Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvorfor kan de ikke lagre alderen min slik at jeg slipper å trykke den inn hver gang. Endte opp med og si at jeg er født 4 august 2012 og får nå ikke kikket på spill med 18 års aldersgrense. Noen som har fix?

Restart Steam.

Men hva er egentlig poenget for de å ha en slik ting hvor man kan velge fødselsdato? Kunne jo ikke vært enklere å fake datoen du er født...

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/ny...ik-3845384.html

Flere naboer har hørt skrik

Vi hørte et skjærende, vondt skrik. Det var ikke bare krangling eller noe sånt, men noen som skrek.

----Men ingen brydde seg virker det som,men på TV skal de for å fortelle----

Det irriterer meg så grenseløst...

Håper at jeg aldri blir sånn,faktisk lover jeg på min bestefars grav at jeg aldri skal bli sånn som disse naboene.

Edit: Tar høyde for at media har fremstilt det feil..

Endret av sykkeliten
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Faen, hvor vanskelig kan det være for Valve å legge til en option for å fortsette nedlasting av spill i Steam mens jeg spiller? Jeg glemmer alltid å alt-tabbe for å skru på download igjen..

Irritert.

Dette er utviklaren sin feil. Det er ein variabel i kvart spel som bestemmer om steam skal pause downloads. Dei fleste spel har dessverre dette på som default.

Og hvorfor kan de ikke lagre alderen min slik at jeg slipper å trykke den inn hver gang. Endte opp med og si at jeg er født 4 august 2012 og får nå ikke kikket på spill med 18 års aldersgrense. Noen som har fix?

Dei gjer det. Eg skreiv inn 1 januar 1990, og kvar gong eg skal inn på noko 18+, må eg berre trykke confirm, sidan 1990 dukkar opp automatisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men hvorfor ikke lagre den alderen for all fremtid? Er ikke hele poenget med steam at det er personlig. Det er vel samme faen om din steam konto da er registrert som 80år eller 20år når du uansett lyver om det? Unødvendig og ha det ekstra steget hver gang man skal inn på noe som er M rated..

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...