Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå jobber jeg som vikar, synes det er helt ok. Gleder meg til å begynne som lærling innen prosessfag. Stor interesse for faget, godt betalt og arbeidstidene passer meg perfekt! Kan jobbe på plattform om jeg vil og, etterhvert. Vil si jeg har bra arbeidskapasitet til å ha slitt så mye med sykdom, og at jeg ikke er helt på topp enda.

Ifjor sommer (fire mnd) var jeg ute på byen hver eneste helg, to og tre dagers, iblant fire dagers. Bodde heldigvis ikke hjemme da. Da hadde jeg fått husarrest eller noe sånt. Synd det ikke hjelper på meg, drar ut likevel. Brukte 30 k ++ fikk noen lønninger jeg ikke hadde brukt før sommern startet. Kom hjem med tattovering og piercing(er) og tom bankkonto. Kanskje ikke det smarteste trekket, men verd det! Glemmer ikke den sommern med det første. Gjorde så mye bullshit!

Når jeg har jobbet som lærling en stund, skal jeg kjøpe meg egen leilighet. Blir deilig å flytte ut, for godt! Ettersom arbeidstidene mine er lagt opp slik at jeg da har noen uker på jobb, og fri noen uker igjen. EPISK! Skal mekke min egen hippiehage når den tiden kommer. :grin:

Lenke til kommentar

Trikset er å prøve å leve et spennede liv samtidig som man har trygge økonomiske rammer (jobb) og familieliv.

Det viktigste er kanskje å skaffe seg en jobb man faktisk liker.

Dette er vel et greit kompromiss å inngå etterhvert!

En god økonomi gjør jo at man kan reise langt til helvete vekk også.

Familieliv har ikke vært en verdi for meg så langt, men hvem vet, mulig at det blir det i fremtiden. I såfall er jo verdien med det å skape en awesome, liberal og velutviklet familie.

Men før den tid, er det bare å gå av litt skaftet. :D

Jeg har ikke så mye penger å rutte med nå, så jeg prøver å gjøre livet spennende med det jeg har.

Da er det ikke alt som er like lovlig selvsagt, men jeg ser ikke problemet med å nyte mine yngre dager så lenge det ikke går utover noen andre mennesker.

EPISK! Skal mekke min egen hippiehage når den tiden kommer.

Kommer på slang jeg. :D

On topic: Bla bla, et eller annet irriterer meg sikkert.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Helvetes dritt som har tatt Sigrid. Hva faen er poenget med å ta noen for å så drepe de, hvis det har skjedd da. :( Får virkelig håpe hu er kidnappet og forsatt i live.

Og skjønner ikke Politiet, de sier hu kan være kjørt bort i bil? Hvorfor i helvete leiter dere på plassen hu ble tatt hvis hu er kjørt bort!

Blir så irritert. Jævla kødd som tok jenta. Skulle faen torturert han over flere år. Vi skulle hatt Jack Bauer fra 24!

Ser ikke hvorfor du er så mye bedre enn ham når du ønsker å torturere fyren i flere år...

Lenke til kommentar

Kan definere et normalt liv.

For å leve et normalt liv må du være et samfunnstyrt A4-menneske som gifter seg i en alder av 25, får to-tre barn, har hus og bil. Det er greit nok, men de gjør dette her kun fordi det forventes av dem, og fordi de har blitt fortalt at det ligger verdi i dette her.

Det er ikke noe feil med å ha hus, bil, osv, men det er ikke drømmehuset eller drømmebilen de har skaffet seg, alle drømmene har de lagt på hylla allerede så de kommer ikke til å jobbe noe mer for å skaffe dette heller.

De jobber 7-15 hver eneste jævla dag i et yrke som de egentlig ikke liker, sitter hjemme på sofaen i helgene og ser på hva enn som går på TV den kvelden.

De klager ofte over jobben sin og alt mulig, men gjør ikke noe innsats for å forbedre livssituasjonen.

Det hender at de gjør noe så drastisk som å ta seg en hyttetur i ny og ne, der de drikker kaffe 24/7 og prater om dritt.

Enten det, eller så tar de seg en chartertur til syden der de sitter på stranda og leser.

Som oftest ender slike mennesker opp som bitre, passiv-agressive mennesker som ikke får noe ut av livet fordi de aldri har levd det.

De lever som slaver for andres forventning og lar andre diktere til dem hva som er riktig og ikke.

Ville heller hatt et unormalt, kaotisk, eksotisk og spennede liv.

"Der letzte Mensch".

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vennligst definer et normalt liv.

ARGH

Kan definere et normalt liv.

For å leve et normalt liv må du være et samfunnstyrt A4-menneske som gifter seg i en alder av 25, får to-tre barn, har hus og bil. Det er greit nok, men de gjør dette her kun fordi det forventes av dem, og fordi de har blitt fortalt at det ligger verdi i dette her.

Det er ikke noe feil med å ha hus, bil, osv, men det er ikke drømmehuset eller drømmebilen de har skaffet seg, alle drømmene har de lagt på hylla allerede så de kommer ikke til å jobbe noe mer for å skaffe dette heller.

De jobber 7-15 hver eneste jævla dag i et yrke som de egentlig ikke liker, sitter hjemme på sofaen i helgene og ser på hva enn som går på TV den kvelden.

De klager ofte over jobben sin og alt mulig, men gjør ikke noe innsats for å forbedre livssituasjonen.

Det hender at de gjør noe så drastisk som å ta seg en hyttetur i ny og ne, der de drikker kaffe 24/7 og prater om dritt.

Enten det, eller så tar de seg en chartertur til syden der de sitter på stranda og leser.

Som oftest ender slike mennesker opp som bitre, passiv-agressive mennesker som ikke får noe ut av livet fordi de aldri har levd det.

De lever som slaver for andres forventning og lar andre diktere til dem hva som er riktig og ikke.

Ville heller hatt et unormalt, kaotisk, eksotisk og spennede liv.

You nailed it.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...