Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de har satt ned fartsgrensen fra 50 til 40km/t på en strekning jeg kjører til og fra skolen i ukedagene. Søren så unødvendig. Som om det ikke var kjedelig nok å prøve å holde 50 fra før...

Og det "verste" er at politiet kan finne på å holde en random laserkontroll der hvilken som helst dag... Lett å ryke på en smell i 50-soner.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ta hensyn til andre folk. Vet du.

Og du kan anmelde han hvis han ikke har tillatelse til å ha overvåkning/skilt som sier "overvåket område" typ ting.

Det må være skiltet, og jeg tror faktisk han må ha tillatelse.

Stjeling av strøm kan anmeldes, sniking på deres eiendom kan anmeldes?(usikker)

Hensyn til folk? Hva tenker du på da egentlig om jeg får spørre?

Og, det er vi som har overvåkningskameraer. Vi satt faktisk opp et skilt som sto "området/eiendommen er overvåket, ingen adgang", men frekke faen tok vekk skiltet!

Men anmelde, sikkert mye styr osv.

Men værst av alt er at han er pensjonert lendsmann!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

At de har satt ned fartsgrensen fra 50 til 40km/t på en strekning jeg kjører til og fra skolen i ukedagene. Søren så unødvendig. Som om det ikke var kjedelig nok å prøve å holde 50 fra før...

Og det "verste" er at politiet kan finne på å holde en random laserkontroll der hvilken som helst dag... Lett å ryke på en smell i 50-soner.

Det er akkurat det. Den strekningen er fra før ofte kontrollert, og det blir nok ikke mindre nå fremover...

Lenke til kommentar

1. Installer Imgur-addon til Chrome

2. Høyreklikk på hvilket som helst bilde

3. Det lastes opp automatisk og link havner på utklippstavle

4. ???

5. PROFIT!

>chrome

moCnX.gif

Er forresten irriterende at Imgur addonen til Chrome er bedre enn den til Firefox. Får vel sjekke om den er blitt bedre enn siden sist. Kunne ikke velge hvilket album o.l. før så var mer eller mindre ubrukelig for min del.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når disse revner!

Har en rull hvor det er nesten umulig å få av en pose. Den ryker på langs samme hvor forsiktig jeg er. Tåler ingenting.

Mulig rullen begynner å bli gammel og har "gått ut på dato" eller noe.

Derfor jeg kaster matsøpla i vanlig søppel.

Fuck the police.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...