Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Når jeg for en gangs skyld har en sjanse til å komme inn på en skole så klarer ikke posten å få fram kontrakten.

Må hente den selv i morra.

Noe som er greit nok, men hvis det faktum at de har fått kontrakten i retur to ganger hadde ødelagt for meg skulle jeg byttet ut kaffetrakteren til mamma med en tidsmaskin som printer ut potetskall ajosfjioasojafjoafjoawfjo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AU! AU! og atter AU! Begynner å skjønne hvorfor folk har tannlegeskrekk.

Visdomstenner irriterer. Vi har ikke bruk for dem og de er kun til bry. Som min, som har forårsaket en infeksjon som jeg måtte fjerne hos tannlegen i dag, noe som gjør EKSTREMT vondt nå. Verste er at jeg må trekke begge visdomstennene på venstre side før eller siden. Argh!

Lenke til kommentar

Trenger jeg si mere enn at jeg tror jeg har funnet ut når de to søstrene mine og moren min er på perioden sin. :mellow:

Kom deg vekk! Du fortjener ikke dette. :(

Dilemma!

Det må være noe av det mest irriterende jeg vet.

ARGH!

Hva er dilemmaet? :wee:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Trenger jeg si mere enn at jeg tror jeg har funnet ut når de to søstrene mine og moren min er på perioden sin. :mellow:

Jau, de får som oftest samtidig mensen, når flere kvinnefolk bor i samme hus.

Du får begynne å flykte fra huset i den perioden heretter. Hvis de alltid skal "kjeppjage" deg rundt.

"HURR DURR FEMINISM"

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Taxisjåfører irriterer meg stort sett hele tida. Det finnes mange som er greie da, men noen er rett og slett lite interesserte i å ha noe som helst kollegialt samhold eller samarbeid på veien. Og de trekker liksom ned for de andre siden du legger så jævlig godt merke til dem.

De kranglet om hvem som skulle kjøre meg til LaGuardia , he he :D

Lenke til kommentar

Irriterende at romfolket i Trondheim nå er blitt frekke nok til å kreve bostøtte fra NAV. Hva får de til å tro at vi har noe som helst ansvar ovenfor dem?

Hvorfor bry seg? Hvis de har søkt om bostøtte hos NAV, så får de uansett avslag. NAV gir ikke bostøtte, det er Husbanken (kommunalt) som gjør.

Lenke til kommentar

At jeg hadde så kraftige smerter inatt før jeg fikk sove, at jeg måtte neddope meg selv på smertestillende og ikke kunne dra på jobb idag. Ikke moro når du har så vondt at du holder på å besvime av smerte, såvidt klarer og gå. Bare det og ligge i fosterstilling var et helvete.

Heldigvis får jeg ikke humørsvingninger, og jeg har en lege som skriver ut kraftige smertestillende uten spørsmål. :!:

Lenke til kommentar

fantastisk det der at mensen synkronisrer seg når flere kvinnfolk bor sammen over tid... Lurer på om det egentlig likevel er for det beste - tenk om du bodde i et hus der noen hadde mensen tre av fire uker i stedet for en av fire? :p
Lenke til kommentar

Samme her, har lest 15-20 triprapporter i dag.

Ikke èn behagelig tripp var å finne.

Var folk som hadde blanda det med blant annet shrooms, kokain, og cannabis.

Den verste blandinga var vel kokain + datura + alkohol + cannabis + dinitrogenoksid.

ALT det der på en gang kan umulig være sunt.

Mye rart på erowid.org...

Datura er slik at en bra trip betyr at du er deg selv igjen etter en måned.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...