Ingeniør_student Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 http://www.kjendis.no/2012/08/01/kjendis/pal_gordon_nilsen/ol/nrk/bradley_wiggins/22777742/ Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Èn stiv nippel. Sorry. Ja,to stive nipler høres mye bedre ut enn en. Bråkete måser har irritert meg i natt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 HELVETE FAEN NÅ ER JEG LEI Brukt over 24 timer på å dille med ACPI nå. Faens nisser, hvorfor kan de ikke skrive en skikkelig ACPI som IKKE suger alt batteriet? Lenovo gir virkelig faen i Thinkpad Edge-serien (skolemaskin). Like før jeg leser AMD sin prosessordokumentasjon og skriver en selv. Argh. Har du prøvd å slå pcen av og på? Det pleier å hjelpe når jeg har problemer med datamaskinen )) 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Tja, de som prøver å lure til seg gratis benzodiazepiner har nok ikke så høye tanker om seg selv fra før av at det gjør noe, og billigere for samfunnet enn at de stjeler ting for å få råd til rus. Min subjektive mening er nå at all rus er kjip rus Med andre ord uttaler du deg om noe du ikke noe kunnskap om. Akk og ve. Det er det som er problemet i disse dager. Folk som skal uttale seg i hytt og pine om ting de egentlig ikke har peiling på. Sorry. Måtte bare Men det irriterer meg litt. Nei, det irriterer meg ganske kraftig. Endret 2. august 2012 av Neptjune Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Min subjektive mening er nå at all rus er kjip rus Hører du ikke har fått i deg noe tryptaminer enda. Endret 2. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 HELVETE FAEN NÅ ER JEG LEI Brukt over 24 timer på å dille med ACPI nå. Faens nisser, hvorfor kan de ikke skrive en skikkelig ACPI som IKKE suger alt batteriet? Lenovo gir virkelig faen i Thinkpad Edge-serien (skolemaskin). Like før jeg leser AMD sin prosessordokumentasjon og skriver en selv. Argh. Det er vel heller plattformen du skal være sur på. Er det frekvens skalering du sliter med? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 snip Sorry. Måtte bare Men det irriterer meg litt. Nei, det irriterer meg ganske kraftig. Jeg skrev min subjektive mening gjorde jeg ikke, trodde folk hadde lov til og ha sånne? Om drugs er hva som interesserer deg/gjør at du finner mening i hverdagen, kjør på så mye du orker for min del. Men om noen trives best med å være beredt til hva som helst, når som helst, ytterst sjeldent drikker mer enn 3 halvlitere, takker galant nei til både røykings/striper på nasch og pga. oppvekst/erfaringer får dårlig baksmak i munnen og kjip samvittighet bare av og vurdere å takke ja, ja da er det en ærlig sak i mine øyne. Hører du ikke har fått i deg noe tryptaminer enda. Var nok ikke voksen nok til og få noe ordentlig utbytte av psykoaktive stoffer da jeg holdt på med sånt, og nå har jeg nok med å gjøre logikk ut av hverdagen uten rusmidler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 En kollega som alltid skal si et eller annet klisjeaktig hver gang jeg tilfeldigvis er i samme rom som ham. Hei holder i massevis. "Ja da var det på an igjen" på mandager. Eller "Har du lest hele den boken? Oioioi så stor. 600 sider? Også på engelsk?". Fuck deg din 60 år gamle nisse. Nei jeg bærer boka med meg for gøy, selvsagt. Et enkelt "hei" holder i massevis neste gang. Takk! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 En kollega som alltid skal si et eller annet klisjeaktig hver gang jeg tilfeldigvis er i samme rom som ham. Hei holder i massevis. "Ja da var det på an igjen" på mandager. Eller "Har du lest hele den boken? Oioioi så stor. 600 sider? Også på engelsk?". Fuck deg din 60 år gamle nisse. Nei jeg bærer boka med meg for gøy, selvsagt. Et enkelt "hei" holder i massevis neste gang. Takk! Hadde en kollega på en tidligere jobb som hver eneste mandag sukket tungt og sa-"jaja,da e det bare 5 daga til det e helg" Var ikke den eneste som irriterte meg over det,faktisk så irriterer det meg litt enda. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hadde en kollega på en tidligere jobb som hver eneste mandag sukket tungt og sa-"jaja,da e det bare 5 daga til det e helg" Eg har et par sånne på min jobb eg og. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Når noen undervurderer ditt intellekt og aldri hører på hva du har å komme med. Nærmest overser deg og dine ideer. Ekstremt irriterende når jeg noen ganger har gode/bedre løsninger enn vedkommende. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 En kollega som alltid skal si et eller annet klisjeaktig hver gang jeg tilfeldigvis er i samme rom som ham. Hei holder i massevis. "Ja da var det på an igjen" på mandager. Eller "Har du lest hele den boken? Oioioi så stor. 600 sider? Også på engelsk?". Fuck deg din 60 år gamle nisse. Nei jeg bærer boka med meg for gøy, selvsagt. Et enkelt "hei" holder i massevis neste gang. Takk! Har du med deg bøker på jobb? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Har du med deg bøker på jobb? Ja. Leser siste i "A Song of Ice and Fire" akkurat nå. Snart ferdig, noe som og irriterer meg. Lenge til neste kommer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Det er vel heller plattformen du skal være sur på. Er det frekvens skalering du sliter med? Yes, kan du se i en rant her. Likevel irriterer det meg at dette er KUN fordi Lenovo er for lat og ikke gidder å gjøre jobben selv. Endret 2. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Musikk der en neger rapper, og ei kjerring synger i refrenget. Hørt det før. Prøv å lag noe bra istedet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Musikk der en neger rapper, og ei kjerring synger i refrenget. Hørt det før. Prøv å lag noe bra istedet. alt er relativt Folk på interweben som er uenig med meg irriterer meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Joda, det der var ganske bra, men tenkte mer på den driten man hører på radioen. Radioen irriterer meg generelt. Endret 2. august 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Musikk der en neger rapper, og ei kjerring synger i refrenget. Hørt det før. Prøv å lag noe bra istedet. B...B...But Eminem and Rihanna!!! xDDD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) GLEMTE MIN KJÆRE BEROLIGENDE THEANIN PÅ JOBB!! AAAaaah !AAAAAH! AAAaaah! AAAAaaah Neida, 200% anbefalt dose holder sikkert resten av dagen. Endret 2. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Finner faen ikke skattekort del 2. Må ha det asap. Og de jævla ubrukelige ansatte på skattekontoret "mitt" hjelper meg vel ikke stort heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå