt med facebook irriterer meg. http://www.youtube.com/watch?v=o3hu3iG8B2g Han svarte ikke på spørsmålet engang ^^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person! Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen.. I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig. But they are butiful as a person and i can see that from the pictures!! Det er så stygt at KUN fordi nokon er handicappa/sjuke/minoritet, så er det liksom ei sjølvfølge at den personen er så brave/kind/beautiful. Newsflash, handicappa kan også vere kukfjes. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Synes det er greit og gi handikappede litt slack, spessielt handikappede unger. Hadde jeg fått kreft/blitt lam fra nakken ned eller lignende hadde jeg dog bedt om og få se tits istedefor "u so brave n butiful" kommentarer på face. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg elsker episoden av Curb hvor Larry møter en rullestolbruker som viser seg å være et rasshøl. Det finnes mange av de. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 En eller annen dust som ser ut til å ha kjørt plogen langs hele grusveien jeg pleier å løpe på, så det ligger steiner absolutt overalt. Opp til rundt 5cm svære. Tråkker på en for hvert tredje skritt omtrent. Kjente ikke så mye til det mens jeg løp. Det var bare irriterende. Nå er det helt jævlig derimot. Klarer knapt gå på beina. Jævlig unødvendig å ødelegge grusveien sånn. Den var flat og fin før. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 At det er alt for lenge til 1. september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er alt for lenge til 18.august og PL-start også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person! Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen.. I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig. But they are butiful as a person and i can see that from the pictures!! Det er så stygt at KUN fordi nokon er handicappa/sjuke/minoritet, så er det liksom ei sjølvfølge at den personen er så brave/kind/beautiful. Newsflash, handicappa kan også vere kukfjes. Haha ja, det minte meg om den tråden der en forumbruker latet som at han måtte sitte i rullestol for å få seg noe (han spesifiserte aldri hva noe var, men noe fikk han ut av denne damen) og så var det noen som fant ut hvem damen var og sendte tråden til henne. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den falske snillheten på Facebook! Å skrive på et eller like et bilde fordi det står "like or comment this if you think she is beautifull" gjør deg ikke til en bedre person! Er det inn å skrive på bilder av personer med helt drøye sykdommer at de er "suuper pene"? Det er så falskt at.. ja.. Fy faen.. I virkeligheten så hadde de ikke klart å tatt på personen engang. Latterlig. Alt med facebook irriterer meg. http://www.youtube.com/watch?v=o3hu3iG8B2g Han svarte ikke på spørsmålet engang ^^ hva skjedde rundt 1:50 ? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Haha ja, det minte meg om den tråden der en forumbruker latet som at han måtte sitte i rullestol for å få seg noe (han spesifiserte aldri hva noe var, men noe fikk han ut av denne damen) og så var det noen som fant ut hvem damen var og sendte tråden til henne. Link or lie. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er en klassisk tråd på lik linje med kline litt hvem vet, hva i all verden har du drevet med de siste 5 årene for å ikke ha lest den? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Er en klassisk tråd på lik linje med kline litt hvem vet, hva i all verden har du drevet med de siste 5 årene for å ikke ha lest den? Jeg har bodd i en hule. :C Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Mulig vi kline vilt hvem vet, mener du. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) wat Endret 11. august 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå