Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg har ikke råd til bilen jeg har lyst på, ikke nå med en gang uansett Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 lolnorge Damn right. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hater når jeg skal kopiere bildeadressen (sånn som slutter på .jpg) for å lime inn i forumet...... Og så klarer jeg ikke å finne bildeadressen! Vanligvis kan jeg høyreklikke, og velge "Kopier bildeadressen". Men noen bilder slutter ikke på .jpg eller andre bildeformater. Bare en lang rekke bokstaver og tall. HATER det. Noen som vet om en løsning? Bortsett fra å laste ned bildet og laste det opp på photobucket, og få alle slags copyrightproblemer? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Mannen med ljåen har rett i at Prius er mer skadelig for miljøet å produsere enn Hummer. Har en annen artikkel The Prius Bad for the Environment? Beklager, men så interessant er ikke saken at jeg gidder å lese lange artikler med shitloads av comments for å sette meg inn i saken ordentlig. Poenget mitt var uansett det at jeg ikke nødvendigvis mener at Prius er noen miljøvennlig bil selv om jeg misliker Hummer.. Det irriterer å gå med folk som går sakte. Endret 4. august 2012 av Occi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 DVS kjerringer som skal lukte, ta på, og se nøye på alle klesplagg? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hater når jeg skal kopiere bildeadressen (sånn som slutter på .jpg) for å lime inn i forumet...... Og så klarer jeg ikke å finne bildeadressen! Vanligvis kan jeg høyreklikke, og velge "Kopier bildeadressen". Men noen bilder slutter ikke på .jpg eller andre bildeformater. Bare en lang rekke bokstaver og tall. HATER det. Noen som vet om en løsning? Bortsett fra å laste ned bildet og laste det opp på photobucket, og få alle slags copyrightproblemer? Åpne bildet kan fungere. Vet ikke hvordan man skal fikse det med bilder fra twitter og det irriterer meg også. Plager meg også at forumets avataropplaster ikke godtar bilder som er større enn 20KB til tross for at bildene kommer til å bli under 20KB etter at bildet har blitt redusert til 100x100 piklser. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva faen er på avataren din cowboy bob? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 En gris med store baller som har bæsjet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Cowboy bob, om du bruker Gravatar-funksjonen til forumet, så slipper du å tenke på bildestørrelse som et problem. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ja, i noen tilfeller fungerer det å "åpne bilde i ny fane", og kopiere det fra adresselinjen derfra, selv om det ikke funker å "kopier bildeadresse". Men når begge de feiler... Noen løsning? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har du et eksempel i farten, Mr Hello Kitty med ljåen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Ja, faktisk. Hadde lyst til å kopiere bildet av "KATTEETATEN" inn i SnowDog-tråden. http://www.vg.no/rei...?artid=10067489 For å kunne lime det inn i tråden må det slutte på ".jpg" eller andre filetternavn. Men jeg får bare dette: http://imbo01.vg.no/users/bildespesial/images/7e3061c5dd32a3008e7688bef8438d2b?t[]=crop%3Ax%3D0%2Cy%3D0%2Cwidth%3D2592%2Cheight%3D1728&t[]=maxSize%3Awidth%3D834%2Cheight%3D556&accessToken=11b6e5bb51128afe26851b54fc3fdf24b433a5d53b38c768f6f9d3c497a3143e Endret 4. august 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Irriterer metg noe så sinnsykt når pikken ikke vil gli inn i hunden min 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Høyreklikk->vis bilde og så høyreklikk->lagre bilde fungerer fint. Vet du helst ville ha linken, men hvis du skal bruke det et sted som ikke godtar noe annet enn .jpg-endinger, tror jeg ikke du har noe valg. Tror ingen saksøker deg om du lasteret opp på imgur. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Irriterer metg noe så sinnsykt når pikken ikke vil gli inn i hunden min Sitert for epic rape. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 laste det opp på photobucket ISHYGDDT Seriøst, Photobucket? Av alle ting? Til og med bildr.no hadde vore betre. Prøv imgur, kanskje. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jepp, var bare et eksempel jeg kom på i farten. Sluttet ved nærmere ettertanke å bruke Photobøtta etter at det kom en popup som krevde registrering etter å ha lastet opp bilde. De kan drømme videre. Bruker selvsagt imgur nå. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Photobucket, Bildr og Imageshack er shit tier. Imgur > *. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) imageshack.us E: Damnit, Occi var før meg. Nå ser det ut som om jeg kopierte etter han. Endret 4. august 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå