Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet hva eksotermisk betyr ? (En eksotermisk reaksjon avgir varme)

Feks hvis du heller vann i syre så blir det utviklet varme, det er en eksotermisk reaksjon.

Derfor syre i vann går an og vann i syre blir pang (Fordi det blir så voldsom varmeutvikling at det smeller)

Og det var science 101 for i kveld :p

Lenke til kommentar

Menn som ikke tar et nei for et nei. Har jeg sagt at du er i friendzonen, så er det ingen vei tilbake. Hjelper ikke hvor mange fuckings år du prøver. Og, nei, jeg er ikke et trophy. Om det ikke holder med et enkelt, nei, så hjelper det vel med et ydmykende avslag, der du får se at du ikke har noe å konkurrere med. FUCK OFF

Lenke til kommentar

Hahah Sexylubb

Noe annet en SUV blir for smått. Liker å sitte høyt.

Hadde det heller ikke vært for de forpulte smale veiene her på Paradis og opp til oss hadde vi hatt en Hummer. Utrolig irriterende å tenke på! Hummerne er så deilige! <3

Hummer på vanlig vei er direkte latterlig. Nesten pinlig hvor idiotisk det er. Tar unødvendig stor plass, sluker bensin, er ikke spesielt pen, dyr for hva du får og er ikke beregnet på dette i det hele tatt. Finnes så mange andre SUVer som er et mye mer naturlig valg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Trenger ikke "pimpe" Hummeren heller før den ser stygg ut for å være ærlig. Når man da ser mannfolk droppe av ungene sine på trening eller whatever med Hummer og du ser de er så jævlig stolte så må jeg nesten bare le litt.

Forøvrig irriterer det meg noe jævlig at tannkjøttet mitt har klødd de siste to døgnene, og at jeg samtidig har fått et hakk med en skarp kant i den ene hjørnetanna som jeg hele tiden kommer borti med tunga.

Lenke til kommentar

Det jeg tenkte på var at veiene på paradis er trange i utgangspunktet, som i store deler av Bergen ellers også. Folk må ha lov til å kjøpe og kjøre SUV-er (selv om det er idiotisk mtp drivstofforbruk osv). Men folk bør kanskje tenke litt over hvor de bor når de kjøper dem og. Og faktisk lære seg å bruke dem...

Ler meg skakk hver gang jeg ser en SUV som sniker seg gjennom gater som i utgangspunktet er fulle av idiotiske parkeringer. Griner stille inni meg hver gang jeg ikke kommer meg gjennom en gate fordi en tulling har parkert SUV-en sin der og sperra for all annen trafikk med bredde over 200cm. Og rister oppgitt på hodet når førerene av SUV-ene ikke tør å kjøre forbi meg der jeg står parkert selv om en lastebil nettopp gjorde det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Og nå virker det som om naboen har slått på subben og har kompiser på besøk og planlegger å holde på som i går...

De under pleide å skru på lydanlegget kl 7 på morgenen i flere uker tidligere i år, men en lørdagsmorgen kokte det over for meg, så tok jeg lenestolen min, løftet den over hodet mitt og smalt den i gulvet et par tre ganger. Etter det har det vært forholdsvis stille.

Ja , selv Chuck Norris har et metningspunkt , ho ho :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...