Patrick123 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Å prøve å finne ut hvilken av de 50000 "Download-knappene" som er den rette på Torrent-sider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ganske enkelt når du først skjønner det. 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Du brukar feil torrent-sider. 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Minner meg på at Demonoid ble tatt ned. Hadde 2TB i credits der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Minner meg på at Demonoid ble tatt ned. Hadde 2TB i credits der. Faen. Er de nede? Vel, det irriterer meg i alle fall. >< 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Minner meg på at Demonoid ble tatt ned. Hadde 2TB i credits der. Faen. Er de nede? Vel, det irriterer meg i alle fall. >< Først btjunkie, så demonoid Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Journalistene har klart det igjen. Enda et bilde av en person med hette over hodet i en artikkel om hacking. http://www.teknofil.no/artikler/hack-facebook-vinn-seks-millioner/111458 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Journalistene har klart det igjen. Enda et bilde av en person med hette over hodet i en artikkel om hacking. http://www.teknofil....illioner/111458 Ja,men er det ikke sånn alle hackere sitter? Asså med hettegenseren så langt trukket ned over huet at man såvidt klarer å se tastaturet lissom? Aviser irriterer,står omtrent bare piss i dem,eneste gode grunn til å lese er jo tegneseriene,samt annonsene hvis man leter etter noe spesielt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Å prøve å finne ut hvilken av de 50000 "Download-knappene" som er den rette på Torrent-sider. Den som er minst synlig og mest bortgjemt. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Public trackers ftw. Second that. Folk som får virus fra sider som TPB vet ikke hvordan de skal sortere ut møkka. Veldig lett å finne ut om det som er lastet opp er nuka eller ikke. Når det kommer til hvilken knapp man skal trykke på burde det stå magnet link med et magnet symbol eller download torrent file. Endret 8. august 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 At jeg av en eller annen merkelig grunn er trist over at jeg har flytta til Trondheim og bor for meg selv, heller enn glad for at jeg bor for meg selv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 snip Mente egentlig bare random ung negresse. endret navn på hun nå, for deg. RASIIIISTT!!!!1!!!1! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Journalistene har klart det igjen. Enda et bilde av en person med hette over hodet i en artikkel om hacking. http://www.teknofil....illioner/111458 Heh, minner om meg selv. Jeg sitter sånn foran PC-en, og generelt hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Heh, minner om meg selv. Jeg sitter sånn foran PC-en, og generelt hele tiden. Men du bare poster på diskusjon.no og leser slashdot? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Minner meg på at Demonoid ble tatt ned. Hadde 2TB i credits der. Det er faktisk beint ut trist. Savnet er bunnløst. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Når jeg skal trykke meg inn på siste post i en tråd,og klarer havne på brukerprofilen isteden... Damn it! Endret 8. august 2012 av sykkeliten 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 "Det er jo lov å ha litt skrivefeil" "Det gjør ikke noe om vi er litt sent ute" NEI, DET ER IKKE GREIT! Det er så neimen IKKE lov å ha "litt" skrivefeil! Det er heller ikke lov å være "litt sent ute"! Jeg er brennsikker på at om ca. 10-20 år så vil brev fra offentlige kontorer som NAV, Lånekassen, osv. ha flust med skrivefeil! Hvorfor? Jo, fordi den oppvoksende slekt på en eller annen sinnsvak måte kommer seg gjennom +10 år med skole uten å engang lære seg sitt eget språk! Dessuten, jeg gleder meg til de som ikke ser noe galt i å komme forsent skal ut i arbeidslivet! De kommer til å bli voldtatt analt på groveste vis av timelistene! GAAAAH! Sånn, ferdig. Ich bin kaput. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Slapp av Patrick, det kommer ikke til å skje. Hvorfor? Word har retteprogramm. PS, skrivefeil for deg. Bare for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå