Amberlamps Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Noe alla Volkswagen Golf er fornuftige biler for folk flest. Blir GTI på meg når jeg er ferdig med utdanningen... og denne som konebil: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Er det ikke sukrin som er ubrukelig i væske fordi det blir exotermisk? Jaja, nå får vi snart Stevia godkjent her på bjerget og, så da er det ikke så nøye. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Du vet hva eksotermisk betyr ? (En eksotermisk reaksjon avgir varme) Feks hvis du heller vann i syre så blir det utviklet varme, det er en eksotermisk reaksjon. Derfor syre i vann går an og vann i syre blir pang (Fordi det blir så voldsom varmeutvikling at det smeller) Og det var science 101 for i kveld Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Men stevia smaker jo drit, nei rørsukker ftw! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 På tide å rydde rommet, ser ut som Hiroshima her inne. Får gjøre det imorgen! Skal straks ha et 10-timers skift, deretter rett ut igjen. Phew! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Menn som ikke tar et nei for et nei. Har jeg sagt at du er i friendzonen, så er det ingen vei tilbake. Hjelper ikke hvor mange fuckings år du prøver. Og, nei, jeg er ikke et trophy. Om det ikke holder med et enkelt, nei, så hjelper det vel med et ydmykende avslag, der du får se at du ikke har noe å konkurrere med. FUCK OFF Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har tilgode og se en SUV slite i bakker! Småbiler derimot... lol. Jeg har kjørt opp en bratt og glatt bakke med en opel corsa 1991, mens en BMW SUV sklei av veien. (dvs ut i grøfta) Alt kommer ann på sjaføren. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 På tide å rydde rommet, ser ut som Hiroshima her inne. Får gjøre det imorgen! Skal straks ha et 10-timers skift, deretter rett ut igjen. Phew! Det har jeg sagt i fire uker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Siden jeg har bodd alene en stund, så har jeg oppdaget at det beste er bare å gjøre det. Istedet for "skal gjøre det i morgen" og andre slike finurlige utsettelser.' (Tatt pause i ryddinga as we speak) Endret 4. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Rydder selv to ganger i måneden, livet er for kort til å rydde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Irriterer at The Secret World nekter å funke. Hadde sett frem til å prøve det gratis nå i helga, men har fått samme feilmeldinga siden igår, og det er umulig å opprette nye brukerkontoer. Fuck off, Funcom. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hahah Sexylubb Noe annet en SUV blir for smått. Liker å sitte høyt. Hadde det heller ikke vært for de forpulte smale veiene her på Paradis og opp til oss hadde vi hatt en Hummer. Utrolig irriterende å tenke på! Hummerne er så deilige! <3 Hummer på vanlig vei er direkte latterlig. Nesten pinlig hvor idiotisk det er. Tar unødvendig stor plass, sluker bensin, er ikke spesielt pen, dyr for hva du får og er ikke beregnet på dette i det hele tatt. Finnes så mange andre SUVer som er et mye mer naturlig valg. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Haha, hummer er jo latterlig teit. Er en fyr oppi bygda her som har hummer. Felgene han kjøpte med er jo mer verdt en hummeren selv. De nye hummerene er ikke spesielt gode i offroad heller, om det er "riking" hummeren du tenker på. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Trenger ikke "pimpe" Hummeren heller før den ser stygg ut for å være ærlig. Når man da ser mannfolk droppe av ungene sine på trening eller whatever med Hummer og du ser de er så jævlig stolte så må jeg nesten bare le litt. Forøvrig irriterer det meg noe jævlig at tannkjøttet mitt har klødd de siste to døgnene, og at jeg samtidig har fått et hakk med en skarp kant i den ene hjørnetanna som jeg hele tiden kommer borti med tunga. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Smitteaspektet ved å være syk. Faren for å smitte andre som hindrer meg i å farte rundt, møte folk, feste osv, ikke sykdommen. Endret 4. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det jeg tenkte på var at veiene på paradis er trange i utgangspunktet, som i store deler av Bergen ellers også. Folk må ha lov til å kjøpe og kjøre SUV-er (selv om det er idiotisk mtp drivstofforbruk osv). Men folk bør kanskje tenke litt over hvor de bor når de kjøper dem og. Og faktisk lære seg å bruke dem... Ler meg skakk hver gang jeg ser en SUV som sniker seg gjennom gater som i utgangspunktet er fulle av idiotiske parkeringer. Griner stille inni meg hver gang jeg ikke kommer meg gjennom en gate fordi en tulling har parkert SUV-en sin der og sperra for all annen trafikk med bredde over 200cm. Og rister oppgitt på hodet når førerene av SUV-ene ikke tør å kjøre forbi meg der jeg står parkert selv om en lastebil nettopp gjorde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Og nå virker det som om naboen har slått på subben og har kompiser på besøk og planlegger å holde på som i går... De under pleide å skru på lydanlegget kl 7 på morgenen i flere uker tidligere i år, men en lørdagsmorgen kokte det over for meg, så tok jeg lenestolen min, løftet den over hodet mitt og smalt den i gulvet et par tre ganger. Etter det har det vært forholdsvis stille. Ja , selv Chuck Norris har et metningspunkt , ho ho Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Linje 15 vil frå 13. august gå kvart 20. minutt i staden for kvart kvarter, med unntak av i rushtida. Stensland tar stort sett bussen til sentrum utanom rushtid. - Det blir eg ganske skuffa over. Eg veit at både eg og andre har vore så nøgd med at bussen går såpass ofte sidan sist omlegging. No byrjar eg nok å ta bilen igjen, seier Stensland. Skyss kuttar 70 avgangar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvis ikke jeg er tilbakestående (noe jeg tror jeg er) så betyr jo det at man må "bare" vente 5 min ekstra? Er det så mye, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå