Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jobbet på bensinstasjon. Taxisjåfører stiller seg ved pumpene, menn på 40-50 år+ steller seg rett foran eller rett inngangsdøra. Dette er også by far de mest usmakelige kundene.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Taxisjåfører irriterer meg stort sett hele tida. Det finnes mange som er greie da, men noen er rett og slett lite interesserte i å ha noe som helst kollegialt samhold eller samarbeid på veien. Og de trekker liksom ned for de andre siden du legger så jævlig godt merke til dem.

Lenke til kommentar

Jeg lo litt for meg selv da jeg lest setningen, faktisk. :wee: Så for meg 50 år gamle menn stå og fikse håret på bensinstasjonen.

Synes de fleste taxisjåfører er hyggelige når man er kunder, men synes mange av dem er mindre flinke til å følge normale samspillreler i biltrafikken.

Men klart de fleste av idiotene bak ratet er jo privatbilister. De fleste burde jo ha fått med seg at man har vikeplikt når man skifer fil, selv i rundkjøringer. De burde egentlig vært bedre merket opp, men like vel. At man har vikeplikt når man kommer fra en parkeringsplassutkjøring er da ogå velkjent? Likevel er de en butik på vei til jobb, der sjåførene tror at de kan kjøre rett ut i veien, fori et kommer en vet u fra samme parkeringsplass, åtte meter lenger bort... Hele parkeringsplassen ligger altså inntil veien uten noe fysisk skille eller oppmerking. Håpløst. Tror jeg hade kjørt i siden på en av idioten og gitt ham/henne en kraftig bulk i døren med vilje, dersom jeg ikke hadde vært på to hjul.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...