Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker, "skal jeg kjøpe meg en ny laptop". Setter meg så ned for å installere et program på muttern sin pc og alt bare henger seg opp. Well fuck it. Blir nok aldri en bærbar pc fra noen helvettes consumer leverandør på meg noen sinne igjen.

Skal du skaffe deg en laptop, sørg for at du skaffer deg en fra profflinjene. Dell, HP og Lenovo har alle skikkelige gode proffmaskiner som ikke kommer til å bli ødelagt med det første.

BIOSen til HP er rimelig oversiktlig

HAHAHAHAHA, you've got to be kidding me. Dette er helt feil på konsumentlaptopene.

Oversiktlig i menyen er de kanskje, men det er fordi de er fordummet. Du kan ikke gjøre på nærheten like mye som en skikkelig BIOS. For det andre har de rævdårlig ACPI, som gjør at til og med Windows har problemer med batterisparing og viftestyring uten HP bloatware. Til sist må jeg bare si at BIOS-oppdateringer er skjeldent, og en laptopserie blir gjerne droppet med ingen eller kun en BIOS-oppdatering.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så klart går skjermen eg nettopp har kjøpt ned i pris rett etter eg har fått den.

Hvis du har kjøpt den fra Komplett, kan du bare kontakte dem og si fra, så kan du få tilbakebetalt mellomlegget. Samme skjedde meg da jeg kjøpte SSD og det ordnet seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...