Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HOHO, mørketid i trondheim sier du????, prøv milevis bak polarsirkelen så skal du få noe og klage over. (har bodd i stjørdal selv så vet åssen det er i trønderlag)

Dette blir som å be en uteligger tenke over at det er sultne barn i Afrika.

Det er fortsatt rimelig ille her, selv om det er enda verre etter polarsirkelen.

Ja, du har det nok verre, men jeg har fortsatt klagerett over mørketida her.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Takk! Har kommet inn på drømmeskolen, på drømmelinja, for å få drømmeyrket.

Tipper jeg klarer meg fint denne mørketida. :wee:

Kan ikke lære meg å like mørket, det kan virke som jeg har Seasonal Affective Disorder eller noe sånt. Jeg kan forøvrig ta sol i ny og ne for å holde det i sjakk.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det hele starter før frivillige hjalp til. Alt ble startet av media og jeg kan banne på at noen i nær krets av familien er høyt oppe i noe.

Åh fy søren altså en ung jente har forsvunnet og er kanskje død og sånt, hvordan våger media å prøve å hjelpe til så hun kan bli funnet???? HallO det er SOMMER kan dere ikke skrive om KJEMPEAGUKER og hvor fint VÆR det er isteden åååååh jeg blir så sur på SYSTEMET altså!!!!!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Blir så jævlig irritert på de jævla nissene på Nyhetsspeilet som lirer av seg dritt som dette:

1. Jeg har gått og hatt en uggen følelse i dag etter å ha erfart at den stakkars forsvunne 16-åringen i Oslo, Sigrid Giskegjerde Schjetne, er kusine av Fredrik Schjetne som ble drept på Utøya.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/08/06/sigrids-fetter-doede-pa-utoeya

Det er selvsagt altfor tidlig å konkludere noe som helst, og jeg håper jeg tar feil, og jeg håper og ber at Sigrid må komme hjem i live. Jeg liker ikke å være for spekulativ, men jeg får dårlig samvittighet dersom jeg ikke skriver dette. Tilfeldigheter av dette slaget bør ikke overses før det motsatte er bevist.

Kan dette være et nytt anslag mot Arbeiderpartiet og norsk politisk elite? En ny advarsel når samme familie rammes to ganger på kort tid?

Kidnappinger har vært et velkjent Gladio-varemerke i årtier, tenk f.eks Aldo Moro og Hans Martin Schleyer. Dersom dette skulle være tilfelle er jeg redd stakkars Sigrid er/vil bli drept på en måte som kanskje i det ytre vil framstå som et seksualdrap, men for innsiderne ikke vil levne tvil om hvem som står bak. Gjerningsmannen/-mennene vil aldri bli tatt.

Nok en gang, jeg beklager nesten å skrive dette, og jeg føler enormt med familien nå.

Fy faen! Er det mulig?

Lenke til kommentar

Det hele starter før frivillige hjalp til. Alt ble startet av media og jeg kan banne på at noen i nær krets av familien er høyt oppe i noe.

Åh fy søren altså en ung jente har forsvunnet og er kanskje død og sånt, hvordan våger media å prøve å hjelpe til så hun kan bli funnet???? HallO det er SOMMER kan dere ikke skrive om KJEMPEAGUKER og hvor fint VÆR det er isteden åååååh jeg blir så sur på SYSTEMET altså!!!!!!!

Helt greit at de hjelper til, men det er grenser for hvor lenge det skal være forsidenyhet. Uansett hvor man snur seg på norske nyhetssider er de første 1000px fylt med denne saken. Det skjer da vitterlig minst like viktige saker i verden og Norge. vi blir jo oppdatert med digre oppslag bare de finner et uindentifisert hårstrå i veikanten.

Lenke til kommentar

Helt greit at de hjelper til, men det er grenser for hvor lenge det skal være forsidenyhet. Uansett hvor man snur seg på norske nyhetssider er de første 1000px fylt med denne saken. Det skjer da vitterlig minst like viktige saker i verden og Norge. vi blir jo oppdatert med digre oppslag bare de finner et uindentifisert hårstrå i veikanten.

Typisk agurk-nordmenn å klage på nyheter som omfatter Norge og norske folk.

I verden? Jaha. Uff, neidu, jeg, og mange andre, gir faen i hva som skjer i Syria, ellers står Nyhetskanalen og AP-revyen for det hver time fra dag til natt. Jeg skjønner ikke hvorfor nyheter flere tusen kilometer, nede i disse krigs-landene skal interessere oss nordmenn. I Norge? Hva annet er så jævla viktig når en jente på 16 år er forsvunnet? Jeez altså! :roll:

Du må ikke være redd for å gå glipp av usaklige nyheter i avisen!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er enig, men tror det har fått mye oppmerksomhet nettopp fordi;

- Hun er norsk, med norsk familie.

- Hun er visst kjent for å være en veldig snill, søt, og uskyldig jente. "Aldri" gjort noe galt osv.

- Faren jobber visst i Finansdepartementet.

Du glemte den mistenkelige utlendingen.

Lenke til kommentar

Typisk agurk-nordmenn å klage på nyheter som omfatter Norge og norske folk.

I verden? Jaha. Uff, neidu, jeg, og mange andre, gir faen i hva som skjer i Syria, ellers står Nyhetskanalen og AP-revyen for det hver time fra dag til natt. Jeg skjønner ikke hvorfor nyheter flere tusen kilometer, nede i disse krigs-landene skal interessere oss nordmenn. I Norge? Hva annet er så jævla viktig når en jente på 16 år er forsvunnet? Jeez altså! :roll:

Du må ikke være redd for å gå glipp av usaklige nyheter i avisen!

Les nå hva jeg skriver i det minste. Jeg nevnte Norge OG verden. Ikke plukk ut det du misliker ut av sammenhengen og angrip det.

Vet ikke hva du rangerer som usaklig, men når 25% av avisene består av en sak så blir man lei. Det oppstår bare slik oppstyr fordi kaffesladregjengen skal ha noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...