Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, minner om meg selv. Jeg sitter sånn foran PC-en, og generelt hele tiden. :p

Men du bare poster på diskusjon.no og leser slashdot?

Nei, jeg leser ikke slashdot.

Går mest i gaming, diskusjon.no og Something Awful i grunn. Av og til blogger jeg eller lager bedritne html-sider.

Lenke til kommentar

Reklamene som blir sendt i høytidene fra alle mulige foreninger om sykdom, fattige barn, psykisk helse etc. Trenger ikke gi meg dårlig samvittighet for at jeg stortsett har det jeg trenger i høytidene. Ser slik reklame omtrent overalt nå til dags. Dermed er det siste jeg vil ha en boom av dette hver jævla høytid.

Makan til propaganda!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fra en artikkel i VG

Seth Horvitz, som bor i USAs hovedstad Washington, ventet egentlig på en farge-TV han hadde bestilt av en tredjepart på nettstedet Amazon.com.

I motsetning til hordene av svarthvit-TV-ene som selges via Amazon, så gikk altså Seth for en av disse nyvinningene med farge...

Kanskje det er på tide for amerikanerne å fase ut uttrykket "color TV" nå som det er nærmere 40 år siden dette ble standard. Om 30-40 år, da sier de sikkert fortsatt "flat screen TV".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mørketida kommer. Mørketida + Trondheim er et surt helvete å komme seg gjennom.

Heldigvis skal jeg reise litt vekk om noen måneder... :)

HOHO, mørketid i trondheim sier du????, prøv milevis bak polarsirkelen så skal du få noe og klage over. (har bodd i stjørdal selv så vet åssen det er i trønderlag)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Mørketid høres helt fantastisk ut :p

hater fremdeles de satans fuglene som pipper utafor vinduet :|

Du får sikkert leie ett av gesterommene til bestemora mi i kabelvåg. tviler du bytter mening ganske fort gitt.

Tingen er at på vinteren her, står jeg opp å går på jobb når det er mørkt, kommer hjem når det er mørkt, ser sjeldent ut vinduet fordi jeg har persiennene nede hele tida :p

Jeg liker ikke sola :( Den er varm, & Ekkel.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...