Takkformeg Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har ikke gamle klassekamerater, så null problem det 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 At timeline helvetet ble trødd ned i halsen min av facebook nå. Thats it, account closed Men åssen skal du holde kontakten med gamle klassekamerater nå? Og korleis i alle dagar skal han kunne følge med på Adalia Rose, det forbanna google translate-virus-bildet av ei ræv, 10 million likes and my dad stops using drugs og 1 million likes and this kid get's a free new heart and lungs and a ferrari? 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Faen! Det med 10 million likes hadde jeg helt glemt! Må gjenopprette accounten med en gang! xD Takk svelemoe! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Enn om det hadde blitt gjort en like stor innsats hver gang mennesker kommer bort som dette søket etter Sigrid. Mon tro om det faktum at hun er datter av noen på kunnskapsdepartementet har bittelitt å si her. Synd at ikke alle liv er verdt like mye. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Enn om det hadde blitt gjort en like stor innsats hver gang mennesker kommer bort som dette søket etter Sigrid. Mon tro om det faktum at hun er datter av noen på kunnskapsdepartementet har bittelitt å si her. Synd at ikke alle liv er verdt like mye. Ja se for deg at 16 år gamle Amatullah forsvant fra asylmottaket en kveld og ingen viste hvor hun var, hadde de da hatt noe leiteaksjon?, tvilsomt, de hadde bare antatt at hun var blitt kidnappet til hjemlandet eller noe uansett hva som egentlig hadde skjedd. Endret 8. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Ja f.eks. Desverre så må det kameraderi i politikken til for at en forsvinning skal taes med den seriøsitet den fortjener. Jeg synes det er flott at de gjør en slik innsats for å finne Sigrid, men det som irriterer at det desverre ikke blir gjort samme innsats hver gang noen kommer bort. Endret 8. august 2012 av Apox Lenke til kommentar
FFA Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Enn om det hadde blitt gjort en like stor innsats hver gang mennesker kommer bort som dette søket etter Sigrid. Mon tro om det faktum at hun er datter av noen på kunnskapsdepartementet har bittelitt å si her. Synd at ikke alle liv er verdt like mye. Ja se for deg at 16 år gamle Moisha forsvant fra asylmottaket en kveld og ingen viste hvor hun var, hadde de da hatt noe leiteaksjon?, tvilsomt, de hadde bare antatt at hun var blitt kidnappet til hjemlandet eller noe uansett hva som egentlig hadde skjedd. Jeg tviler på at Moisha bor på et asylmottak. Hun har jo et tv-show i USA. Samt en respektabel musikkkarriere ved aliset Brandy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10052305 Helen Vikstvedt kan bare holde kjeft. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 snip Mente egentlig bare random ung negresse. endret navn på hun nå, for deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) http://www.vg.no/ram...?artid=10052305 Helen Vikstvedt kan bare holde kjeft. Jævla moralister hele gjengen. Endret 8. august 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Enn om det hadde blitt gjort en like stor innsats hver gang mennesker kommer bort som dette søket etter Sigrid. Mon tro om det faktum at hun er datter av noen på kunnskapsdepartementet har bittelitt å si her. Synd at ikke alle liv er verdt like mye. Leste i vg at hun er datteren til en nær kollega av kunnskapsministeren. - jeg vil tro dette har noe med media-oppslutningen å gjøre. Men, for all del, trist at hun er forsvunnet. Endret 8. august 2012 av Notelitten 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg visste ikke at hun var tilknyttet politikk i det hele tatt. Men da er det selvfølgelig overdrevet aksjon. La hun dø. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Takk for påminnelsen om hvorfor jeg har boikottet VG og DB. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg er i mot burbruk til hund. Jeg er imot burbruk som straff. Et stort åpent bur kan være en trygg avslappingsplass for hunder. Men å slenge en hund i et bur når det passer seg eller for å straffe hunden, er bare dumt. Endret 8. august 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 At timeline helvetet ble trødd ned i halsen min av facebook nå. Thats it, account closed Psykopat. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg visste ikke at hun var tilknyttet politikk i det hele tatt. Men da er det selvfølgelig overdrevet aksjon. La hun dø. Ja ikke sant Endret 8. august 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg er i mot burbruk til hund. Jeg er imot burbruk som straff. Et stort åpent bur kan være en trygg avslappingsplass for hunder. Men å slenge en hund i et bur når det passer seg eller for å straffe hunden, er bare dumt. Ett stort åpent bur er selvsakt ikke noe problem. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Burbruk til jenter derimot er helt uunværlig. 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Burbruk til jenter derimot er helt uunværlig. Du må nesten ikke glemme munnbind, viktige saker det der. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 At timeline helvetet ble trødd ned i halsen min av facebook nå. Thats it, account closed Psykopat. MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå