Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Finnes episoden av landingen på nett? Synes det er utrolig interessant. Kanskje jeg skal ta å finne bildene jeg tok når jeg var hos Kennedy Space Center i Florida for noen år siden :)

Og motorne er svære skal jeg si dere! Ser ut som en maur når man står ved siden av dem.

Rocketdyne F1?

Dette er fra Pima Air and Space museum i New Mexico.

P4150724.JPG

P4150719.JPG

On-topic: Irriterer meg at jeg begynner å blir utrolig trøtt, men må fikse døgnrytmen min.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"1 million "likes" and my dad quits drugs. Please help." - Gruppe på Facebook.

En trenger jo da ikke èn million likes på en internettside for at faren skal slutte med narkotika. Elendig forsøk på å oppnå oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Det er ikke så fryktelig lett å kunne filme landingen når Curiosity ikke har signal, kapasitet eller kamera. Å sette på et ekstra kamera kun for å filme landingen åpner bare for flere ting som kan gå galt, klistrer på noen ekstra tusenlapper i budsjettet og ville vært rimelig håpløst når ting går rasende fort.

Det er definitivt ikke dette jeg mener. Jeg syns forskningen og hva de finner ut er interessant. Det betyr ikke at jeg syns det er interessant å se at den lander. Hadde vært like kjedelig i HD-kamera med lyd.

Det er ikke lyd i verdensrommet da.

Lenke til kommentar

En trenger jo da ikke èn million likes på en internettside for at faren skal slutte med narkotika. Elendig forsøk på å oppnå oppmerksomhet.

Bare merkelig, rett og slett.

Det er ikke lyd i verdensrommet da.

:green: Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Satt i venterommet til fastlegen forrige uke, og det var en bunke på rundt 30-40 utgaver av Hjemmet eller Norsk Ukeblad. Samtlige av forsidedamene var hvite med blondt hår og blå øyne.

Er jo nasjonalsosialistisk propaganda hele greia.

Disse bladene er det staten som betaler for, tviler på at slike blader ville ha overlevd ellers.

Bare gjennomsyret av dritt. Nye slankekurer hver jævla uke og dritthistorier som ikke rører meg i det hele tatt. Har lest mye på dette på dass. Er der det hører hjemme også.

Lenke til kommentar

Logikken til enkelte familiemedlemmer.

Lillesøsteren min reiser til Syden med kjæresten ei uke, lar alle plikter og alt forfalle til og med to uker før hun drar. Storebroren min kom hjem fra Mexico for ikke lenge siden, og flytter til Grimstad om et par uker.

Som med andre ord vil si at mine nazi foreldre lar alt arbeidet hennes forfalle på meg. Får satans mye kjeft for ikke å ha gjort det. Hva faen, det er jo ikke mine plikter engang?

ARGH

Lenke til kommentar

Da sier du at du gjerne tar pliktene hennes mens hun er borte, men spør m om de ikke synes det er litt døyt at du skal ta dem tre uker FØR hun (i motsetning til deg) drar på en ukes turtelldue-tur?

Skaffer deg sannsynligvis glorious moral victory. Prisen du må betale for å slippe to uker med mas, er i midlertid en ukes ekstra plikter.

Lenke til kommentar

Jeg spør alltid om hun kan ta pliktene mine før jeg reiser bort. For eks. at vi bytter uker på pliktene, slik at jeg får tatt det før jeg drar. Verdt det med en uke ekstra mas, for to uker uten mas.

Imotsetning til henne tar jeg det opp med henne en stund før jeg drar, istedenfor bare å kaste alt over på henne.

Mye artigere å hjelpe til om får en heads up først. Da betyr det ikke så mye om det er ên uke, eller tre uker. Da kan jeg planlegge tiden rundt pliktene, og slipper kjeft fra foreldrene mine for at jeg ikke har tatt på meg hennes oppgaver mens hun har vært borte.

Lenke til kommentar

Jeg spør alltid om hun kan ta pliktene mine før jeg reiser bort. For eks. at vi bytter uker på pliktene, slik at jeg får tatt det før jeg drar. Verdt det med en uke ekstra mas, for to uker uten mas.

Imotsetning til henne tar jeg det opp med henne en stund før jeg drar, istedenfor bare å kaste alt over på henne.

Mye artigere å hjelpe til om får en heads up først. Da betyr det ikke så mye om det er ên uke, eller tre uker. Da kan jeg planlegge tiden rundt pliktene, og slipper kjeft fra foreldrene mine for at jeg ikke har tatt på meg hennes oppgaver mens hun har vært borte.

Beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...