Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linje 15 vil frå 13. august gå kvart 20. minutt i staden for kvart kvarter, med unntak av i rushtida. Stensland tar stort sett bussen til sentrum utanom rushtid.

- Det blir eg ganske skuffa over. Eg veit at både eg og andre har vore så nøgd med at bussen går såpass ofte sidan sist omlegging. No byrjar eg nok å ta bilen igjen, seier Stensland.

Skyss kuttar 70 avgangar

Hvis ikke jeg er tilbakestående (noe jeg tror jeg er) så betyr jo det at man må "bare" vente 5 min ekstra? Er det så mye, da?

Det er akkurat det som var poenget mitt. Det irriterer at folk blir skuffa, og bytter til bil, fordi bussen går hvert 20. minutt og ikke hvert 15. minutt.

Lenke til kommentar

At foreldrene mine har ferie og er hjemme.

Pappa kommer og vekker meg og sier jeg må stå opp. Reagerer litt på det.

Første han sier er, "du må skaffe deg et liv, et normalt et"

Wtf?!

Jeg har fullført videregående, har jobb og skal begynne som lærling når jeg er friskmeldt.

Bruker fritiden min som alle andre ungdommer; trener, venner, fest. Liker også å skrive å tegne.

Fått tilbud om å få et av bildene mine på t-skjorter i Sverige. Skal snart designe EP'en til en kompis av meg.

Vennligst definer et normalt liv.

ARGH

Lenke til kommentar

True. Men når jeg ikke har fått klarsignal av lege, har måttet avslutte to skoleår pga sykdom. Fire akutte infeksjoner på et halvår, som ødela immunforsvaret mitt helt.

Om jeg skal flytte ut, så er det vel kanskje en idê at han hadde fått broren min ut av huset før, som er 23?

Flytter garantert hjem en stund etter han er ferdig med de to åra i Grimstad.

De lar oss bo hjemme slik at vi får spart opp kapital til leilighet/bolig, så ser ikke poenget i å si noe sånt.

Jeg blir å flytte ut så fort sjansen byr seg, det har jeg tenkt leeenge. Men har blitt hindret pga sykdommen.

Lenke til kommentar

Helvetes dritt som har tatt Sigrid. Hva faen er poenget med å ta noen for å så drepe de, hvis det har skjedd da. :( Får virkelig håpe hu er kidnappet og forsatt i live.

Og skjønner ikke Politiet, de sier hu kan være kjørt bort i bil? Hvorfor i helvete leiter dere på plassen hu ble tatt hvis hu er kjørt bort!

Blir så irritert. Jævla kødd som tok jenta. Skulle faen torturert han over flere år. Vi skulle hatt Jack Bauer fra 24!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

ARGH

Kan definere et normalt liv.

For å leve et normalt liv må du være et samfunnstyrt A4-menneske som gifter seg i en alder av 25, får to-tre barn, har hus og bil. Det er greit nok, men de gjør dette her kun fordi det forventes av dem, og fordi de har blitt fortalt at det ligger verdi i dette her.

Det er ikke noe feil med å ha hus, bil, osv, men det er ikke drømmehuset eller drømmebilen de har skaffet seg, alle drømmene har de lagt på hylla allerede så de kommer ikke til å jobbe noe mer for å skaffe dette heller.

De jobber 7-15 hver eneste jævla dag i et yrke som de egentlig ikke liker, sitter hjemme på sofaen i helgene og ser på hva enn som går på TV den kvelden.

De klager ofte over jobben sin og alt mulig, men gjør ikke noe innsats for å forbedre livssituasjonen.

Det hender at de gjør noe så drastisk som å ta seg en hyttetur i ny og ne, der de drikker kaffe 24/7 og prater om dritt.

Enten det, eller så tar de seg en chartertur til syden der de sitter på stranda og leser.

Som oftest ender slike mennesker opp som bitre, passiv-agressive mennesker som ikke får noe ut av livet fordi de aldri har levd det.

De lever som slaver for andres forventning og lar andre diktere til dem hva som er riktig og ikke.

Ville heller hatt et unormalt, kaotisk, eksotisk og spennede liv.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 5
Lenke til kommentar

ARGH

Kan definere et normalt liv.

For å leve et normalt liv må du være et samfunnstyrt A4-menneske som gifter seg i en alder av 25, får to-tre barn, har hus og bil. Det er greit nok, men de gjør dette her kun fordi det forventes av dem, og fordi de har blitt fortalt at det ligger verdi i dette her.

Det er ikke noe feil med å ha hus, bil, osv, men det er ikke drømmehuset eller drømmebilen de har skaffet seg, alle drømmene har de lagt på hylla allerede så de kommer ikke til å jobbe noe mer for å skaffe dette heller.

De jobber 7-15 hver eneste jævla dag i et yrke som de egentlig ikke liker, sitter hjemme på sofaen i helgene og ser på hva enn som går på TV den kvelden.

De klager ofte over jobben sin og alt mulig, men gjør ikke noe innsats for å forbedre livssituasjonen.

Det hender at de gjør noe så drastisk som å ta seg en hyttetur i ny og ne, der de drikker kaffe 24/7 og prater om dritt.

Enten det, eller så tar de seg en chartertur til syden der de sitter på stranda og leser.

Som oftest ender slike mennesker opp som bitre, passiv-agressive mennesker som ikke får noe ut av livet fordi de aldri har levd det.

De lever som slaver for andres forventning og lar andre diktere til dem hva som er riktig og ikke.

Ville heller hatt et unormalt, kaotisk, eksotisk og spennede liv.

Og der traff du spikern på hodet, på hvordan de lever livet sitt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...