Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sulfuric har et godt poeng her. Hva er poenget om man ikke har sex? Da kan du like gjerne være en gutt...

Det som virkelig er svakt, er å vente i flere år før man prøver å ha sex.

Enig i det siste du sier her.

Jeg har ikke sex med personen med mindre jeg er interessert. Og når jeg åpenbart ikke har den samme gjensidige interessen tilbake, så er det bedre om fyren bare kommer seg videre og finner noe annet å høvle. Istedenfor å kaste bort tid på å overbevise meg. You catch my drift?

Man trenger ikke vurdere å bli sammen bare fordi man vil ha sex, just so you know.

Når folk sier tæææn.

Keege folk generelt.

keeg = geek

Lenke til kommentar

Sulfuric har et godt poeng her. Hva er poenget om man ikke har sex? Da kan du like gjerne være en gutt...

Det som virkelig er svakt, er å vente i flere år før man prøver å ha sex.

Enig i det siste du sier her.

Jeg har ikke sex med personen med mindre jeg er interessert. Og når jeg åpenbart ikke har den samme gjensidige interessen tilbake, så er det bedre om fyren bare kommer seg videre og finner noe annet å høvle. Istedenfor å kaste bort tid på å overbevise meg. You catch my drift?

Man trenger ikke vurdere å bli sammen bare fordi man vil ha sex, just so you know.

Når folk sier tæææn.

Keege folk generelt.

keeg = geek

No shit sherlock. Vil du ha en medalje for den eller?

Lenke til kommentar

Korleis folk misbrukar gjennomsnitt og "statistikk" for å definere prisar og reglar kun basert på eit utvalg av folket.

"Nei jøss, den karen på 19 år har kjøpt seg saab i stedet for el-bil, han må nok kræsje 4 ganger mer enn noen andre."

"I all verden, en person har blitt voldtatt i området, nå kan absolutt ingen gå ut for døren i det hele tatt uten å bli voldtatt."

"Nå har vi jammen fått færre klikk på reklamene våres, vi bør nok legge til mer reklame!"

Lenke til kommentar

Studenter som sutrer over at de er blakke, etter å ha slappet av i hele sommerferien. Så begynner skolen, og da slenger de bort alle pengene fra første stipend på fylla i første skoleuke, og lever deretter i fattigdom resten av året, også klager de over at de må jobbe samtidig som de går skole, flaut!

Irriterer studenter som jobber mesteparten av sommerferien deg med halvannen ukes ferie (mot alle andres tre-fire også? Også kjent som flertallet?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...