Occi Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Musikk der en neger rapper, og ei kjerring synger i refrenget. Hørt det før. Prøv å lag noe bra istedet. B...B...But Eminem and Rihanna!!! xDDD inb4 lycfag Bærbar suger ballesvette Din bærbar suger ballesvette Min forøvrig er ganske så flott å være ærlig. BIOSen til HP er rimelig oversiktlig HAHAHAHAHA, you've got to be kidding me. Dette er helt feil på konsumentlaptopene. Vet du om BIOSen på konsumentlaptopene til HP er annerledes enn profflaptopene? Syns BIOSen på min Probook er helt ok. Har masse funksjonalitet og enkel å bruke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Vi var ute hos en av våre klienter i dag, og datteren til sjefen var der også, gikk og svinsa rundt. Så sier han jeg arbeider med "ja, sku ha bøyd ho over å sniffa ho i ræva", og jeg svarer med "ja, ordentlig doggystyle", så ser vi hun komme rundt et hjørne, hun hørte alt, heldigvis tok hun det med et smil 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Sirkus Eliassen. FUCK OFF 4 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Folk som prøver å diskutere noe med meg, men kjører "Jeg er ikke enig, så du tar feil." trikset HELE veien... Hva er vitsen med en diskusjon om man ikke kan se ting fra flere perspektiver...? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Da var jeg sengeliggende for første gang i år. Wat do God bedring! Tusen takk Dette er meg hver gang jeg prøver å stå opp i dag: Endret 3. august 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 De under pleide å skru på lydanlegget kl 7 på morgenen i flere uker tidligere i år, men en lørdagsmorgen kokte det over for meg, så tok jeg lenestolen min, løftet den over hodet mitt og smalt den i gulvet et par tre ganger. Etter det har det vært forholdsvis stille. Det var da voldsomt, hvorfor reagerte de ikke da du sa ifra tidligere? De hadde fått kjeft av husverten for å spille høyt før, men tydeligvis tenkte de at så lenge ikke han var i nærheten så kunne de fortsette. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Sirkus Eliassen. FUCK OFF FØR DU GÅR; FØR DU GÅR; FØR DU GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRR 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Æ har fått nok av intulektuelle samtalaOm ka som burd blitt gjort annerledes Æ mein, æ løs gjerne verdensproblema Men akkurat her og nu, føles det mæst nærliggande Og slutt å gjør sæ til, og bare gjør det æ egentlig vil Æ vil bare dans BRENN EN VISS PLASS DIN MONGO Endret 3. august 2012 av ikkespisgress 5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så sier han jeg arbeider med "ja, sku ha bøyd ho over å sniffa ho i ræva", og jeg svarer med "ja, ordentlig doggystyle", så ser vi hun komme rundt et hjørne, hun hørte alt, heldigvis tok hun det med et smil Sniffa ho i ræva? srsly? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Vet du om BIOSen på konsumentlaptopene til HP er annerledes enn profflaptopene? Syns BIOSen på min Probook er helt ok. Har masse funksjonalitet og enkel å bruke. Jeg har vært borti konsumentlaptopene til HP, og UI-et er kanskje oversiktlig (fordi den er fordummet, og mangler funksjonalitet). Det er derimot ikke bare det som går inn i en god BIOS. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg var våken i 3 døgn med tannverk en gang. Jeg tok meget sterke smertestillende, og mange ganger anbefalt dose. Hjalp ikke en dritt. Det som hjalp min tannverk var Ibumetin. Det er den mest effektive smertestillende jeg har prøvd til nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 http://www.ba.no/motormagasinet/article6174499.ece Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Igjen irriterer jeg meg grønn over at mamma, som har en jobb, og stefaren min, som har en jobb ber meg, som ikke har jobb (til tross for 11 søknader bare denne uken. Fml.) om penger. Ikke rart de er blakke når de faller for hvert eneste 1-kroners-tilbud de kommer over (to mobiler og et nettbrett bare forrige måned). Kort og godt, irriterer meg over idiotiske foreldre. Endret 3. august 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Derfor du må bruke pengene dine, slik at du kan si "har ikke penger, har ikke jobb". Eller bare "nei, de pengene har jeg brukt", evnt at du sparer opp penger til kjøp av leilighet eller hva faen du vil si. Endret 3. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Derfor du må bruke pengene dine, slik at du kan si "har ikke penger, har ikke jobb". Eller bare "nei, de pengene har jeg brukt", evnt at du sparer opp penger til kjøp av leilighet eller hva faen du vil si. Eller sveitsisk bankkonto. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvis foreldrene hans jobber i Kripos/PST, sure. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 http://www.ba.no/mot...icle6174499.ece Fy faen for et rasshøl. "Åh nei jeg måtte gå noen ekstra meter så nå tar jeg en sjanse på at noen brenner inne!" 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Bergen trenger flere parkeringsplasser vet du. Det er for gale at det ikke er påtvunget beboerene på Minde å ofre hagene sine for dette formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå