Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er enig, men tror det har fått mye oppmerksomhet nettopp fordi; - Hun er norsk, med norsk familie. - Hun er visst kjent for å være en veldig snill, søt, og uskyldig jente. "Aldri" gjort noe galt osv. - Faren jobber visst i Finansdepartementet. -Has a great rack. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg må betale et gebyr på 6 kroner for å bestille kinobilletter på nettet. 6 kroner for å gjøre hele jævla jobben selv. Som om billettene i seg selv ikke er dyre nok fra før Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Typisk agurk-nordmenn å klage på nyheter som omfatter Norge og norske folk. I verden? Jaha. Uff, neidu, jeg, og mange andre, gir faen i hva som skjer i Syria, ellers står Nyhetskanalen og AP-revyen for det hver time fra dag til natt. Jeg skjønner ikke hvorfor nyheter flere tusen kilometer, nede i disse krigs-landene skal interessere oss nordmenn. I Norge? Hva annet er så jævla viktig når en jente på 16 år er forsvunnet? Jeez altså! Du må ikke være redd for å gå glipp av usaklige nyheter i avisen! Jeg leser ikke slikt tull som VG og slikt. Jeg bryr meg da ikke om hva som skjer i Oslo eller Bergen? Det er jo så langt borte. Holder meg heller til lokalavisa, det er jo der jeg bor. Jeg vil jo heller lese om familien som kjøpte en sofa på loppemarked og at nabogutten fikk fartsbot. Alt annet er egentlig uviktig. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Hva er det motsatte av humanitær? Der har man meg hvertfall. "Gjør en forskjell! Stå sammen for å gjøre verden til et bedre sted" Yeah right. Fuck det der da. Bryr meg om venner, familie, kjæledyr, thats it. Endret 9. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Er enig, men tror det har fått mye oppmerksomhet nettopp fordi; - Hun er norsk, med norsk familie. - Hun er visst kjent for å være en veldig snill, søt, og uskyldig jente. "Aldri" gjort noe galt osv. - Faren jobber visst i Finansdepartementet. -Has a great rack. Er dog ikke helt sikker på om det vil gi en 16-årig jente mye mediaoppmerksomhet Men ja Endret 9. august 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 "Kompiser" som bare er venn med deg for enten å komme ned i buksa på deg eller er interessert i evt forhold. Og kutter kontakten med deg når de finner ut at du ikke er interessert! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg fortsatt ikke klarer å åpne kjeften nok til å få en skje med mat inn. Det er 4 timer siden tannlegen satte den, og jeg har ikke spist siden 9. :| "Kompiser" som bare er venn med deg for enten å komme ned i buksa på deg eller er interessert i evt forhold. Og kutter kontakten med deg når de finner ut at du ikke er interessert! Vet hva du mener. Har mange sånne. >< Eller som løfter opp kjolen din og finner ut at du er en mann. Mørketid høres helt fantastisk ut hater fremdeles de satans fuglene som pipper utafor vinduet :| Prøv de jævla kattene som horer seg utenfor vinduene mine. :| De har tatt knekken på fugla og det er et evig kattejammer. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg gjør det fordet though. (badass) Stone cold killa Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg fortsatt ikke klarer å åpne kjeften nok til å få en skje med mat inn. Det er 4 timer siden tannlegen satte den, og jeg har ikke spist siden 9. :| "Kompiser" som bare er venn med deg for enten å komme ned i buksa på deg eller er interessert i evt forhold. Og kutter kontakten med deg når de finner ut at du ikke er interessert! Vet hva du mener. Har mange sånne. >< Eller som løfter opp kjolen din og finner ut at du er en mann. Mørketid høres helt fantastisk ut hater fremdeles de satans fuglene som pipper utafor vinduet :| Prøv de jævla kattene som horer seg utenfor vinduene mine. :| De har tatt knekken på fugla og det er et evig kattejammer. O lololol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er enig, men tror det har fått mye oppmerksomhet nettopp fordi; - Hun er norsk, med norsk familie. - Hun er visst kjent for å være en veldig snill, søt, og uskyldig jente. "Aldri" gjort noe galt osv. - Faren jobber visst i Finansdepartementet. -Has a great rack. Godt poeng. Tror jeg skal lete etter henne. Når jeg finner a, blir hu så glad at hu gir seg selv over til meg og jeg får nyte fruktene. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Du mener vel sær skrivings feil. Eller ord delingsfeil Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Særskrivingsfeil er en type orddelingsfeil. Det er tross alt deling av ord det er snakk om. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kombinasjonen svette, myggspray og solkrem satte i dag standarden for jævlig kroppslukt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Studenter som sutrer over at de er blakke, etter å ha slappet av i hele sommerferien. Så begynner skolen, og da slenger de bort alle pengene fra første stipend på fylla i første skoleuke, og lever deretter i fattigdom resten av året, også klager de over at de må jobbe samtidig som de går skole, flaut! 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Plumbo! Går omtrent i veggen hver gang enten reklamen på tv'en kommer, eller det spilles på radio'n. Faen for noe drittmusikk! Evig takknemlig for at det bare er å skifte tv-kanal eller skru av radio'n. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Studenter som sutrer over at de er blakke, etter å ha slappet av i hele sommerferien. Så begynner skolen, og da slenger de bort alle pengene fra første stipend på fylla i første skoleuke, og lever deretter i fattigdom resten av året, også klager de over at de må jobbe samtidig som de går skole, flaut! Newsflash: Sommerjobber gror ikke på trær. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Studenter som sutrer over at de er blakke, etter å ha slappet av i hele sommerferien. Så begynner skolen, og da slenger de bort alle pengene fra første stipend på fylla i første skoleuke, og lever deretter i fattigdom resten av året, også klager de over at de må jobbe samtidig som de går skole, flaut! Ganske enig. buhu.. får så lite i stipend. GÅR JÆVLIG FINT Å LEVE PÅ 2-3+- i mnd. Levde på 2+- i mnd. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 De kunne garantert skaffet seg en sommerjobb om de bare ville. Problemet er at enkelte er så jævlig sære. "Nei, jeg kan jo ikke jobbe i butikk, det er jo flaut" eller "Nei, her må jeg bruke en rar uniform på jobb". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 De kunne garantert skaffet seg en sommerjobb om de bare ville. Problemet er at enkelte er så jævlig sære. "Nei, jeg kan jo ikke jobbe i butikk, det er jo flaut" eller "Nei, her må jeg bruke en rar uniform på jobb". Gidder du å skaffe en til meg da? Betaler deg gjerne 5% av lønnen min. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå