FrankBjarne Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Spesielt når leverandøren er så snill at han stapper pcen full av shareware. "se her vi gir deg det værste faens antivirus programmet noe sinne laget kalt Norton. Vi gjorde dette fordi FUCK DEG". 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Derfor fjerner man all dritten. Det er ikke rakettvitenskap. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Interessen min for å kuke rundt med det er lik null. Trenger jeg ikke så gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Du trenger jo tydeligvis - den henger seg jo. Kjøp dg en maskin med ferdiginstallert og satt op Ubuntu på, eller betal 15k for en som delvis fungerer med Windows og ikke detter fra hverandre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Muttern er jo vant med at ting tar hundre år så for min del er det samme faen. Bare vet at jeg ikke skal bevege meg inn på noe bærbart marked før jeg får støtte til å kjøpe det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Du veit du kan laste ned reint Windows på Windows sine heimesider, og så aktivere det med koda som mest sannsynleg står under laptopen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Du veit jeg ikke gidder det? Og at det alltid vil følge med bloatware fra HP om jeg ikke fjerner alt som heter backup partisjon? I tillegg er bios'en dems fucka og jeg gidder rett og slett ikke styret som oppstår. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 BIOSen til HP er rimelig oversiktlig, og det å fjerne bloatware er kjempe-enkelt. Men for all del. Det er mye enklere å syte og klage over problemet, enn å tenke seg til en løsning. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg ser da løsningen på problemet, men dere ser ikke hva jeg sier. Jeg gidder ikke styre med det når muttern allikevel ikke legger merke til det. Deal with it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg tror moren din legger merke til det. Om du fikset PC-en til henne, og sa også at "nå skal PC-en din være mye, mye kjappere", vil hun bli veldig glad. Er ikke du glad i moren? Fy, for en slemming. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 NEEEEEI. Klump i halsen. Hater sånn der forkjølelsessak som sitter i halsen og nesten gir meg brekninger 24/7. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Tenker, "skal jeg kjøpe meg en ny laptop". Setter meg så ned for å installere et program på muttern sin pc og alt bare henger seg opp. Well fuck it. Blir nok aldri en bærbar pc fra noen helvettes consumer leverandør på meg noen sinne igjen. Skal du skaffe deg en laptop, sørg for at du skaffer deg en fra profflinjene. Dell, HP og Lenovo har alle skikkelige gode proffmaskiner som ikke kommer til å bli ødelagt med det første. BIOSen til HP er rimelig oversiktlig HAHAHAHAHA, you've got to be kidding me. Dette er helt feil på konsumentlaptopene. Oversiktlig i menyen er de kanskje, men det er fordi de er fordummet. Du kan ikke gjøre på nærheten like mye som en skikkelig BIOS. For det andre har de rævdårlig ACPI, som gjør at til og med Windows har problemer med batterisparing og viftestyring uten HP bloatware. Til sist må jeg bare si at BIOS-oppdateringer er skjeldent, og en laptopserie blir gjerne droppet med ingen eller kun en BIOS-oppdatering. Endret 3. august 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så klart går skjermen eg nettopp har kjøpt ned i pris rett etter eg har fått den. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Faen meg tomt for baconsvor!!!!!!!!! FML, bare å gå og legge seg nå lism Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så klart går skjermen eg nettopp har kjøpt ned i pris rett etter eg har fått den. Har du angrerett? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så klart går skjermen eg nettopp har kjøpt ned i pris rett etter eg har fått den. Hvis du har kjøpt den fra Komplett, kan du bare kontakte dem og si fra, så kan du få tilbakebetalt mellomlegget. Samme skjedde meg da jeg kjøpte SSD og det ordnet seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Da var jeg sengeliggende for første gang i år. Wat do Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Da var jeg sengeliggende for første gang i år. Wat do God bedring! OT: Å våkne med store smerter i arma pga at du har sovet for lenge på den. Auua. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå