Diskutant Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Var grønn når jeg kom hjem pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nye CCC irriterer meg, i den gamle var det instilling for å la grafikkortret skalere bildet slik at det passa til skjermen, men nå må jeg la skjermen gjør dette selv! GFX klarer jobben mye bedre. CCC er også et eneste mess nå! SHAME ON YPU AMD!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du skrev "you" feil. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) opps dobbelpost. Endret 29. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Øyet mitt. Jeg skulle ha vært en robot azz. En robot som kunne føle, men bare gode ting. En fuckings androide eller en klone. Får prøve å bli cyborg isteden. Ja og så irriterer jeg meg over diskusjon serverne. Fankern asso. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Den fikk jeg og... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Forumet var ikke mongo lenge da heldigvis e: Feil tråd kanskje Endret 29. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg HatEr NorgesAutOmaten sIn voLdtekT av stOre oG Små BokStaVer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skulle kjøpe 3 ting: Pølse, pomes frites og melk. Glemte pomes fritsen. Det var den kveldsmaten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pølse med melk på er godt! Prøv det. Irriterer meg over at klokken alt er så mye, og boken så spennende. Bah. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du skrev "you" feil. Sorry for at jeg bomma på knappen da.... slikt irriterer meg forresten, at jeg trykker feil OG at folk absolutt MÅ påpeke det Nye CCC irriterer meg, i den gamle var det instilling for å la grafikkortret skalere bildet slik at det passa til skjermen, men nå må jeg la skjermen gjør dette selv! GFX klarer jobben mye bedre. CCC er også et eneste mess nå! SHAME ON YOU AMD!!!!!!!!!!!!! Tilgøying til dette: JEG får FAEN ikke aktiver AVivo heller! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Spis pølse. Ja, gjør nå det. Med pasta til. Ble ikke det samme. Hadde gledet meg til å spise pomes frites. Pølse med melk på er godt! Prøv det. Irriterer meg over at klokken alt er så mye, og boken så spennende. Bah. Pølse med melk på, tuller du? Nå kan denne jævla kulden dra seg bort herifra. Blir snart sint. Har ikke dusj (vannet er frossent) det er iskaldt på rommet, har en gammel vareovn men kan ikke ha den på fult for da går sikringen, så blir ikke varmt. Til tross for vinterdyne og tykt ullteppe ligger jeg bare å fryser å spenner hele kroppen når jeg skal sove, fordi jeg FRYSER og da nytter det selvfølgelig ikke å sove. Hater dette. Hater kulde! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nu maaste jag anvanda On-screen Keybord. Spillde Nygaarda Julmust Oever hela tangentbordet/tastaturet. Tog av flertalet tangenter/tastar foer att torka, och vet inte hur man saetter fast dem igen. Anvander Windows 7 (Betaversionen med 'timecrack'), med engelskt tangentbord. Timecrack fungerar dock inte, jag maaste aendra i kalendern. Jag bytte den haer datorn mot min xbox 360 och nu aer datorn soender. Vissa tangenter fungerar, men de aer klibbiga . Det fungerade att skriva ett tag, men sedan blev det kortslutning i tangentbordet (?) Det var nog fukt kvar under tangenterna. Ska lasta ned en ny on screen keyboard Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Kjøp et nytt tastatur! Koster 100kr, maks. Er du ekstra snill, kjøper du et norskt ett. Da sparer du fler enn bare deg selv for irritasjon. Edit: Heter det ikke "ladda ned" på svensk? Istedet for "laste ned"? Endret 29. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Kjøp et nytt tastatur! Koster 100kr, maks. Er du ekstra snill, kjøper du et norskt ett. Da sparer du fler enn bare deg selv for irritasjon. Edit: Heter det ikke "ladda ned" på svensk? Istedet for "laste ned"? Man kan saega lasta ned och ladda ned http://www.google.se...l=&oq=&gs_rfai= Anvander/bruker ord som Nordmaen kan foerstaa Endret 29. november 2010 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Irriterer meg at jeg var hos tannlegen idag og hadde FIRE hull! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kjøp et nytt tastatur! Koster 100kr, maks. Er du ekstra snill, kjøper du et norskt ett. Da sparer du fler enn bare deg selv for irritasjon. Edit: Heter det ikke "ladda ned" på svensk? Istedet for "laste ned"? Man kan saega lasta ned och ladda ned http://www.google.se...l=&oq=&gs_rfai= Anvander/bruker ord som Nordmaen kan foerstaa Vi skjønner mer enn du tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå