Gjest medlem-1432 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 At vannet er fryst og får ikke til å tine det, stygge gamle kalde elendige djevelhus. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lurer på om jeg også skal begynne å quote andre å forklare dem hvorfor de ikke burde irritere seg over ting Det er jo tross alt SINSYKT givende... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Starta nå jeg. Lurer på om jeg også skal begynne å quote andre å forklare dem hvorfor de ikke burde irritere seg over ting Det er jo tross alt SINSYKT givende... Ikke bry deg om det, da. Hvis det plager deg sånn! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Merkelig med disse kinesiske folkene i Norge, som ifølge Dagsrevyen fikk et møte med Nobelkomitéen for å protestere mot utnevnelsen av årets fredsprisvinner. Hvis de setter pris på denne muligheten til å protestere, og faktisk bli tatt alvorlig av komiteen, hvorfor er de da imot fredsprisvinneren som kjempet for slike ting? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fordi de er hyklere. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jævla støgt glis a. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Akuratt nå skulle jeg gitt mye for at det var Slimda som sa det der, og ikke deg. Da kunne jeg sagt fitteglis tilbake. Nå må jeg bare se dum ut. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg ville aldri i mitt liv sagt "støgt". Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Finne ikke den "tannplaten" jeg sover med om kvelden... har vendt over absolutt av på rommet og badet hvor den kan ligge, men ikke faen... Endret 29. november 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du har den ikke i da? I'm just sayin. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Irriterer meg at jeg greide å installere den nyeste versjonen av MSN. Gief 2009 versjon. 2010 og 2011 suger. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du har den ikke i da? I'm just sayin. Nei Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Merkelig med disse kinesiske folkene i Norge, som ifølge Dagsrevyen fikk et møte med Nobelkomitéen for å protestere mot utnevnelsen av årets fredsprisvinner. Hvis de setter pris på denne muligheten til å protestere, og faktisk bli tatt alvorlig av komiteen, hvorfor er de da imot fredsprisvinneren som kjempet for slike ting? Ironi FTW Jeg digger også når folk kritiserer skrivefeil i artikler eller andres innlegg, og så begår enda værre skrivefeil selv Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hyperio, jeg ble skikkelig irritert av den lange quoten din, der du svarer en annen. SØPPEL. Hrmf. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hyperio, jeg ble skikkelig irritert av den lange quoten din, der du svarer en annen. SØPPEL. Hrmf. Beklager. For å rette opp for ugjerningen min tilbyr jeg følgende valg: A: Blokker meg. B: Si noe stygt tilbake til meg (punch through da screen) slik at du føler deg bedre. C: Eller bare ikke la deg bli irritert av søppel. Selv ville jeg gått for C, siden jeg gjør det daglig på areneaer som nettaviser, TV, rare folk på gata osv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) JEG FANT IGJEN LYN-I-HUS!!!!!! ( dette er bra) MEN DET FUNKER iKKE ARHGHghghghBLARGHghghg ( dette er dumt) Irriterer meg over folk som smatter høyt Endret 29. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 på rommer WHA- Off-topic: Men pokey, signaturen din! FYFAEN jeg lo! Dysleksi-innlegget. Er så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå