Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At timeline helvetet ble trødd ned i halsen min av facebook nå. Thats it, account closed

Men åssen skal du holde kontakten med gamle klassekamerater nå?

Og korleis i alle dagar skal han kunne følge med på Adalia Rose, det forbanna google translate-virus-bildet av ei ræv, 10 million likes and my dad stops using drugs og 1 million likes and this kid get's a free new heart and lungs and a ferrari?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enn om det hadde blitt gjort en like stor innsats hver gang mennesker kommer bort som dette søket etter Sigrid. Mon tro om det faktum at hun er datter av noen på kunnskapsdepartementet har bittelitt å si her.

Synd at ikke alle liv er verdt like mye.

Ja se for deg at 16 år gamle Amatullah forsvant fra asylmottaket en kveld og ingen viste hvor hun var, hadde de da hatt noe leiteaksjon?, tvilsomt, de hadde bare antatt at hun var blitt kidnappet til hjemlandet eller noe uansett hva som egentlig hadde skjedd.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Ja f.eks.

Desverre så må det kameraderi i politikken til for at en forsvinning skal taes med den seriøsitet den fortjener. Jeg synes det er flott at de gjør en slik innsats for å finne Sigrid, men det som irriterer at det desverre ikke blir gjort samme innsats hver gang noen kommer bort.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Enn om det hadde blitt gjort en like stor innsats hver gang mennesker kommer bort som dette søket etter Sigrid. Mon tro om det faktum at hun er datter av noen på kunnskapsdepartementet har bittelitt å si her.

Ja se for deg at 16 år gamle Moisha forsvant fra asylmottaket en kveld og ingen viste hvor hun var, hadde de da hatt noe leiteaksjon?, tvilsomt, de hadde bare antatt at hun var blitt kidnappet til hjemlandet eller noe uansett hva som egentlig hadde skjedd.

Jeg tviler på at Moisha bor på et asylmottak. Hun har jo et tv-show i USA. Samt en respektabel musikkkarriere ved aliset Brandy.

Lenke til kommentar

Leste i vg at hun er datteren til en nær kollega av kunnskapsministeren. - jeg vil tro dette har noe med media-oppslutningen å gjøre.

Men, for all del, trist at hun er forsvunnet.

Endret av Notelitten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er i mot burbruk til hund.

Jeg er imot burbruk som straff.

Et stort åpent bur kan være en trygg avslappingsplass for hunder.

Men å slenge en hund i et bur når det passer seg eller for å straffe hunden, er bare dumt.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er i mot burbruk til hund.

Jeg er imot burbruk som straff.

Et stort åpent bur kan være en trygg avslappingsplass for hunder.

Men å slenge en hund i et bur når det passer seg eller for å straffe hunden, er bare dumt.

Ett stort åpent bur er selvsakt ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...