sykkeliten Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dagens irritasjonsmoment: -Kvinnfolk som spiller dum. -Eggeskall som prøver å legge seg i eggerøren. -Pulsklokke med svakt batteri. -Pål Gordon Nilsen(vet ikke helt hvorfor,men han irriterer meg alltid når jeg ser han på TV). -Regnvær. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 klarer ikke å finne noen briller jeg vil ha... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Gruer meg til det blir vinter, og jeg må bruke penger på solarium for å ikke se ut som den narkisen. Atopisk eksem er noe bullshit! Hovne, verkende, kløende øyne er lite moro. På den lyse siden så hadde jeg sluppet å ha et kostyme på Halloween. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Solarium er ikke bra for huden, vel? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det er bra for huden i moderate mengder. Det er sunnere for de som sliter med eksem å ta sol, enn de som ikke har noe slike problemer i det heletatt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 -Pål Gordon Nilsen(vet ikke helt hvorfor,men han irriterer meg alltid når jeg ser han på TV). Han er så sinnssykt irriterende! 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvorfor bry seg? Hvis de har søkt om bostøtte hos NAV, så får de uansett avslag. NAV gir ikke bostøtte, det er Husbanken (kommunalt) som gjør. Det er ikke frykt for at de skal få penger som irriterer meg, det er heller den frekkheten de viser. Når det er sagt så vil jeg mye heller ha romfolk i landet enn en del av de somalierne og pakistanerne som får godkjent asyl. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Somaliere/pakistanere eller romfolk? Pest eller kolera. Skattepengene går i vasken uansett. 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Folk som prøver å forandre kjæresten sin. Er dritlei av å høre om det blant venninner. Hvorfor bli sammen med en person om du ikke liker h*n for hvordan h*n er? Folk som sier det blir vanskeligere og vanskeligere å finne seg kjæreste dess lengre singel du er. Bullshit! Avhenger helt av hvor kresen du er. Aldri hatt noe problem, og jeg er ganske kresen. Er heller singel og nyter den tiden med god samvittighet, enn å gå inn i et forhold der jeg går og irriterer meg over personlighetstrekk til evt. kjæreste. Et slikt forhold er dødfødt etter min mening. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Samme her, har lest 15-20 triprapporter i dag. Ikke èn behagelig tripp var å finne. Var folk som hadde blanda det med blant annet shrooms, kokain, og cannabis. Den verste blandinga var vel kokain + datura + alkohol + cannabis + dinitrogenoksid. ALT det der på en gang kan umulig være sunt. Mye rart på erowid.org... Datura er slik at en bra trip betyr at du er deg selv igjen etter en måned. Haha, folk prøver så jævlig mye rart. For cirka 1 mnd siden kom jeg over en tråd der noen hadde prøvd å bli ruse seg på Venlafaxin, hva faen liksom. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Legemiddelrus er så æsj... Har virkelig lite respekt for folk som ruser seg på legemidler. Er tafatt, unaturlig og ikke minst helsefarlig. Endret 1. august 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fikk høre om et gjeng som faker depresjon for å få skrevet ut antidepressiva for å bruke som rusmiddel. Det er så undermenneske å drive på slik. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er jo langt bedre å dra ut på jakt etter sopp, enn å bruke mye unødvendig tid på å skaffe tunge reseptbelagte legemidler som bare er sløvende og gir kjip rus. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Tja, de som prøver å lure til seg gratis benzodiazepiner har nok ikke så høye tanker om seg selv fra før av at det gjør noe, og billigere for samfunnet enn at de stjeler ting for å få råd til rus. Min subjektive mening er nå at all rus er kjip rus Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Èn stiv nippel. Sorry. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) HELVETE FAEN NÅ ER JEG LEI Brukt over 24 timer på å dille med ACPI nå. Faens nisser, hvorfor kan de ikke skrive en skikkelig ACPI som IKKE suger alt batteriet? Lenovo gir virkelig faen i Thinkpad Edge-serien (skolemaskin). Like før jeg leser AMD sin prosessordokumentasjon og skriver en selv. Argh. Endret 2. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 HELVETE FAEN NÅ ER JEG LEI Brukt over 24 timer på å dille med ACPI nå. Faens nisser, hvorfor kan de ikke skrive en skikkelig ACPI som IKKE suger alt batteriet? Lenovo gir virkelig faen i Thinkpad Edge-serien (skolemaskin). Like før jeg leser AMD sin prosessordokumentasjon og skriver en selv. Argh. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå