Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter og ser på YouTube-videoer om kjemi og fysikk.

Noen av videoene har en veldig lang intro på opptil ett minutt, med høy technomusikk og blinkende animasjoner, før professoren endelig begynner å snakke om stråling.

Eksempel:

Hvilken idiot mente at epileptiske LSD-rusede innledninger til en fysikkvideo, ville være en god ide?

Lenke til kommentar

Ja. Leser siste i "A Song of Ice and Fire" akkurat nå. Snart ferdig, noe som og irriterer meg. Lenge til neste kommer.

Nice, er sjølv på side 400 i SoS. Du får berre sei til han at du snart har lest 1.8 millionar ord, og er ganske lei av å høre like mange frå han.

Lenke til kommentar

Hvilken idiot mente at epileptiske LSD-rusede innledninger til en fysikkvideo, ville være en god ide?

Fysikere er menn, og menn liker ing som blinker, brkerog er fancy, isste du ikke det? Hvorfor tror du Gilette sine barberhøvler markedsføres med NÅ x BLAD med n NM-tykkelse! og heter Fusion Power Stealth Super Ultra Mega Awesome? :p

red: Sorry for dobbeltpost, var en post i mellom her i sted..Helt sant...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

"Kundeservice"sider som ikk oppgir en fucings epostadresse! Jeg mener, er det mulig?vanligvis går det greit, men flere av dem velger selvfølgelig å bruke kontaktskjemar som

- ikke fungerer i det hele tatt

- ikke takler æ,ø og å og tegn i teksten (hallo, 2000 ringte og sa det var godt noen andre også har sovet i timen og gått glipp av utf8)

- Sletter absolutt alle linjeskift, så teksten blir en massiv leselig vegg. (Spesielt gøy i kombinasjon med tegnfeilen over!)

- Ikke støtter vedlegg av bilder (som de selvfølgelig gjerne krever... Jada, a må man laste de opp, og linke.. Kan jeg ikke bare å sende en epost? :cry:)

- Har maks X ord "Vennligst fatt deg i korthet." - Vel hvis det var en SJANSE for at dere hadde fattet en SKJIT om jeg ikke matet dere med teskje hele veien (noe de forrige fem kontaktene jeg har hatt med dere dessverre viser at er nødvendig) så hadde dere kanskje kunnet hatt den der. Men nå får dere tre jævla mailer med hver sin bit av beskjeden. Kos dere! :p

Klæsjet sammen alle mine dårlige erfaringer med kontakskjema de siste årene i en rant, like så greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker måten NetCom og DNB har gjort supporten.

Live chat i et vindu i nettleseren.

Når man chatter kan man lettere forklare ting, for man vet om supportarbeideren klarer å "henge med" i det du sier. Problemstillingen kan jo være litt vrien å ordlegge, så man vet ikke om de har forstått det riktig.

Og man slipper å vente 2-3 arbeidsdager for å få svar :new_woot:

Lenke til kommentar

Og nå virker det som om naboen har slått på subben og har kompiser på besøk og planlegger å holde på som i går...

De under pleide å skru på lydanlegget kl 7 på morgenen i flere uker tidligere i år, men en lørdagsmorgen kokte det over for meg, så tok jeg lenestolen min, løftet den over hodet mitt og smalt den i gulvet et par tre ganger. Etter det har det vært forholdsvis stille.

Lenke til kommentar

De under pleide å skru på lydanlegget kl 7 på morgenen i flere uker tidligere i år, men en lørdagsmorgen kokte det over for meg, så tok jeg lenestolen min, løftet den over hodet mitt og smalt den i gulvet et par tre ganger. Etter det har det vært forholdsvis stille.

Du skulle banket på døren, for deretter å banket dem opp, bare for å være maksimalt kul.

Lenke til kommentar

Og nå virker det som om naboen har slått på subben og har kompiser på besøk og planlegger å holde på som i går...

Det var da voldsomt, hvorfor reagerte de ikke da du sa ifra tidligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...