Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gruer meg til det blir vinter, og jeg må bruke penger på solarium for å ikke se ut som den narkisen. Atopisk eksem er noe bullshit! Hovne, verkende, kløende øyne er lite moro.

På den lyse siden så hadde jeg sluppet å ha et kostyme på Halloween. :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg? Hvis de har søkt om bostøtte hos NAV, så får de uansett avslag. NAV gir ikke bostøtte, det er Husbanken (kommunalt) som gjør.

Det er ikke frykt for at de skal få penger som irriterer meg, det er heller den frekkheten de viser.

Når det er sagt så vil jeg mye heller ha romfolk i landet enn en del av de somalierne og pakistanerne som får godkjent asyl.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som prøver å forandre kjæresten sin. Er dritlei av å høre om det blant venninner.

Hvorfor bli sammen med en person om du ikke liker h*n for hvordan h*n er?

Folk som sier det blir vanskeligere og vanskeligere å finne seg kjæreste dess lengre singel du er. Bullshit!

Avhenger helt av hvor kresen du er. Aldri hatt noe problem, og jeg er ganske kresen. Er heller singel og nyter den tiden med god samvittighet, enn å gå inn i et forhold der jeg går og irriterer meg over personlighetstrekk til evt. kjæreste. Et slikt forhold er dødfødt etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Samme her, har lest 15-20 triprapporter i dag.

Ikke èn behagelig tripp var å finne.

Var folk som hadde blanda det med blant annet shrooms, kokain, og cannabis.

Den verste blandinga var vel kokain + datura + alkohol + cannabis + dinitrogenoksid.

ALT det der på en gang kan umulig være sunt.

Mye rart på erowid.org...

Datura er slik at en bra trip betyr at du er deg selv igjen etter en måned.

Haha, folk prøver så jævlig mye rart. For cirka 1 mnd siden kom jeg over en tråd der noen hadde prøvd å bli ruse seg på Venlafaxin, hva faen liksom.

Lenke til kommentar

Tja, de som prøver å lure til seg gratis benzodiazepiner har nok ikke så høye tanker om seg selv fra før av at det gjør noe, og billigere for samfunnet enn at de stjeler ting for å få råd til rus.

Min subjektive mening er nå at all rus er kjip rus ;)

Lenke til kommentar

HELVETE FAEN NÅ ER JEG LEI

Brukt over 24 timer på å dille med ACPI nå. Faens nisser, hvorfor kan de ikke skrive en skikkelig ACPI som IKKE suger alt batteriet?

Lenovo gir virkelig faen i Thinkpad Edge-serien (skolemaskin). Like før jeg leser AMD sin prosessordokumentasjon og skriver en selv. Argh.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

HELVETE FAEN NÅ ER JEG LEI

Brukt over 24 timer på å dille med ACPI nå. Faens nisser, hvorfor kan de ikke skrive en skikkelig ACPI som IKKE suger alt batteriet?

Lenovo gir virkelig faen i Thinkpad Edge-serien (skolemaskin). Like før jeg leser AMD sin prosessordokumentasjon og skriver en selv. Argh.

post-196150-0-25392700-1343872156_thumb.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...