Patrick123 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Slapp av Patrick, det kommer ikke til å skje. Hvorfor? Word har retteprogramm. PS, skrivefeil for deg. Bare for deg. Du er en tease. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det er jo ikke min feil att jeg har skrive feil. Det er jo bare dårlige lærere i norske skoler å det er deres feil att jeg ikke er så flink til og skrive riktig. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det er jo ikke min feil att jeg har skrive feil. Det er jo bare dårlige lærere i norske skoler å det er deres feil att jeg ikke er så flink til og skrive riktig. Eller bare at du ikke har fulgt med i timen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nei det kan jo ikke vere min feil. Det er jo helt ummulig. Om lærerne faktisk hadde hjulpet meg så kanskje jeg også hadde hvert flink til og skrive norsk. Mamma sier ivertfall att jeg er perfekt. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Mørketida kommer. Mørketida + Trondheim er et surt helvete å komme seg gjennom. Heldigvis skal jeg reise litt vekk om noen måneder... Endret 8. august 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Heh, minner om meg selv. Jeg sitter sånn foran PC-en, og generelt hele tiden. Men du bare poster på diskusjon.no og leser slashdot? Nei, jeg leser ikke slashdot. Går mest i gaming, diskusjon.no og Something Awful i grunn. Av og til blogger jeg eller lager bedritne html-sider. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 JAAAA! Mørketiden kommer hurra!!! mer regn,slaps, kulde ... Gud fader jeg er glad jeg bor i dette klimaet, istedenfor et varmt sted... Plan: Gjøre ferdig bachloren, få meg en jobb i utlandet i varmt land, gonna be sweet 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Dritt.... Glemte hva jeg skulle si. Er demonoid tatt ned?! WTF?!? Faen myndigheter som jakter på Demonoid eierne. Bare pga helvetes DDoS. Endret 8. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Reklamene som blir sendt i høytidene fra alle mulige foreninger om sykdom, fattige barn, psykisk helse etc. Trenger ikke gi meg dårlig samvittighet for at jeg stortsett har det jeg trenger i høytidene. Ser slik reklame omtrent overalt nå til dags. Dermed er det siste jeg vil ha en boom av dette hver jævla høytid. Makan til propaganda! 3 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Fra en artikkel i VG Seth Horvitz, som bor i USAs hovedstad Washington, ventet egentlig på en farge-TV han hadde bestilt av en tredjepart på nettstedet Amazon.com. I motsetning til hordene av svarthvit-TV-ene som selges via Amazon, så gikk altså Seth for en av disse nyvinningene med farge... Kanskje det er på tide for amerikanerne å fase ut uttrykket "color TV" nå som det er nærmere 40 år siden dette ble standard. Om 30-40 år, da sier de sikkert fortsatt "flat screen TV". 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Frosvinningssaken til Sigrid. Vet ikke hvor mange dager det har hvert forsidenyhet, men begynner å bli litt mye. Vi har garantert flere slike forsvinninger i løpet av et år, men de blir det aldri hørt noe om. Kanskje en bitte liten spalte, men langt ifra like mye som dette. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er enig, men tror det har fått mye oppmerksomhet nettopp fordi; - Hun er norsk, med norsk familie. - Hun er visst kjent for å være en veldig snill, søt, og uskyldig jente. "Aldri" gjort noe galt osv. - Faren jobber visst i Finansdepartementet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mest sannsynlig skjer det fordi mange mennesker møter opp, og mediapresset gjør at det blir enda større oppmøte. Og så sitter en hel nasjon i spenning og håper det går bra. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det hele starter før frivillige hjalp til. Alt ble startet av media og jeg kan banne på at noen i nær krets av familien er høyt oppe i noe. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Mørketida kommer. Mørketida + Trondheim er et surt helvete å komme seg gjennom. Heldigvis skal jeg reise litt vekk om noen måneder... HOHO, mørketid i trondheim sier du????, prøv milevis bak polarsirkelen så skal du få noe og klage over. (har bodd i stjørdal selv så vet åssen det er i trønderlag) Endret 9. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mørketid høres helt fantastisk ut hater fremdeles de satans fuglene som pipper utafor vinduet :| 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mørketid høres helt fantastisk ut hater fremdeles de satans fuglene som pipper utafor vinduet :| Du får sikkert leie ett av gesterommene til bestemora mi i kabelvåg. tviler du bytter mening ganske fort gitt. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mørketid høres helt fantastisk ut hater fremdeles de satans fuglene som pipper utafor vinduet :| Du får sikkert leie ett av gesterommene til bestemora mi i kabelvåg. tviler du bytter mening ganske fort gitt. Tingen er at på vinteren her, står jeg opp å går på jobb når det er mørkt, kommer hjem når det er mørkt, ser sjeldent ut vinduet fordi jeg har persiennene nede hele tida Jeg liker ikke sola Den er varm, & Ekkel.) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Glemte at det var torsdag i dag og brukt 10 min på å lete febrilsk etter CL trekningen, som selvsagt er i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå