Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Keeg = det motsatte av geek. Gjerne wannabe soss. For et par uker siden overhørte jeg noen (keege) gutter bruke ordet "antikeeg". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Bruker faktisk folk fortsatt ordet keeg? Det er jo "stek" som har overtatt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mulig wannabe sosses som lever i 2008 fortsatt bruker keeg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Bruker faktisk folk fortsatt ordet keeg? Det er jo "stek" som har overtatt. Aldri hørt noen av dem. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noen som forsatt bruker keeg Stek er in nå ja. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Nei Faen altså. Det MÅ komme noe sol i helgen så jeg kan vedlikeholde brunfargen! Svart neg...sjokolade på magen men det er i trynet jeg skal være brun! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Studenter som sutrer over at de er blakke, etter å ha slappet av i hele sommerferien. Så begynner skolen, og da slenger de bort alle pengene fra første stipend på fylla i første skoleuke, og lever deretter i fattigdom resten av året, også klager de over at de må jobbe samtidig som de går skole, flaut! Irriterer studenter som jobber mesteparten av sommerferien deg med halvannen ukes ferie (mot alle andres tre-fire også? Også kjent som flertallet? Leser du videre finner du fort ut at jeg er en av dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Langskanker. De er ikke farlige for fem flate øre, men jeg satt oppe i en time ekstra i går kveld fordi de invaderte rommet mitt til tross for at vinduene var dekt av myggnetting. Gigantiske jævler, så ut som om de kom fra bak sofaen, men de var støvete og jeg støvsugde der (og de fleste andre steder på rommet). En av de største hadde en fot som var dekt av hybelkaniner og man skulle tro han var enklest å ta, men han dodge både fluesmekker og avis. :| Bruker faktisk folk fortsatt ordet keeg? Det er jo "stek" som har overtatt. Noen venner og jeg bruker det ironisk nå og da. Sammen med "jalla". "Stek" kan brenne. "Fattig" også. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den jævla flua som er inne på rommet mitt nå! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Du har min tillatelse til å drepe den. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Og hvis Skurupu for eksempel hadde jobbet en gang i uken, så hadde han muligens hatt over 1000 kroner å rutte med. Stor forskjell det. Går selv på skole, 09.00 - 16.00. Klarer fint å jobbe to ganger i uken + annenhver helg. For mye latskap ute å går. Måtte selv søke til nesten 20 stillinger før jeg fikk jobben jeg har i dag. Uten erfaring, uten kontakter, og uten referanser. Kom til intervju hvor det var over 30 som var innkalt. Var jeg som fikk jobben. Skurupu....høres nesten ut som Scorupco , hun Bonddama lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 At jeg må betale et gebyr på 6 kroner for å bestille kinobilletter på nettet. 6 kroner for å gjøre hele jævla jobben selv. Som om billettene i seg selv ikke er dyre nok fra før Fikk 100 kr gebyr når jeg skulle best flyreise , klin umulig å bruke kontooverførseln dems......bare enda en måte for dem å tjene penger , klimaavgift er noe bullskitt og bondefangeri.......en dråpe i havet i det lange løp :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Om du er interessert, skaff deg et slikt derre teleskop så kan du titte på stjerner når det er mørkt. .....eller damer , ho ho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Har oppe 90faner +++ i Firefox vær dag. Bruker kun rundt 5 av de hver dag. Men jeg gidder ikke å bokmerke, blir bare så jævla mye bokmerker og styr å finne tilbake til. Die Fahne Hoch *humrer* http://www.demotivationalposters.org/image/demotivational-poster/0901/hitler-smiley-emoticon-lol-demotivational-poster-1232923102.jpg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Begynner i ny jobb om ca. 2 uker. Pisser på meg av skrekk! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Og hvis Skurupu for eksempel hadde jobbet en gang i uken, så hadde han muligens hatt over 1000 kroner å rutte med. Stor forskjell det. Går selv på skole, 09.00 - 16.00. Klarer fint å jobbe to ganger i uken + annenhver helg. For mye latskap ute å går. Måtte selv søke til nesten 20 stillinger før jeg fikk jobben jeg har i dag. Uten erfaring, uten kontakter, og uten referanser. Kom til intervju hvor det var over 30 som var innkalt. Var jeg som fikk jobben. Skurupu....høres nesten ut som Scorupco , hun Bonddama lol Lite off-topic, da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 50" hjemme og OL i full HD, kommer ut på hytta, 36" og OL i 540p oppløsning, BAH! -.- Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 kjøp billig 50" til hytta, problem solved får jo splitter ny, helt kurrant 1080p plasma for 5k nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå