Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater når jeg skal kopiere bildeadressen (sånn som slutter på .jpg) for å lime inn i forumet...... Og så klarer jeg ikke å finne bildeadressen!

Vanligvis kan jeg høyreklikke, og velge "Kopier bildeadressen".

Men noen bilder slutter ikke på .jpg eller andre bildeformater.

Bare en lang rekke bokstaver og tall.

HATER det.

Noen som vet om en løsning?

Bortsett fra å laste ned bildet og laste det opp på photobucket, og få alle slags copyrightproblemer?

Lenke til kommentar

Mannen med ljåen har rett i at Prius er mer skadelig for miljøet å produsere enn Hummer.

Har en annen artikkel The Prius Bad for the Environment?

Beklager, men så interessant er ikke saken at jeg gidder å lese lange artikler med shitloads av comments for å sette meg inn i saken ordentlig. Poenget mitt var uansett det at jeg ikke nødvendigvis mener at Prius er noen miljøvennlig bil selv om jeg misliker Hummer..

Det irriterer å gå med folk som går sakte.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Hater når jeg skal kopiere bildeadressen (sånn som slutter på .jpg) for å lime inn i forumet...... Og så klarer jeg ikke å finne bildeadressen!

Vanligvis kan jeg høyreklikke, og velge "Kopier bildeadressen".

Men noen bilder slutter ikke på .jpg eller andre bildeformater.

Bare en lang rekke bokstaver og tall.

HATER det.

Noen som vet om en løsning?

Bortsett fra å laste ned bildet og laste det opp på photobucket, og få alle slags copyrightproblemer?

Åpne bildet kan fungere. Vet ikke hvordan man skal fikse det med bilder fra twitter og det irriterer meg også. Plager meg også at forumets avataropplaster ikke godtar bilder som er større enn 20KB til tross for at bildene kommer til å bli under 20KB etter at bildet har blitt redusert til 100x100 piklser.

Lenke til kommentar

Ja, faktisk.

Hadde lyst til å kopiere bildet av "KATTEETATEN" inn i SnowDog-tråden.

http://www.vg.no/rei...?artid=10067489

For å kunne lime det inn i tråden må det slutte på ".jpg" eller andre filetternavn.

Men jeg får bare dette:

http://imbo01.vg.no/users/bildespesial/images/7e3061c5dd32a3008e7688bef8438d2b?t[]=crop%3Ax%3D0%2Cy%3D0%2Cwidth%3D2592%2Cheight%3D1728&t[]=maxSize%3Awidth%3D834%2Cheight%3D556&accessToken=11b6e5bb51128afe26851b54fc3fdf24b433a5d53b38c768f6f9d3c497a3143e

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Høyreklikk->vis bilde og så høyreklikk->lagre bilde fungerer fint. Vet du helst ville ha linken, men hvis du skal bruke det et sted som ikke godtar noe annet enn .jpg-endinger, tror jeg ikke du har noe valg. Tror ingen saksøker deg om du lasteret opp på imgur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...