Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Musikk der en neger rapper, og ei kjerring synger i refrenget.

Hørt det før. Prøv å lag noe bra istedet.

B...B...But Eminem and Rihanna!!! xDDD

inb4 lycfag

Bærbar suger ballesvette

Din bærbar suger ballesvette

Min forøvrig er ganske så flott å være ærlig.

BIOSen til HP er rimelig oversiktlig

HAHAHAHAHA, you've got to be kidding me. Dette er helt feil konsumentlaptopene.

Vet du om BIOSen på konsumentlaptopene til HP er annerledes enn profflaptopene? Syns BIOSen på min Probook er helt ok. Har masse funksjonalitet og enkel å bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi var ute hos en av våre klienter i dag, og datteren til sjefen var der også, gikk og svinsa rundt.

Så sier han jeg arbeider med "ja, sku ha bøyd ho over å sniffa ho i ræva", og jeg svarer med "ja, ordentlig doggystyle", så ser vi hun komme rundt et hjørne, hun hørte alt, heldigvis tok hun det med et smil :whistle:

• Liker 6
Lenke til kommentar

De under pleide å skru på lydanlegget kl 7 på morgenen i flere uker tidligere i år, men en lørdagsmorgen kokte det over for meg, så tok jeg lenestolen min, løftet den over hodet mitt og smalt den i gulvet et par tre ganger. Etter det har det vært forholdsvis stille.

Det var da voldsomt, hvorfor reagerte de ikke da du sa ifra tidligere?

De hadde fått kjeft av husverten for å spille høyt før, men tydeligvis tenkte de at så lenge ikke han var i nærheten så kunne de fortsette.

Lenke til kommentar
Æ har fått nok av intulektuelle samtala

Om ka som burd blitt gjort annerledes

Æ mein, æ løs gjerne verdensproblema

Men akkurat her og nu, føles det mæst nærliggande

Og slutt å gjør sæ til, og bare gjør det æ egentlig vil

Æ vil bare dans

BRENN EN VISS PLASS DIN MONGO

Endret av ikkespisgress
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så sier han jeg arbeider med "ja, sku ha bøyd ho over å sniffa ho i ræva", og jeg svarer med "ja, ordentlig doggystyle", så ser vi hun komme rundt et hjørne, hun hørte alt, heldigvis tok hun det med et smil :whistle:

Sniffa ho i ræva? srsly? :ermm:
Lenke til kommentar

Vet du om BIOSen på konsumentlaptopene til HP er annerledes enn profflaptopene? Syns BIOSen på min Probook er helt ok. Har masse funksjonalitet og enkel å bruke.

Jeg har vært borti konsumentlaptopene til HP, og UI-et er kanskje oversiktlig (fordi den er fordummet, og mangler funksjonalitet). Det er derimot ikke bare det som går inn i en god BIOS.

Lenke til kommentar

Jeg var våken i 3 døgn med tannverk en gang. Jeg tok meget sterke smertestillende, og mange ganger anbefalt dose. Hjalp ikke en dritt.

Det som hjalp min tannverk var Ibumetin. Det er den mest effektive smertestillende jeg har prøvd til nå.

Lenke til kommentar

Igjen irriterer jeg meg grønn over at mamma, som har en jobb, og stefaren min, som har en jobb ber meg, som ikke har jobb (til tross for 11 søknader bare denne uken. Fml.) om penger. Ikke rart de er blakke når de faller for hvert eneste 1-kroners-tilbud de kommer over (to mobiler og et nettbrett bare forrige måned).

Kort og godt, irriterer meg over idiotiske foreldre.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...