Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

De som ikke setter pris på det de har.

Hadde gitt mye for å vært helt frisk å kunne gått skole som alle andre. Men etter å ha prøvd to år på rad med allmennfaglig påbyggning, men måttet slutte av pga at jeg ikke klarte å møte opp lenger pga sykdom, enda jeg hadde veldig gode karakterer.

Kunne vært ferdig med lærlingetida, eller begynt på sisteåret mitt på Petrouleum, eller Maskiningeniør.

Men istedenfor har jeg slitt med kronisk sykdom i tre år nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Skaffe nye innfatninger og glass til disse.

2. Endelig finne noen som ser okay ut og som KANSKJE ikke er for små

3. De er ferdig, og etter en dags bruk så viser det seg at de sitter alt for stramt

4. Tiden det tar å få de til å faktisk være behagelige å ha på (til og fra optiker regelmessig)

5. Hodepinen brillene medfører i denne tidsperioden

Lenke til kommentar

At denne ble solgt mens jeg var på ferie... http://www.finn.no/f...nnkode=35194455

HELT PERFEKT! Alt etter min smak (spesielt kjøkkenet!), sjøutsikt, privat parkering og perfekt størrelse. Er veldig lite ute for tiden, og det som er interessant er det alltid noe galt med. Enten er det ikke parkering, fellesgjeld, eller så e de dyre tingene (kjøkken, bad) helt jævlige.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Fy faen for et rasshøl. "Åh nei jeg måtte gå noen ekstra meter så nå tar jeg en sjanse på at noen brenner inne!"

Er samme her på Paradis. Går en vei forbi gymnaset her, så når det er skoletid så står alle elevene parkert på denne veien, og da blir det jævla smalt at ikke engang vi med SUV kommer forbi, IHVERTFALL ikke en brannbil! Heller ikke bossbilen, så etter vi hadde ringt inn og meldt i fra om dette og bossbilen jævla irritert, ble det satt opp parkering forbudt skilt.

Lenke til kommentar

Fy faen for et rasshøl. "Åh nei jeg måtte gå noen ekstra meter så nå tar jeg en sjanse på at noen brenner inne!"

Er samme her på Paradis. Går en vei forbi gymnaset her, så når det er skoletid så står alle elevene parkert på denne veien, og da blir det jævla smalt at ikke engang vi med SUV kommer forbi, IHVERTFALL ikke en brannbil! Heller ikke bossbilen, så etter vi hadde ringt inn og meldt i fra om dette og bossbilen jævla irritert, ble det satt opp parkering forbudt skilt.

Beklager, men det eneste jeg tenkte når jeg leste det du skrev var "nei og nei, stakkars menneskene på Paradis som ikke kommer frem i SUV-ene sine". Tihi.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hahah Sexylubb

Noe annet en SUV blir for smått. Liker å sitte høyt.

Hadde det heller ikke vært for de forpulte smale veiene her på Paradis og opp til oss hadde vi hatt en Hummer. Utrolig irriterende å tenke på! Hummerne er så deilige! <3

Refsa: Ja, SUV og gode dekk må til :p

Har tilgode og se en SUV slite i bakker! Småbiler derimot... lol.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hører dere er skikkelig misunnelig på SUV-eiere her. :)

Misunnelige? Jeg har nok penger til å kjøpe meg en 2001 X5 i Storbritannia (Vel å merke så koster de kun rundt 40K NOK der), likevel så har jeg noe i mot folk som bruker penger på en overpriset SUV istedet for en skikkelig og "fornuftig" bil. Det er også riktig at alle middelaldrende menn som har SUV har en tendens til å være drittsekker i trafikken.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hahah Sexylubb

Noe annet en SUV blir for smått. Liker å sitte høyt.

Hadde det heller ikke vært for de forpulte smale veiene her på Paradis og opp til oss hadde vi hatt en Hummer. Utrolig irriterende å tenke på! Hummerne er så deilige! <3

Refsa: Ja, SUV og gode dekk må til :p

Har tilgode og se en SUV slite i bakker! Småbiler derimot... lol.

Paradis som i Storhaug, Stavanger?

Lenke til kommentar

Paradis som i Storhaug, Stavanger?

Som Notelitten sier, i Bergen, Fana området ;)

Notelitten: elbil aka fornuftigbil ftw. Jo mindre jo bedre og miljøvennlig, perfekt for bysentrum only.... :p

Men SUV er det eneste som funker på vestlandet :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

At sukrin ikke er lovlig i drikkevarer i EU (og dermed Norge pga EØS-pisset).

Tror følgende samtale skjedde i EU:

"Vi har funnet et sukkeralkohol som er 100% trygt og sunt for alle som kan erstatte sukker! Det har null kalorier og har ingen effekt på blodsukkeret!"

"Hva?! Dette må vi forby!"

"Done!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...